5 способів відстежити посилання на сайти в соціальних мережах

5 способів відстежити посилання на сайти в соціальних мережах

Якщо ви власник якогось ресурсу в інтернеті, то для вас не складе труднощів відстежити, хто і як посилається на ваш сайт в соціальних мережах. Google Analytics і інші подібні сервіси і утиліти нададуть вам докладну інформацію про те, наскільки популярний ваш контент на таких майданчиках. Але як бути, якщо вам необхідні подібні відомості про веб-ресурсах, які вам не належать?

Незважаючи на гадану нетривіальність завдання, вирішується вона досить просто. Існує безліч сервісів, що дозволяють зібрати вичерпні дані про поширення будь-яких посилань в соціальних мережах. Незалежно від того, чи потрібні вам ця інформація для бізнесу або цікава лише з цікавості, ви зможете без зусиль дізнатися про популярність будь-яких сторінок в таких популярних мережах, як Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn і деякі інші. Ось п’ять найзручніших і перевірених сервісів для отримання такої інформації.

Мабуть, самий універсальний інструмент відстеження посилань на веб-сторінки в різних соціальних мережах – це сервіс Shared Count. Перш за все, він працює відразу з семи популярними соцмережами: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn, Delicious і StumbleUpon.

По-друге, на відміну від багатьох інших сервісів, що підтримують Facebook, він показує не тільки те, скільки разів посилання на ту чи іншу сторінку була розміщена користувачами цієї мережі, але і як саме: чи сподобалася вона власникам акаунтів, поділилися чи нею в стрічці , згадали чи в коментарях.

Підтримується також функція відстеження розповсюдження посилань з різних мережевих сервісів, в які входять і агрегатори популярних англомовних посилань Digg і Reddit.

2. Букмарклет Muck Rack

сервіс Muck Rack – ефективний, але досить дорогий інструмент для відстеження онлайнових публікацій, призначений, з одного боку, для піарників, рекламних агентств та інших осіб, так чи інакше працюють із засобами масової інформації, а з іншого – для самих журналістів і редакцій, які розраховують підсилити свій вплив в Мережі . Ресурс орієнтований на англомовних користувачів з США і Великобританії, тому для російських видань і компаній він не представляє особливої ​​практичної цінності.

Однак для отримання даних про те, скільки разів посилання на ті чи інші публікації з’являлися в соціальних мережах, зовсім не обов’язково оформляти марну і до того ж вельми дорогу підписку на послуги Muck Rack, досить скористатися онлайновим сервісом Muck Rack Bookmarklet.

Для цього потрібно встановити в панель закладок кнопку зі спеціальним скриптом Open in Muck Rack, після чого при відвідуванні будь-який веб-сторінки буде досить натиснути на неї, щоб дізнатися, скільки посилань на цю сторінку було поміщено в соціальних мережах Facebook, Twitter, LinkedIn, StumbleUpon і Google+ і які конкретно журналісти на неї посилалися. Зрозуміло, остання можливість стосується лише тих авторів, у які є профіль в Muck Rack, але основна функціональність сервісу реалізується для будь-яких сторінок. ‘Ятати зі скриптом Open in Muck Rack можна також помістити в пам’ять смартфона або планшета.

3. Topsy

Спеціалізований онлайновий сервіс Topsy призначений для збору і аналізу постів, розміщених в соціальній мережі Twitter. Девіз цієї служби простий: «Все твіти з 2006 року», тобто з моменту запуску самого «Твіттер». 

Topsy дозволяє побачити, наскільки популярні в «Твіттері» акаунти тих чи інших сайтів, як багато посилань на конкретну сторінку дали учасники цієї соцмережі і скільки з цих користувачів відноситься до впливових. Результати можна відсортувати за мовою, дат, временнόму відрізку та інших підставах, а також використовувати різні фільтри.

В арсеналі Topsy є й інші цікаві засоби аналізу активності в Twitter, причому особливо цінний той факт, що пошук здійснюється в режимі реального часу. Це досить непоганий засіб моніторингу трендів або ключових слів – наприклад, назви якогось бренду або компанії. Крім того, ви можете простежити твіти з якогось хештегом безпосередньо з моменту його виникнення і до теперішнього часу, що може бути надзвичайно корисно, якщо ви вивчаєте, наприклад, еволюцію громадської думки в Мережі з якого-небудь питання, явища чи події.

Нарешті, в Topsy не просто існує російськомовний варіант інтерфейсу: сервіс цілком ефективно працює і з самим контентом російською мовою.

4. Counting Tweets

Ще один спеціалізований онлайновий сервіс Counting Tweets використовує движок Topsy для підрахунку згадок посилань на сторінки в Twitter і відображення результатів в досить незвичній, але надзвичайно наочній формі.

Маленький кольоровий прямокутник з цифрами поміщається прямо на заголовку відповідної статті, причому в залежності від числа твітів його колір змінюється з сірого до червоного.

Counting Tweets ефективний на домашніх сторінках або сторінках розділів, демонструючи популярність серед користувачів «Твіттера» відразу всіх опублікованих там матеріалів. Можна «згодувати» Counting Tweets якусь окрему сторінку з безліччю гіперпосилань, і сервіс підрахує популярність кожної з них.

На жаль, Counting Tweets коректно працює далеко не з усіма веб-ресурсами, і це серйозно обмежує можливості його застосування. 

5. Bitly

Сам по собі Bitly – відомий сервіс для скорочення гіперпосилань, однак він здатний надати досить цікаву, хоча й неповну інформацію про популярність різних посилань в інтернеті.

Зрозуміло, що статистика сервісу Bitly заснована виключно на кількості використання скорочених з його допомогою гіперпосилань, але вона може дати уявлення про те, скільки людей скористалися посиланнями Bitly і з яких соціальних мереж були здійснені такі переходи. Крім того, ви отримаєте відомості про географічний розподіл переходів по країнам світу.

Щоб переглянути таку інформацію, помістіть цікаву для вас посилання в віконце «сокращатора», натисніть відповідну кнопку – і у вікні під скороченою гіперпосиланням ви побачите посилання з числом «кліків». Натиснувши на неї, ви перейдете на сторінку з докладнішою статистикою. Можна також просто додати «+» в кінець будь-якої скороченою в Bitly посилання і ввести її в адресний рядок, після чого ви побачите таку ж сторінку зі статистикою.

Ссылка на основную публикацию