C телефону пропадають гроші. Що робити?

Всі ми користуємося мобільним зв’язком. І звичайно це теж наші гроші, які, трапляється так, йдуть у невідомому нам напрямку. Ні, я не буду говорити вам що треба користуватися особистим кабінетом, тому що в общем-то там практично завжди можна побачити що не так з вашим балансом, тане як сніг навесні і оперативно виправити ситуацію.

Я розповім що робити якщо ви ще не дійшли до високих технологій, а ще довго дивилися як йдуть ваші гроші, перш ніж дійти до вашого салону зв’язку.

Отже ви прийшли. Перше що вам хочеться зробити, після того як ви дізналися що у вас з балансу списали 100/200 / 3000руб за n-ний період часу, це зірватися і висловити все вашому мобільному оператору в особі абсолютно невинного співробітника. Це те що ви хочете, але те, чого робити точно не треба.

По-перше тому що номер ваш і стежте за ним ви. По-друге тому що вже точно не людина перед вами вам підключив ці послуги. І якщо вам не хамлять, і грублять, робити цього у відповідь теж не треба.

Найчастіше ще на рівні контакту з оператором вашу проблему не тільки вирішать, а й візьмуть так звану усну претензію (про що вам повинні повідомити) на коригування списаних коштів. Якщо вам цього не запропонували, запитайте про це самі. Чи можуть вам повернути ваші гроші, тому що тим що у вас було підключено ви не користувалися. Якщо вам відмовлять, ввічливо, але сміливо просите бланк для написання претензії. Термін розгляду письмової претензії до оператора послуг зв’язку згідно із законом складає 60 днів.

Зазвичай все вирішується куди швидше. У претензії важливо вказати точну назву послуг за які ви просите коригування, період надання цих послуг, суму яку у вас знімали за цей період і те, що ви свідомо їх собі не підключали. Щоб вашу папір вже точно направили куди потрібно, попросіть підписаний другий примірник, з датою прийому, зрозуміло. І чекайте. Найчастіше рішення оператора буде на вашу користь, т.к.ожесточенная боротьба за абонентів не вщухає, і звичайно відділ претензій на вашому боці, аби ви не пішли до їх конкуренту.

До речі про те що ви можете піти. Піти і не міняти при цьому свій номер. Так зване MNP. Вже досить відомо, але ще не всім.

Суть в тому що раз в три місяці ви можете зі своїм номером гуляти, наприклад, від Білайну до Мегафону і назад, якщо вам так завгодно. Платіть за це держмито 100руб і вуаля. Але хитрість не в тому. Якщо вас все ж влаштовує ваш оператор, або наприклад у вас тільки це покриття на весь район і ви просто не можете користуватися іншим, а дуже хотілося б, тому що там, за тим бугром і трафіку більше, і хвилини дешевше і взагалі гори золоті, то сміливо крокуйте в світ MNP.

Як тільки ви подасте заявку, з вами почне зв’язуватися ваш оператор і питати ніж вас не влаштували відносини з ними. І тут вже ваша влада практично безмежна. Як маленька дитина впадіть на підлогу, голосно заграва і скажіть що вам не вистачає (трафіку інтеренет / хвилин за тарифом / окремої безлімітки всередині мережі, ну або чого там ще? Вертоліт вони не дають, я пробувала).

Як правило дзвонять вам все з того ж претензійного відділу і у них є те, чого немає в салоні. Тарифи для обраних. Щоб утримати їх в компанії. Вартість там може бути така ж або не набагато вище, але наприклад більше хвилин і пропускної здатності. Або все що у вас є вас влаштовує, але це дорого? Отримайте знижку. Після того як ви погодитеся на їх умови, заявку на перехід скажіть щоб закрили. Самі нічого не робіть. Вони вас після вашої згоди і так не віддадуть нікому.

Ссылка на основную публикацию