5 аналітичних інструментів для кращого Twitter-маркетингу

5 аналітичних інструментів для кращого Twitter-маркетингу

Для багатьох користувачів інтернету соціальні мережі є
відмінним способом просунутися в маркетинговому плані. Twitter в даному випадку – відмінний варіант, але іноді розібратися з тим, що в ньому і як
працює, виявляється не зовсім просто. Нещодавно Twitter випустив
Twitter Analytics,
яка призначена саме для того, щоб вирішити цю невелику проблему.

Twitter Analytics
має низку базових функцій і інструментів, а також деякими
додатковим опціями, за допомогою яких можна вивчити роботу вашого Twitter-аккаунта. Ви отримаєте
таблиці з даними, статистичні дані та багато іншого.

Ми пропонуємо вам познайомитися з 5 інструментами, які
допоможуть вам отримати детальну інформацію про роботу вашого облікового запису в Twitter.

1. Twitter Counter

Twitter Counter – це сайт, для взаємодії з яким потрібно зв’язати Twitter-аккаунт з самим
додатком. Однак не варто турбуватися з цього приводу, так як все буде
відбуватися конфіденційно. До безкоштовних інструментів, яких немає в Twitter Analytics, входять Twitter Widget (інформує вас про
кількості відвідувань вашого сайту або блогу) і Profile Checker (перевіряє і
діагностує ваш аккаунт в Twitter,
дає корисні поради по використанню мережі Twitter).

Тут також є опція Top 100 Twitter Users,
яка складає список з 100 топ-користувачів Twitter, грунтуючись на кількості
твітів, передплатників і підписок. Інтерфейс Twitter Counter дозволяє
отримати всі можливі дані про ту чи іншу імені користувача.

Плагін для браузера пропонує широкий спектр опцій:
рекомендації, огляд активності, середня кількість интеракций та інші речі, які сприятимуть розвитку
маркетингової складової вашого Twitter-профілю. Плагін доступний для Chrome, Safari і Mozilla Firefox. Якщо ви не проти
витратити трохи грошей, тоді можете скористатися ProPlan і
отримати професійну статистику для свого Twitter-аккаунта і багато іншого. Відвідати сайт

2. PeerIndex

PeerIndex
пропонує своїм користувачам аналітику акаунтів в соціальних мережах, а також
унікальну опцію під назвою «Topic Fingerprint».
Це така таблиця, яка відображає тематику ваших твітів. користувачі також
отримують оцінку PeerIndex,
яка ґрунтується на трьох складових – активність, цільова аудиторія,
авторитетність.

Крім того, за допомогою PeerIndex ви будете в курсі новин
спільнот і тенденцій зміни, що, в свою чергу, допоможе більш пильно
поглянути на свою аудиторію. Крім того, у вас буде можливість детально ознайомитися
з контентом, дізнатися про найпопулярніші публікаціях, а також отримати дані про
тому, якою інформацією користувачі діляться в рамках груп і співтовариств.

І це ще не все: PeerIndex дозволяє відшукувати найбільш
впливових користувачів в спільнотах і в Twitter. Спеціальна опція допоможе бути в курсі новин від ваших
конкурентів, а також порівняти вашу активність.

Не всі сервіси тут безкоштовні, але вам, без всякого
сумніву, буде з чого вибрати. Вам не доведеться поєднувати свій Twitter-акаунт і PeerIndex, щоб отримати
потрібну статистику. Відвідати сайт

3. Tweetails

Tweetails – безкоштовний сервіс від MEMSET. Він відмінно підійде для того, щоб вирахувати статистику
своїх або чиїхось інших твітів. Завдяки таким даними ви дізнаєтеся, імена
яких користувачів найчастіше фігурують в ваш обліковий запис, ваші улюблені слова,
коефіцієнт ваших розумових здібностей і т.д.

Статистика, яку пропонує Tweetails, ґрунтується на різних
факторах, один з яких – 1000 останніх публікацій в обліковому записі. рівень
інтелектуального розвитку користувача вираховується в рамках контенту
профілю, лексикону, кількості складів в словах і ін.

Сам Tweetails позиціонує себе як «розумний інструмент», який при
підрахунку ваших улюблених слів виключає 1000 найуживаніших лексичних
одиниць англійської мови. До слова, додаток краще працює з акаунтами, де
твіти написані англійською. В силу того, що Tweenails – це додаток,
вас попросять прив’язати до нього ваш аккаунт в Twitter. Відвідати сайт

 

4. Twitter
Analytics

Як ми вже сказали, Twitter не так давно запустили свій
власний спосіб аналітики акаунтів. Він доступний не тільки для ділових
цілей, але і практично для кожного, у кого є акаунт в Twitter і кого цікавить
статистика.

Сайт розділений відповідно до трьох категоріями, а саме:
твіт, передплатники та Twitter Cards.
Клікнувши по вкладці «Твіти», ви отримаєте загальну інформацію про своїх постах; в
категорії «Передплатники» міститься докладна інформація про вашу цільової
аудиторії і передплатників. За допомогою Twitter Cards ви можете
прикріплювати до своїх твітів різну інформацію, але для цього спочатку потрібно
отримати схвалення. Відвідати сайт

 

Twitonomy

Twitonomy – це дуже корисний інструмент для аналітики,
надає деталі і візуальну аналітику вашого Twitter-аккаунта. У вас буде
можливість отримати докладні дані про людей, на яких ви підписані, а також
про свої передплатників. Крім того, ви будете в курсі твітів і ключових слів,
які шукають ваші улюблені користувачі.

Ви навіть можете отримати аналітику по певному ключовому
слову, іменами користувачів, URL,
хештег, а також бути в курсі чисельності передплатників і кліків по посиланнях в
рамках вашого облікового запису. Це допомагає визначитися з напрямком, якого
слід дотримуватися в наступних твіти. Відвідати сайт

 

висновок

Ми розповіли лише про кількох інструментах, які
надають інформацію для розвитку стратегії свого Twitter-аккаунта. Вам залишається тільки
вибрати той, який допоможе конкретно вам і буде відповідати вашим
вимогам.

До речі, для бажаючих заробити онлайн іграх в СРА мережах рекомендую почитати докладну і розгорнуту інструкцію про те як працювати в AdmitAd. Так само в цій статті наведені корисні поради та описані методи роботи.

Ссылка на основную публикацию