5 способів використовувати хештег в Facebook


5 способів використовувати хештег в Facebook

Хештег вперше з’явилися в Twitter, пізніше ними почали користуватися в Instargam і інших сервісах і соціальних мережах. Так чи інакше, в області хештег перше місце як і раніше займає Twitter, де вони служать інструментом для створення і знаходження каналів або мереж. Популярність хештег настільки велика, що ними користуються навіть тоді, коли вони не виконують своєї першорядної функції (як у випадку з Facebook, наприклад).

У кожного з нас є такий друг, який безглуздо використовує цей значок. Хоча тепер це не так. Facebook, нарешті, здався і додав підтримку хештегом. А це означає, що відтепер всі теги будуть клікабельні і доступні для пошуку. Їх можна вставляти в статус або підпис до фотографії. Тепер у користувачів виникає питання щодо того, що ж можна робити з хештегом. Вони повинні заповнити свою нішу і в Facebook, і ми поділимося з вами своїми міркуваннями з цього приводу. Почнемо з п’яти способів того, як можна використовувати теги на Facebook. 

Швидкий пошук в хроніці, профілях і сторінках

Користувачі Twitter, добре знайомі з перевагами хештег, можуть підтвердити, що вони є відмінним інструментом для пошуку. Ви додаєте в пост власні ключові слова, що в подальшому значно полегшує пошук. Хештег можуть бути використані для знаходження однакових статусів як через пошуковий рядок, так і кликання безпосередньо по ним.

групування контенту

Хештег можуть виявитися корисними не тільки для пошуку; їх також можна використовувати для групування контенту, чого ви, між іншим, ніколи не робили в Twitter. Їх можна прикріплювати до будь-якого посту: підписам до фото, подій, якими ви ділитеся або створюєте. А це означає, що всі оновлення стрічки, що мають відношення до цих подій, будуть об’єднані, і, отже, шукати їх буде набагато легше. Візьмемо для прикладу захід, які ви запланували.

Ви можете створити для нього окрему сторінку, а всі, хто входить в цьому напрямку ідеї позначати відповідними тегами. Організатори, які працюють разом з вами над цим заходом, можуть робити те ж саме. Коли підготовка буде завершена, ви можете включити теги і в запрошення. В процесі заходу або по його закінченні кожен учасник може додавати пости або фотографії з тим же хештегом. Таким чином, будь-який користувач може здійснювати пошук по даній мітці і швидко знаходити бажане. 

Одночасне використання хештег і згадок для збагачення контенту

Коли на Facebook з’явилася можливість згадувати сторінки і людей, вона припала до смаку переважній більшості користувачів. Споживачі, як задоволені, так і розлючені, дуже скоро виявили, що це відмінний спосіб виразити свою прихильність або невдоволення тим чи іншим брендом. Пости стали більш інформативними, коли в них почали згадуватися офіційні сторінки організацій або окремих осіб з посиланнями на їхні сторінки в Facebook. Хештег також можуть використовуватися з метою зробити пост більш змістовним. Якщо ви публікуєте пост на будь-яку широко обговорювану тему, можна додати відповідні теги, які допоможуть користувачам знайти інших людей або сторінки, де мова йде про те ж. Крім усього іншого, хештег можуть бути використані для того, щоб шукати додаткову інформацію на схожі теми у Facebook. 

Тепер, коли на Facebook з’явилася можливість користуватися хештег, незабаром і торгові марки знайдуть їм застосування. Це може бути зроблено як безпосередньо через Facebook, так і через сторонні додатки. Як би там не було, компанії незабаром виявлять, що існує новий спосіб зробити рекламу їхньої продукції і разом з тим об’єднати Facebook і Twitter кампанії. Найімовірніше, користь тегів для бізнесу полягає в тому, що вони створюють ту ж галас, що і на Twitter, але тепер і на Facebook. Відзначати друзів або ділитися постами, що мають відношення до якоїсь торгової марки, набагато краще за допомогою хештег. 

Перехресна розсилка між Facebook і Twitter

Ви часто бачили теги в своїй стрічці новин навіть тоді, коли Facebook їх не підтримував, в силу того, що ваші друзі відправляли свої пости з Twitter. Якщо ви не пов’язали свої акаунти в Twitter і Facebook лише тому, що не могли користуватися тегами (за що стали об’єктом ненависті ваших друзів), то прийшло саме час виправити це непорозуміння. Велика ймовірність того, що реклама з Twitter скоро перетече на Facebook. Ви також раді будете дізнатися, що всі ваші попередні пости з хештегом, що раніше не підтримуваними, тепер будуть оновлені і активовані!

 

Минуло не так багато часу з тих пір, як на Facebook з’явилися хештег, тому ми розповіли лише про деякі можливості по їх використанню. Само собою зрозуміло, що дана опція на Facebook більш багатогранна, ніж ми представили її в нашій статті. В даний час ви можете здійснювати пошук лише по одному тегом, що в майбутньому цілком може бути збільшено до кількох тегів. Крім того, мені б хотілося, щоб на сайті з’явилася можливість об’єднувати параметри пошуку на графі з хештегом, а також знаходити профіль одного лише по хештег. 

А як ви використовуєте хештег в Facebook? Поділіться з нами своїми ідеями!       

Ссылка на основную публикацию