Чому сайту потрібна веб аналітика?


Чому сайту потрібна веб аналітика?

Найбільш просунуті і успішні керівники компаній світу не зневажають використанням веб аналітики для свого комерційного веб сайту. Тим не менше, багато наших бізнесменів необачно економлять на веб аналітиці сайту, вважаючи її марною тратою ресурсів. Але як же тоді дізнатися, наскільки ефективний ваш сайт? Бути може, виявиться, що його зміст теж нерентабельно і недоцільно. Можна зібратися групкою з десяти співробітників компанії, помилуватися на те, який гарний сайт і креативний дизайн, і прийти до спільної думки, що свої основні, здавалося б, функції він виконує. Але, на жаль, ви не можете бути впевнені, що відвідувачі сайту думають про нього те ж саме з приводу розміщення та розміру кнопок, що випадають меню, вікон, що вискакують і розташування реклами та оголошень.

Про те, як дізнатися, чи задоволені відвідувачі дизайном сайту, чи зручно їм шукати в ньому потрібні дані і користуватися іншими його функціями, ви вже, мабуть, здогадалися. Саме за допомогою веб аналітики сайту, а не персональних умовиводів і припущень, можна з’ясувати, чи варто віддача ваших вкладень. Статистичні дані в Google Analytics, так само як і в Яндекс Метриці, дозволяють сформувати уявлення не тільки про відвідуваність сайту в кількісному еквіваленті. Вони дозволяють порівнювати загальну кількість відвідувачів з відсотком відмов, рівень конверсій, кількість відвідувань і відвідувачів, постійних і нових відвідувачів, відвідуваність в залежності від часу доби, днів тижня і пори року і багато-багато іншого.

Веб аналітика забезпечує моніторинг того, наскільки ефективно проводиться seo за кордоном для веб ресурсу. Очевидно, що вкладати час і кошти, не перевіряючи поточний стан справ і не аналізуючи результати, просто нерозумно. Це правило стосується всього ведення бізнесу в цілому, і змісту веб зокрема. Хороший спеціаліст по веб аналітиці буде регулярно доставляти вам звіти по загальній статистиці сайту, за джерелом відвідувачів, по докладної оцінки відвідуваності сторінок і т.п., по діям і джерела цільової аудиторії, по індексації, збоїв і іншим технічним проблемам.

Для використання даного інструменту на сайті встановлюється один або більше лічильників, таких як Яндекс Метрика, Google Analytics, etc. Якщо працювати над одним відносно невеликим Інтернет-ресурсом в приватному порядку, то досить приділяти по 5-10 хвилин в день на побіжний перегляд основних показників і хоча б раз на тиждень проводити повний уважний аналіз всіх статистичних даних, які грають більш-менш важливу роль в життєдіяльності вашого сайту.

Ссылка на основную публикацию