Чому скайп завжди в мережі: причини і вирішення проблеми

Програма Skype на сьогоднішній день вважається однією з найпопулярніших програм. Вона пропонує безліч функцій для кожного користувача, які в більшості своїй безкоштовні. З її допомогою можна спілкуватися з людиною, яка знаходиться не тільки в іншому місті, але навіть в іншій країні.

Багато хто з нас звик до безперебійної роботи Скайпу, але іноді проблеми трапляються і з ним. В одній з попередніх статей я вже розповідала про ситуацію, коли не виходить зайти в свій обліковий запис і відповідно Skype не в мережі, тепер же хочу поговорити про ті випадки, коли не виходить вийти з профілю. Точніше, не так: що робити, якщо ваш аккаунт скайп в мережі навіть при вимкненому комп’ютері?

Причина

Чесно сказати, чіткої відповіді на питання: чому скайп завжди в мережі, ви не знайдете. Єдиний логічний відповідь полягає в тому, що відбувається програмна помилка версії Skype, встановленої на вашому пристрої, і операційної системи. Зазвичай в таких ситуаціях багато користувачів повністю видаляють програму, а потім встановлюють заново, але, на жаль, це не приносить позитивних результатів, і через деякий час проблема повертається.

Рішення

Незважаючи на те, що з причиною цієї неприємності виникає плутанина і плутанина, рішення її досить просте і легковиполнімое. Далеко не всі користувачі знають про те, що в Skype існують секретні команди, про які, за відсутності необхідності, знати, в общем-то, і не обов’язково. До речі, є ще й спеціальні команди чату, які використовують під час листування.

Але в разі, якщо статус скайп завжди в мережі, я раджу вам познайомитися з деякими з них. Зокрема, мова йде про двох командах: / showplaces і / remotelogout. Перша показує, у скількох гаджетах ви залягання одночасно, а друга – виходить з усіх цих пристроїв, крім одного, того, з якої було надіслано ця команда.

Що ввести дані команди, просто зайдіть в свій аккаунт в Skype і пропишіть необхідне слово в вікні листування з будь-яким користувачем зі списку контактів, а потім натисніть [Enter]. Зверніть свою увагу на те, що символ «/» не повинен оточувати ні одним пропуском.


Відповідно, введіть спочатку команду / showplaces, щоб подивитися, де ваш обліковий запис залягання, а після – / remotelogout. Так як візуально ніяких змін не відбудеться, щоб зрозуміти, чи все у вас вийшло, введіть знову / showplaces і переконайтеся, що в даний момент ваш профіль відноситься лише до того девайсу, з якого ви виконували всі ці дії.

Як бачите, проблема досить дріб’язкова, і вирішується за допомогою кількох кліків.

Ссылка на основную публикацию