- Використання “неправильного” режиму при обробці фотографій Не змінюйте режим обробки фото, а то й впевнений в цьому. Photoshop не дає виконати жодної дії над фотографією? Часто це пов’язано з режимом “Градація сірого”. Переведіть фото в режим RGB, використовуючи команди Зображення -> режим-> RGB. У 99 випадком з 100 вибирайте режим RGB ось чому:
- Зображення, призначені для web будуть відображатися в RGB режимі,
- Цифрові фото, зняті в RGB повинні бути відредаговані в RGB,
- Багато фільтри та інструменти фотошоп доступні тільки в RGB режимі.
- Ви не можете переключитися між режимами RGB і CMYK без втрати якості. Режим CMYK працює з кольором зовсім інакше. У CMYK кольору стають темнішими при змішуванні, в той час як в RGB- яскравіше.
Але що робити, якщо ви плануєте роздрукувати надалі вашу роботу? Чи потрібно використовувати CMYK в цьому випадку? Фотографії завжди обробляйте і зберігайте в режимі RGB, всі сучасні принтери можуть конвертувати в режим CMYK. Тому краще перетворити в режим CMYK засобами принтера, а не використовувати для цього фотошоп. У той час, найкращим рішенням використовувати CMYK при створенні буклетів, візиток, книжкових обкладинок і інших друкованих виробів.
- Установка “неправильного” значення DPI
За замовчуванням в фотошопі стоять настройки для обробки фото в 72di, однак це добре для веб. В інших випадках потрібно ставити дозвіл більше.
- Створення великої кількості шарів
Багато дизайнерів вважають досягненням створення великої кількості шарів і груп шарів як демонстрації великої роботи над зображенням. Насправді велика кількість шарів створює плутанину і великі складності при подальшої обробки фото. Зменшити кількість шарів допоможуть вам такі інструменти, як смарт-об’єкти, маски і стилі шару
- Зміна розміру шарів без перетворення їх в смарт-об’єкти
При зміні розміру растрових зображень значно погіршується їх якість. Однак, якщо шар з об’єктом попередньо перетворити в смарт-об’єкт, то після зміни розміру, якість зображення буде змінюватися мінімально. Це схоже на роботу з векторними зображеннями.
- Використання Пера для вирізання складних растрових об’єктів
Не нехтуйте застосовувати маски для цих цілей. Адже при використанні Пера залишаються “кути” і неприродні прямі лінії по контуру. Читайте як обділити об’єкт від фону
- Знебарвлення для створення чорно-білого зображення
Знебарвлення – швидкий, але не кращий спосіб отримання чорно-білого зображення. При такому способі втрачається глибина фото.
-
Чи не можливість використання Штампа і Пензель відновлення
Не всі дизайнери знають, що можуть використовувати Штамп і інші клонуючі інструменти без попереднього об’єднання шарів. ля цього в настройках інструменту потрібно лише вказати зразок “всі верстви”
-
Надмірна обробка, ретуш
Іноді дизайнер може захопитися і зробити ефект перебільшений. Найчастіше це буває ненавмисно. Як боротися з цим? Відкладіть незакінчену роботу на час, щоб поглянути на неї через деякий час “свіжим” поглядом. Попросіть оцінити обробку своїм друзям і знайомим. Порівнюйте результат з вихідним фото.
-
Надмірна освітленість на шкоду тіням
При настройки експозиції та контрастності можна втратити дрібні деталі фотографії, які роблять її більш виразною і глибокою. Особливо це стосується тіней. Важливо звертати увагу на ці області всіх етапах обробки фото, особливо коли ви робите тональні коригування. Віддавайте перевагу Кривим перед регулюванням Рівнями і Яскравість / контрастність.
- Не забувайте зберігати результат
Приємного вам творчості!
>