Чому не запускається Яндекс браузер на комп’ютері, як виправити? | GuideComp.ru

Windows є однією з найбільш поширених і проблемних операційних систем, ніде немає такої кількості збоїв, як у користувачів Віндовс. Якщо на більшість дрібних збоїв ще можемо закрити очі, то неможливо ігнорувати проблеми, при яких додатки зовсім не запускаються. В силу різних збоїв часом не запускається і один з популярних веб-оглядачів Яндекс браузер, він або зовсім не реагує на кліки, або працює неправильно. Щоб розуміти суть проблеми, попередньо розповімо про причини несправності, а потім проведемо весь цикл відновлення працездатності Yandex browser.

Чому не відкривається Яндекс браузер на комп’ютері?

Є багато причин, чому не завантажується Яндекс браузер на комп’ютері, серед них:

  • Відсутність або поганий доступ до мережі,
  • Проблеми на цільовому сайті,
  • Браузер занадто застарів і не може працювати в системі,
  • Файли веб-оглядача пошкоджені вірусами,
  • Браузер конфліктує з іншими додатками,
  • Будь-яка програма споживає надмірну кількість системних ресурсів,
  • Пошкоджено деякі записи реєстру,
  • Файл hosts піддався модифікації,
  • Проблеми в DNS,
  • Відбувся збій під час установки браузера.

Всі причини, чому не завантажується Яндекс браузер на ноутбуці або стаціонарному ПК, легко піддаються виправленню. Правда, не вийде відразу діагностувати першоджерело проблеми з метою її якнайшвидшого виправлення. Рекомендуємо пробувати способи в представленій черговості і просимо написати в коментарях метод, який допоміг впоратися з несправністю.

Як виправити проблеми з запуском браузера?

Коли не починається Яндекс браузер на комп’ютері насамперед слід спробувати усунути випадкові збої. Вони найпростіше вирішуються. Також рекомендуємо перевірити, що причина дійсно в системі, а не в технічних роботах на сервері або стороні провайдера. Саме з цього і почнемо відновлення роботи браузера. Далі перейдемо до точкових способам усунення збоїв.

Повністю перезавантажити Яндекс браузер

Досить часто причиною проблеми стає збій в розширеннях. Вони продовжують працювати в системі навіть після закриття веб-оглядача від Яндекса. У разі конфлікту або системного збою, через додатків не активується сам браузер. Допомогти у вирішенні проблеми має закриття всіх процесів Яндекса і повторний запуск браузера.

Що робити, якщо не вдається завантажити комп’ютер Yandex browser:

  1. Натискаємо комбінацію клавіш Ctrl + Alt + Del і вибираємо «Диспетчер завдань».
  2. Кількома на кнопку «Детальніше» для відкриття всього списку процесів (якщо це не зробили раніше).
  3. Знаходимо і натискаємо на процеси з ім’ям Yandex.
  4. За допомогою кнопки Del на клавіатурі закриваємо всі процеси даного виробника.
  5. Двічі натискаємо на ярлик браузера.

Можливо, зараз веб-оглядач Яндекс запрацює без проблем.

Відновити доступ до сайту

Цей спосіб ділиться на дві гілки в залежності від причини збою. Якщо проблеми на конкретному сайті, ми мало що можемо зробити. Єдиний варіант – включити VPN-розширення і спробувати знову увійти на веб-ресурс.

У разі проблем з інтернетом можемо:

  • Виконати «Діагностику неполадок». Інструмент легко знайти після кліка ПКМ по зображенню підключення до інтернету в правому нижньому кутку,
  • Уточнити стан мережі у провайдера. Оператор на гарячій лінії може надати актуальну інформацію станом інтернет-каналу,
  • Скинути налаштування Wi-Fi-роутера. Маршрутизатор досить часто схильний до збоїв. Скидання за допомогою кнопки зазвичай допомагає впоратися з проблемою. Потрібна кнопка зазвичай розташована на зворотному боці корпусу роутера.

Оновити версію браузера

Якщо все ще не вантажиться Яндекс браузер, рекомендуємо просто оновити його. Можливо, що він занадто застарів і не здатний працювати в даній операційній системі. Несправність часто зустрічається у користувачів, що недавно зробили апгрейд Windows до «десятки».

Як оновити:

  1. Переходимо на офіційний сайт і завантажуємо актуальну версію браузера.
  2. Запускаємо процес установки. Інсталятор автоматично додасть потрібні файли в систему.

Після установки оновлення браузер повинен запуститися.

Що робити, якщо не відкривається Яндекс браузер на ноутбуці або ПК через віруси

Віруси нещадно атакують всі пристрої з операційними системами. Вони зустрічаються на ноут, комп’ютері і на планшеті, і через них відносно часто не працює Яндекс браузер. Вірусна активність призводить до пошкодження або зараження різних файлів в системі. Часом порушення роботи проявляються і в браузері від Яндекса.

Виправити проблему допоможе сканування системи і повторна установка браузера. Як антивірусного сканера можемо використовувати Bitdefender, Kaspersky, Avast, ESET NOD32, Avira або будь-який інший хороший антивірус. Основне завдання зараз – прибрати вірус з системи. Установка браузера вже не викликає особливих складнощів. Залишається тільки завантажити файл і запустити його.

Звільнити системні ресурси

Ще однією частою причиною, чому на комп’ютері не включається Яндекс браузер, стає недолік системних ресурсів. Дефіцит ресурсів може виникнути на комп’ютерах з різною потужністю обладнання, так як все залежить від навантаження на пристрій. Рекомендуємо на час запуску звільнити оперативну пам’ять і зняти навантаження з процесора.

Як прибрати ресурсомісткі фонові додатки, якщо перестав запускатися Yandex веб-оглядач:

  1. Кількома ПКМ по «Панелі задач» (нижня рядок) і вибираємо «Диспетчер завдань».
  2. На вкладці «Процеси» натискаємо на стовпець «Пам’ять».
  3. Виділяємо процеси, які тягнуть найбільшу кількість оперативної пам’яті, і знімаємо їх кнопкою Del.

Важливо! Чи не рекомендуємо знімати невідомі завдання. На вкладці є маса системних задач, після зняття яких Windows не зможе нормально працювати. Прибирати краще тільки процеси від додатків, які не впливають на роботу системи.

Прибрати конфліктні додатки

Якщо перестав працювати Яндекс браузер після установки програми, обладнання або оновлення драйверів, виною тому – конфлікт. Веб-оглядач не може нормально працювати з деякими додатками. Ще є ризик, що брандмауер неправильно розпізнав браузер і заблокував його.

Прибрати конфлікти щодо складно. Доведеться згадувати й зіставляти час завантаження програм і період початку збою. Потрібно згадати про програму або пристрій, який було встановлено незадовго до початку проблем з Яндекс браузером. Якщо виною стало пристрій, на час запуску браузера його рекомендуємо від’єднати. При несправності через програм або драйверів, краще відключити їх на весь час використання браузера. Спосіб описаний в минулому розділі.

Як налаштувати брандмауер:

  1. Натискаємо на кнопку Пуск, вводимо в пошук «Брандмауер» і вибираємо «Брандмауер Windows».
  2. Тиснемо на пункт «Дозвіл взаємодії з додатком …».
  3. Знаходимо рядок «Yandex» і встановлюємо в ній галочки в графах «Приватна» і «Публічна».
  4. Кількома на «Ок».

Відновити стан реєстру в Windows

Вручну можна перевірити правильність всіх параметрів реєстру, так як даний розділ занадто великий. Щоб уникнути зайвої витрати часу, рекомендуємо скористатися спеціальними утилітами по відновленню реєстру. Однією з таких програм є CCleaner.

Як відновити реєстр:

  1. Викачуємо додаток CCleaner.
  2. Запускаємо утиліту і переходимо на вкладку «Реєстр».
  3. Натискаємо на кнопку «Пошук проблем».
  4. Кількома на активний елемент «Виправити вбрання».
  5. Програма пропонує зробити резервну копію. Краще погодитися.
  6. Натискаємо «Виправити зазначені» і закриваємо програму.

Перевстановлення браузера від Яндекса

Якщо не запускається браузер Яндекс на компі і нічого з перерахованого вище не допомогло, має сенс перевстановити браузер. Ця дія допоможе виправити більшість збоїв. Правда, попередньо потрібно подбати про збереження даних. Рекомендуємо включити синхронізацію в браузері перед його перевстановлення.

Як перевстановити браузер:

  1. Вводимо в пошук Windows (лівий нижній кут) «Панель управління» і вибираємо відповідний пункт.
  2. Далі переходимо в розділ «Програми та засоби».
  3. Знаходимо «Yandex» і тиснемо на кнопку «Видалити».
  4. Знову тиснемо «Видалити» і «Видалити браузер». У другому вікні з повідомленням варто активувати пункт «Видалити настройки браузера …».
  5. Викачуємо браузер з сайту і запускаємо його установку.

Чому в Яндекс браузері не відчиняються сторінки і як виправити?

Якщо сам браузер Яндекс працює, але перестали запускатися сайти в ньому, слід спробувати додатково кілька способів.

Очистити файл hosts

Файл hosts відповідає за надбудову верхнього рівня по перенаправлення певних URL-адрес на виділені IP-адреси. Якщо він модифікований, користувач не зможе отримати доступ до деяких сайтів через неправильні інструкцій. Слід перевірити файл і прибрати всі непотрібні налаштування з нього.

Алгоритм дій:

  1. Переходимо на комп’ютері шляхом C: \ Windows \ System32 \ drivers \ etc.
  2. Двічі тиснемо на файл hosts і вибираємо «Блокнот» для обробки файлу.
  3. Перевіряємо, що в файлі використовуються тільки потрібні налаштування. Якщо є які-небудь записи, що впливають на доступ до цільового сайту, їх видаляємо і зберігаємо файл.

Іноді тут знаходяться записи для блокування телеметрії Windows. Подібні записи легко виявити, тому що більшість з них блокує доступ до сайтів Microsoft. Їх видаляти немає необхідності.

Усунути неправильні настройки DNS

Метод допомагає очистити дані про статичних маршрутах браузера при доступі до DNS. Це може призводити до невдалих спроб відкрити сайти.

Як очистити кеш DNS:

  1. Натискаємо на пошук Віндовс і вводимо «cmd».
  2. Кількома ПКМ по відповідному пункту і вибираємо «cmd».
  3. запускаємо команду route -f
  4. Виконуємо наступну команду ipconfig / flushdns.
  5. Заново підключаємося до мережі Інтернет.

Якщо причина була в DNS, зараз браузер повинен почати запускати сайти.

Якщо не відкривається браузер Яндекс або сайти в ньому, один з перерахованих способів має допомогти виправити проблему. Зазвичай саме так і відбувається на одному з перших способів. При більш серйозні проблеми ще слід перевірити цілісність системи Windows за допомогою команди sfc / scannow і звернутися в техпідтримку Яндекса.

Ссылка на основную публикацию