102000 Москва сортувальний центр: де це знаходиться

У чому особливість вітчизняних поштових послуг? В їх популярності, в плані пересилання посилок та іншої кореспонденції, а також у великих відстанях, які поділяють відправника і одержувача. Пошта України намагається вирішити проблеми, пов’язані з цими нюансами, за рахунок створення спеціальних сортувальних центрів.

У цьому матеріалі ви дізнаєтеся, чим займається сортувальний центр Київ 102000, де розташована ця організація, чому трапляються затримки саме в цьому місці і як можна вирішити виникаючі проблеми.

Контактні дані сортувального центру Київ 102000

Найчастіше з подібними організаціями віддалено стикаються люди, які відстежують переміщення поштових пересилань за допомогою спеціальних інтернет-сервісів. На екрані часто можна побачити, щоб здійснити або лист прибуло в сортувальний центр 102000 Київ. Де він знаходиться? Чи є способи зв’язку з його представниками?

Де знаходиться? Адреса наступний: місто Київ, Краснопрудная провулок, будинок 7.

Де це? Інша назва цієї організації – «пріжелезнодорожних поштамт” Київ-казанський вокзал ПЖДП ». Тобто, цей поштовий філія знаходиться в безпосередній близькості до одного зі столичних залізничних вокзалів. Підтверджує це і візуальна картинка на карті міста, де відзначені всі прилеглі вулиці:

Контакти цього відділення наступні:

  • Індекс – 102000;
  • Телефон для отримання різноманітних довідок: +7 (495) 207-09-75. · Електронна пошта – Client@russianpost.ru. Це загальний клієнтський ящик Пошти України.

Режим роботи:

  • З понеділка по п’ятницю: з 9:00 до 18:00;
  • Вихідні дні – субота і неділя;
  • Обідня перерва: з 13:00 до 14:00.

Якщо ознайомитися з інформацією про інші сортувальні центри російської поштової служби, то можна знайти одна серйозна відмінність – велика частина з них функціонує в цілодобовому режимі. А цей – не працює у вихідні та має перерву на обід. Чому так?

Рід діяльності

Відповіддю на вище поставлене запитання є наступна інформація – справа в тому, що цей СЦ працює не тільки в режимі сортування, а й займається також наданням послуг звичайного поштового відділення.

Тобто, одночасно в цьому місці йде обробка поштових вантажів і обслуговування звичайних клієнтів.

Знаходження такого СЦ в безпосередній близькості до Казанського вокзалу цілком виправдано. Справа в тому, що Київ – величезний мегаполіс і найбільший транспортний вузол. На її території функціонує відразу дев’ять залізничних вокзалів, кожен з яких обслуговує певні напрямки. Природно, сюди ж доставляється і пошта, яка обробляється, перерозподіляється і сортується, щоб відправитися в подальшу подорож вже по новому маршруту. Тобто, це своєрідний проміжний пункт між відправником чого-небудь, і одержувачем – адресатом.

 

На жаль, але відділення 102000 не уникло тих же проблем, які спостерігаються практично на всіх інших сортувальних центрах нашої країни. А саме – періодичне виникнення будь-яких затримок.

Причини, які можуть вплинути на час обробки кореспонденції

Природно, що будь-яку людину, який пересилає щось через Пошту України, цікавить відповідь на питання – чому виникає затримка? Існує кілька основних причин подібної неприємності:

  • Найпоширеніша – перевищення повноважень центру сортування. Будь-яке обладнання, організація або людина здатні за одну зміну виконати певний обсяг роботи. Наприклад, обробити 10 тонн посилок. А що буде, якщо в цей же час в відділення надійшло не десять, а двадцять тонн кореспонденції? Половина буде відсортована. Друга – потрапить в чергу. Їй займуться вже на наступний день. Але ж посилки і листи продовжують надходити щодня! Завтра можуть надіслати ще 15 тонн. Ось так і відбувається утворення черг в сортувальних центрах. Особливо в пікові дні – в свята і передсвятковий період;
  • Наступна за популярністю причина – дані одержувача вказані не коректно, в повному обсязі, або погано читаються. Іноді сканер просто не здатний розпізнати каракулі деяких людей. Абовідправник сам робить якусь помилку. У підсумку, потрібен час, щоб вирішити цю проблему – за допомогою одного з поштових службовців;
  • Третій варіант – упаковка посилки або конверт листа, при транспортуванні, пошкодився. Природно, ніхто далі не буде здійснювати пересилання, поки цю проблему не усунуть.

Крім того, не всі люди знають, що деякі речі і товари просто заборонено ввозити в нашу країну. Або – користуватися для цього звичайними поштовими пересилками. Якщо у представника Пошти України виникнуть якісь підозри з приводу вмісту, то він відразу ж припинить подальшу пересилку і викличе співробітників служби безпеки, які вилучать вміст і вирішуватимуть питання як з одержувачем, так і відправником.

Статуси, з якими можна зіткнутися

Існують в нашій країні СЦ, при роботі яких використовуються різні додаткові статуси. Особливо, якщо вони займаються обробкою кореспонденції, що надходить безпосередньо з-за кордону. Але сортувальний центр 102000 не відноситься до їх числа. Тому статусу може бути всього два:

  • Прибуло в сортувальний центр;
  • Покинуло сортувальний центр 102000.

Важливо відзначити, що перший варіант з’являється на сторінках відстежують інтернет-сервісів відразу ж, як посилка або лист прибуває на територію СЦ – як тільки співробітник відділення вважає за бирки інформацію і перенесе її в комп’ютер.

А ось зміна одного статусу на другий залежить від того, чи існують описані вище причини для затримки процесу сортування.

Куди скаржитися при зайвої затримки або втрати посилки, листи

Так, коли відбувається затримка за часом доставки посилки, завжди неприємно. Але гірше, коли вона втрачається або відбувається крадіжка. Що робити в такій ситуації? Можна скористатися одним із таких способів:

  • Зателефонувати на Гарячу лінію за номером 8-800-2005-888 і повідомити про проблему. Благо дзвінок повністю безкоштовний;
  • Написати на електронну пошту цієї ж компанії;
  • Підготувати звичайне письмову заяву – претензію. Віднести його в звичайне поштове відділення і передати в руки його представника. Обов’язково – з розписом у відповідному журналі;
  • Надіслати звичайний лист з аналогічною скаргою за адресою: Київ, Варшавське шосе, 37. Індекс – 109074;
  • Скористатися послугами спеціального онлайн-чату, який був створений Поштою України саме для таких випадків. Його можна знайти за наступною адресою: pochta.ru/support. В якості альтернативи – поштовий форум, де також розглядають аналогічні претензії: russiapochta.ru.

форум http://www.russiapochta.ru

Природно, є ще прокуратура, куди також можна звернутися. На жаль, але жоден із запропонованих варіантів не є гарантією того, що ситуація вирішиться на користь постраждалої особи. Тому рекомендується, у разі пропажі або крадіжки посилки використовувати відразу декілька з них. Тоді і ефект може виявитися краще.

Відгуки

Оцінити роботу даного сортувального центру допоможуть і відгуки звичайних клієнтів державної поштової служби:

  1. Роман. Якось батьки мені пересилали продукти – навчався в іншому місті. І вони добиралися до мене довше звичайного. Виявилося, що при відправці закінчився скотч. Закріпили абияк, так як відділення вже закривалося. В дорозі все це розкрилося. І довелося виправляти саме в московському СЦ.
  2. Аліна. Люблю спостерігати за зміною статусів при відправці мені різних посилок. Якщо вони потрапляють в Москву, то кружляти можуть дуже довго. Спочатку потрапляють в СЦ з індексом 102000, проходить час, пересилають в інший, теж столичний. Можуть повернути назад. І так протягом декількох днів.
  3. Ольга. Недолік цього СЦ – наявність вихідних. Тому варто підбирати терміни відправки так, щоб в нього посилка потрапляла десь в середині тижня. У цей час уже й черга розберуть і самі вихідні не перервуть обробку.
  4. Тамара. Якщо пересилання потрапила в цей СЦ в свята, після яких вихідні. Можна відразу забути про те, що все прийде точно в терміни. Сміливо можна накидати тиждень і очікувати.
  5. Сергій. Купив якось відразу два телефони. Відправлені вони були одночасно. Але в різних коробках. Першу отримав в зазначені терміни. А з другої коробкою не пощастило. Чомусь в Києві вона застрягла на п’ять днів. Довелося чекати. Причини – невідомі.
  6. Михайло. Одного разу була незвичайна ситуація. Дивлюся статус – прибуло в СЦ Київ 102000. Минає день, два, тиждень. Починаю хвилюватися. Що таке. Дзвоню на гарячу лінію. Там нічого не говорять – терміни типу ще не вийшли за законом, щоб приймати скаргу. Ще через кілька днів виявляю в поштовій скриньці повідомлення про набуття. Тобто, просто не змінився статус, хоча пересилання продовжувала здійснюватися!
  7. Марина. Один раз треба було отримати товар дуже швидко. Вибрала доставку за допомогою кур’єрів і конкурентів звичайною поштою. І що? Різниця з класичним варіантом, який набагато дешевше, всього день! Так що навіщо платити більше ?!

Сподіваємося, що наш матеріал допоміг вам отримати всю необхідну інформацію, яка пов’язана з роботою сортувального центру Київ 102000.

Ссылка на основную публикацию