Автоматично відкривається Яндекс браузер: як вимкнути автозапуск, прибрати постійно з’являється нове вікно | GuideComp.ru

Всі веб-оглядачі прагнуть зайняти в системі місце «за замовчуванням», адже через них будуть відкриватися все посилання в мережі. Подібні схильності властиві Opera, Google Chrome, винятком не став і Yandex оглядач. Але що робити, якщо Яндекс браузер запускається автоматично, тим самим заважаючи у виконанні повсякденних завдань? Вся проблема швидше за все в неуважності, рідше у вірусах.

Причини мимовільного запуску браузера від Яндекса?

Проблемі передує кілька характерних причин:

  • Оглядач доданий в якості браузера за замовчуванням і знаходиться в автозапуску системи,
  • У систему проник вірус. Переважно – це рекламний вірус, який не несе небезпеки безпеки користувача, а створений виключно з метою заробітку на партнерських програмах. Компанія Яндекс пропонує певну оплату партнерам, які залучають користувачів до їх продукції, чим користуються недобросовісні програмісти, хакери і т.п.,
  • Браузер потрапив внаслідок бандлінга – це спосіб пакетного поширення продукції. Під час установки будь-якої програми часто з’являється вибір «Повна установка (рекомендується)» і «Ручне установка», тут пишуть, що ручна інсталяція підходить лише системним адміністраторам, але це неправда. Вибравши перший спосіб, Яндекс оглядач автоматично встановиться в систему, а в другому випадку випаде вибір програм, які будуть завантажені в систему.

Скасувати автозапуск Яндекс браузера зазвичай не представляється складним завданням, єдиний виняток – рекламний вірус. Якщо в системі «сидить» шкідливий код, боротьба з проблемою ускладнюється, але залишається посильним завданням.

Як вимкнути автоматичний запуск Яндекс браузера?

Якщо Yandex browser активується без відома користувача, самостійно завантажені в системі, рекомендуємо прибрати небажану поведінку за допомогою наступних способів.

Очищення розділу «Автозапуск»

При запуску системи Windows машинально перевіряє розділ автозавантаження і завантажує програми, які містяться в ньому. Це найпоширеніша проблема небажаної поведінки оглядача.

Що робити, якщо регулярно відкривається Яндекс браузер:

  1. Робимо ПКМ по «Панелі задач» (рядок знизу екрану).
  2. Вибираємо «Диспетчер завдань».
  3. Знизу вікна натискаємо «Детальніше».
  4. Переходимо на вкладку «Автозавантаження».
  5. Виконуємо ПКМ по рядку з Яндекс браузером і натискаємо на опцію «Відключити». Ця ж кнопка знаходиться в нижньому правому куті вкладки.

Робота з «Планувальником завдань»

Якщо вимкнути автозапуск Яндекс браузера по попередньої інструкції, є ризик, повторного додавання оглядача в даний розділ. Додаток в процесі установки додається в «Планувальник завдань», де в певний час відбудеться оновлення або зміна поведінки оглядача.

Якщо браузер Яндекс сам відкривається, і він почав запускатися без видимих ​​причин, прибираємо записи з планувальника:

  1. Натискаємо на кнопку пошуку на «Панелі задач» або прямо в меню «Пуск» вводимо «Планувальник завдань».
  2. Робимо активним локальний планувальник і звертаємо увагу на розділ «Бібліотека планувальника завдань».
  3. У правому вікні шукаємо всі пункти, де є ім’я «Яндекс» або «Yandex», зазвичай це: «Системне оновлення браузера Яндекс», «Оновлення браузера Яндекс» і т.д.
  4. Робимо ПКМ і вибираємо “Відключити”.

Важливо! У випадку з вірусом слід звертати увагу не тільки на оновлення оглядача, а й на будь-які підозрілі завдання. При відсутності підпису і легкий для читання назви, має виникнути підозра до події. Краще перевірити його рейтинг довіри в інтернеті, раптом щось важливе, якщо немає відключити.

Як боротися з вірусом?

Періодично надходять скарги, що Яндекс браузер став сам по собі відкриватися, постійно додаватися в автозапуск і настройка «Диспетчером завдань» не допомагає. Насамперед рекомендуємо згадати, після чого браузер почав відкриватися довільно. Також звертаємо увагу на інші незвичайні прояви в системі. Якщо система почала неправильно поводитися після установки окремих програм, висока ймовірність зараження вірусами.

Вручну складно домогтися повного видалення вірусу, краще скористатися спеціальним антивірусним сканером. Що робити, якщо Яндекс браузер відкривається сам через вірус:

  1. Викачуємо додаток AdwCleaner з офіційного сайту і встановлюємо.
  2. Натискаємо на кнопку «Сканувати».
  3. Вибираємо «Очистити і відновити».

Додаток направлено на виявлення і боротьбу з вірусами рекламного характеру. Якщо постійно відкривається Яндекс браузер сам по собі через вірусів, після виконання сканування проблема повинна зважитися. Часом оглядач продовжує запускатися без участі користувача, тоді доведеться повторно виконати кроки з попередніх пунктів.

Чому автоматично відкривається вікно в браузері Яндекс?

Не менш актуальна проблема – коли при запуску оглядача з’являється вікно, переважно рекламного напрямку. Тут причина напевно криється у вірусі, який проник в систему і змінив кілька налаштувань. Для ефективного вирішення цієї проблеми рекомендуємо відразу видалити вірусний код за допомогою антивірусу. Далі виконуємо відновлення базових налаштувань.

Робота з ярликом

Розробники ядра Chromium внесли можливість задавати параметри запуску оглядача за допомогою спеціальних прапорів. Хакери використовують функцію в своїх цілях, вказуючи оглядачеві необхідність відкривати певний сайт. З цієї причини після відкриття оглядача потрапляємо на сайти казино, кінотеатрів, різноманітних інтернет-афер. Просунуті віруси здатні відкривати щоразу різні сайти.

Видаляємо прапори з ярлика:

  1. Робимо ПКМ по ярлику Яндекс оглядача на «Робочому столі» і вибираємо опцію «Властивості».
  2. Гортаємо рядок «Об’єкт» до кінця, в нормі після … / browser.exe нічого стояти не повинно.
  3. Видаляємо всі наступні команди, які стоять після .exe.

Альтернативний метод вирішення несправності – повністю видалити ярлик і створити новий: ПКМ по вільному місцю на робочому столі, наводимо курсор на «Створити» і вибираємо «Ярлик», залишається тільки вказати шлях. Виконуючий файл знаходиться по шляху C: \ Users \ User \ AppData \ Local \ Yandex \ YandexBrowser \ Application \ browser.exe, тільки замість User необхідно вказати ім’я вашого профілю в Windows.

Корисно! Якщо постійно активується Яндекс браузер сам по собі з новим вікном, доведеться виконати повний комплекс процедур, що були описані раніше. Одним зміною прапорів з проблемою не впоратися.

відновлення реєстру

Найпростіший спосіб відновити правильну настройку реєстру – запустити програму CCleaner, хоча непогані результати показує і Windows Repair.

Якщо відкривається саме нове вікно браузера Яндекс з рекламою, чистимо реєстр:

  1. Викачуємо додаток за посиланням.
  2. Слідуючи інструкції, встановлюємо програму.
  3. Переходимо в розділ «Реєстр».
  4. Натискаємо на кнопку «Пошук проблем».
  5. Після короткочасного пошуку з’явиться список несправностей. Якщо немає бажання вникати в усі настройки, просто натискаємо «Виправити вбрання …».

Важливо! Краще перед відновленням реєстру зробити резервну копію, так як будь-які втручання в цей розділ здатні привести до збоїв в системі.

Автоматичне відновлення не завжди допомагає в боротьбі з вірусами, ще виконаємо процедуру вручну:

  1. Натискаємо одночасно Win + R і вводимо regedit.
  2. Затискаємо поєднання клавіш Ctrl + F, а в пошук вводимо адресу сторінки, що з’являється при запуску.
  3. Видаляємо всі параметри зі знайденими посиланнями.

Якщо кожен раз відкривається різний сайт, нам доведеться обчислити ресурс-джерело, який перекидає на різні рекламні сайти. Найпростіше це зробити через історію, відкриваємо її поєднанням Ctrl + H, перебуваючи в браузері Яндекс.

Неправильне налаштування Яндекс оглядача

Якщо Яндекс браузер сам відкривається в новому вікні, тому причина полягає в додаванні оглядача за замовчуванням. Змінивши оглядач, який буде обробляти всі посилання, явище має пропасти.

Найпростіший спосіб прибрати Яндекс оглядач з програм за замовчуванням – перейти в бажаний браузер, крім Яндекса, і під час запуску вибрати «Зробити за замовчуванням». Якщо повідомлення не показується, переходимо в настройки і шукаємо пункт з аналогічною назвою.

Ще одним цікавим фактором є поведінка після відкриття. Більшість з нас користується налаштуванням «Раніше відкриті вкладки», але періодично трапляється збій, при якому поведінка змінюється, відкриваються сторонні вкладки. Відновити налаштування нескладно дотримуючись інструкції:

  1. У браузері натискаємо на «Налаштування яндекс.браузер» це три паралельні смуги в правому верхньому куті екрану.
  2. Вибираємо пункт «Налаштування».
  3. Шукаємо графу «При запуску відкривати».
  4. Виділяємо «Раніше відкриті вкладки».

З’являється реклама під час відкриття сайту

Останнім часом з’явився ще один хитрий спосіб встановити в систему рекламу – внести зміни в файл hosts. Хакери встановлюють свій IP замість IP-адреси Yandex чи іншого сервісу. Під час запуску оглядача, він намагається відкрити сторінку пошуковика Яндекс, а замість цього переходить на ресурс зловмисника або на рекламу. Подібні операції можуть відбуватися при отриманні доступу до будь-якого ресурсу.

Відновлюємо стан файлу hosts:

  1. Переходимо по посиланню C: \ Windows \ System32 \ drivers \ etc.
  2. Двічі натискаємо на файл і вибираємо серед програм-обробників будь-який текстовий редактор.
  3. Шукаємо усі підозрілі записи, які перенаправляють при доступі до сайту на конкретні IP-адреси. Браузер автоматично знаходить DNS, IP і інші дані для відкриття ресурсу, тому всі зазначені параметри змінюють початкове поведінка оглядача.
  4. Прибираємо все підозрілі записи, на кшталт: 23.34.12.238 yandex.ru і т. П.

Важливо! Якщо в рядку стоїть 127.0.0.1 або 0.0.0.0, нічого міняти тут не слід – це своєрідні заглушки, часто використовуються для відключення телеметрії в Windows 10.

Додаткові способи вирішення проблеми

Якщо комп’ютер самостійно переходить до запуску оглядача або рекламних сторінок в ньому, можемо скористатися щодо радикальними способами.

Як деактивувати небажану поведінку:

  • Скидаємо настройки оглядача. Незалежно від того, які параметри були пошкоджені, відновлення допоможе впоратися з проблемою:
  1. Спочатку переходимо на вкладку «Налаштування».
  2. Прокрутити сторінку і натискаємо на «Показати додаткові налаштування».
  3. В кінці сторінки натискаємо на кнопку «Скинути настройки».
  4. Повторно натискаємо на кнопку «Скинути».
  • Перевірка розширень. Часто віруси вражають систему комплексно, залишивши хоч одне місце неочищеним, шкідливий код повторно завантажиться. Одним з місць зберігання і джерел зараження є розширення браузера. Як їх перевірити:
  1. Переходимо в меню браузера і вибираємо «Додатки».
  2. Знаходимо розділ «З інших джерел» і відключаємо всі модулі.
  3. Перевіряємо репутацію розширень в мережі Інтернет, включаємо тільки довірені плагіни (по черзі).
  4. Визначаємо доповнення, яке є джерелом проблеми.
  • Відновлення Windows. Буде потрібно наявність створеної точки відновлення в момент, коли проблеми ще не було, зате результат буде напевно. Як виконати:
  1. В пошук Віндовс вводимо «Відновлення» і відкриваємо однойменне меню.
  2. Натискаємо на рядок «Запуск відновлення системи».
  3. Вибираємо точку відкату і строго дотримуємося інструкції.
  • Перевстановити оглядач. Найважливіша умова – видалити браузер доведеться повністю, інакше спосіб навряд чи допоможе. Перевстановлюємо оглядач від Яндекса:
  1. Переходимо в меню «Цей комп’ютер».
  2. Натискаємо на вкладку «Комп’ютер» у верхній частині вікна зліва.
  3. Вибираємо «Видалити або змінити програму».
  4. Шукаємо рядок з ім’ям Яндекс і натискаємо на «Видалити».
  5. Підтверджуємо дію з видаленням всіх призначених для користувача даних.
  6. Перезавантажуємо ПК.
  7. Встановлюємо браузер Яндекс знову.

Тепер автоматичний запуск Яндекс браузера повинен завершитися, а сам оглядач продовжить показуватися тільки при натисканні миші. Виконавши відновлення налаштувань, після запуску оглядача почнуть відображатися вкладки, які були закриті при минулій сесії.

Ссылка на основную публикацию