Четвертий етап бета-тесту 1.0

Сьогодні на тесті вийшло чергове оновлення. Було виправлено безліч помилок, завдяки чому гра стане ще більш цікавою, реалістичною, захоплюючою і чесною.

Були виправлені наступні проблеми:

  1. Налаштування цветофільтров тепер не будуть відображатися поверх екрану завантаження самої карти.
  2. Параметри корекції при мінімальних налаштуваннях графіки в режимі повного екрану тепер змінити буде неможливо.
  3. З продуктивністю попередніх Ультра в перші секунди завантаження місцевості буде все в порядку.
  4. Тепер, при згортанні клієнта, під час того, як йде завантаження баталії, цифрова інформація в таймері буде завжди вірною.
  5. Тепер, при переході до призначених для користувача налаштувань по кольорокорекції, встановлений тематичний фільтр не буде відключатися.
  6. Тепер, у разі відключення ефектів в налаштуванні гри, відключення ефектів на карті місцевості не буде відбуватися.
  7. Налагоджено автоматичний підбір гравців для битв в командах.
  8. Тепер, при переході в режим снайпера, показники продуктивності залишатимуться стабільними.
  9. Тепер, в слоті Ангара буде завжди відображатися кількість відміток на знарядді.
  10. Форма дерев при віддаленні або, навпаки, при наближенні буде залишатися незмінною. На ефективність гри це, звичайно ж, не вплине, а ось запам’ятовувати місцевість буде набагато простіше.

Основні зміни торкнулися колірної корекції. Знаходиться цей пункт в меню Налаштування графіки.

Завдяки цьому інструменту є можливість управляти глибиною і насиченістю кольору, його яскравістю і показниками контрастності. Геймер може вибирати все показники вручну або ж скористатися готовими шаблонним рішеннями.

Були виправлені проблеми, пов’язані з сильним мерехтінням крижаних поверхонь і з відображенням декаль влучень при пострілі в землю. Більш того, розробки усунули баг, через який після руйнування будівлі в повітрі залишалася висіти труба на мапі Енськ.

Були проведені роботи по синхронізації ігрового процесу, тому тепер ніяких неполадок в частоті оновлення монітора при переході гри в повноекранний режим не буде. Відповідно, битви стануть більш реалістичними.

Раніше спостерігалося падіння FPS в разі, якщо геймер переходив в режим снайпера і займав позицію в напівпрозорих кущах. Більше такої проблеми бути не повинно.

Клієнт більше не буде зависати на екрані виходу в бій, що однозначно порадує багатьох геймерів. Були усунені всі причини підвисань під час гри, а також покращено якість різкості зображення.

На даний момент розробникам відомо про ряд проблем, наприклад, про те, що на деяких танках весь час горить червоний маркер бронепробітія або ж не зберігається повноекранний режим використання клієнта. Фахівці обіцяють вирішити питання з неповною відпрацюванням тесселяции, через відключення слідів від гусениць.

Ссылка на основную публикацию