Чи можна видалити повідомлення в Фейсбук у одержувача і відправника

Надіслати лист знайомому або діловому партнерові – справа 5 секунд. А от видалити повідомлення з Facebook – завдання не з легких. Багато хто замислюється про наявність подібної «цінної» функції у всіма відомій соціальній мережі.

Можна чи не можна?

Чи можна видалити повідомлення в Фейсбук? Якщо користувач є засновником FB, Марком Цукербергом, то так. В іншому випадку, зробити це не вийде, так як пункту про подібну можливість ресурсу не вказано в офіційному Угоді. Ну і, якщо не неможливо, то досить проблематично: бути простим користувачем або початківцям хакером тут явно недостатньо.

Можливо, в недалекому майбутньому юридичні аспекти документа будуть скориговані, і активним користувачам соціальної мережі нададуть велику «свободу слова», але в 2018 і 2019 роки. говорити про подібні нововведення не доводиться.

Цікавий факт! Співробітники соціальної мережі дали офіційний коментар про те, що в FB технічно можна знищити відправлений лист. Стирання вихідних практикувалося в 2014 році при ліквідації наслідків злому Sony Pictures. У той час вся відправлена ​​інформація засновників і топ менеджерів однойменної соцмережі через Messenger, була стерта.

При цьому звичайний користувач має можливість видалити непрочитані виключно у себе в Фейсбук, але не в додатку свого співрозмовника.

З комп’ютера

Замість того, щоб ламати голову про те, як видалити повідомлення на Фейсбук у одержувача, краще постаратися більш детально розібрати функціонал популярного додатка, пов’язаний з відправкою, отриманням і зберіганням листів.

У власника аккаунта на Фейсбук є 2 варіанти дій для того, щоб видалити повідомлення, відправлене одержувачу.

Варіант 1: через сайт Facebook.com

Необхідно виконати наступний алгоритм дій:

  1. Перейти на свою сторінку в соцмережі.
  2. Натиснути на значок «Message», який виглядає як хмарка з буквою N або блискавкою (Messenger).
  3. Увійти в чат з користувачем, листи якого вирішено почистити.
  4. Вгорі вікна зліва від значка «Escape» знайти зображення шестерінки – перейти в «Параметри».
  5. В самому кінці вибрати зображення сміттєвого відра – «Стерти».
  6. Натиснути на «Delete».
  7. Можна опустити пункти з 4 по 7 і почистити дані вручну. Для цього необхідно знайти 3 точки, розташовані на 1 рівні. Подібний значок є поруч з кожним відправленим і отриманим листом в чаті. Натиснути на «Delete».

Варіант 2: через сайт Messenger.com

Видалити повідомлення можливо в месенджері від Facebook. Для цього буде потрібно виконати кілька кроків:

  1. Авторизуватися на сайті програми.
  2. Перейти в налаштування, щоб видалити надіслані повідомлення, які виглядають так само, як і на сайті Фейсбук, тобто у вигляді шестерінки.
  3. Нас цікавить шестерня, яка з’являється при наведенні курсору на користувача з контактного аркуша.
  4. Після вибору функції «Delete» всі дані в профілі будуть стерті.
  5. Можна почистити СМС вручну (див. Інструкцію вище).

Варто нагадати, що інформація буде стерта лише в профілі поточного користувача. Про те, щоб видалити повідомлення в Фейсбук у співрозмовника, краще не думати.

Крім того, прати листи можна:

  • перемістивши їх в архів,
  • позначивши прочитаним і не читаючи,
  • визначивши в категорію «Спам»,
  • ігноруючи вхідні від надокучливого знайомого – по суті, це подібність додавання в «Чорний список», але без обмеження доступу до сторінки,
  • заблокувавши всі вхідні – додавання в НС.

Є можливість поскаржитися на затятих спамерів співробітникам соціальної мережі. Є 5 офіційних приводів для складання претензії:

  • відправка дивного контенту,
  • відправка порнографії,
  • переслідування особи або членів сім’ї, загрози, шантаж,
  • спілкування з психічно неповноцінним людиною, який, наприклад, погрожує нашкодити собі і т. д.,
  • відсутність інтересу до людини.

Не варто використовувати описані функції просто так: вдаватися до них раціонально лише в тому випадку, коли має місце «склад злочину». При бажанні просто «насолити» товаришеві даний метод не підійде, так як Служба безпеки сайту розглядає скарги лише в разі звернення багатьох користувачів.

У мессенджере зі смартфона

Здійснити видалення повідомлення в месенджері Facebook у співрозмовника теж не вийде. можна лише очистити переписку на своєму смартфоні, попросити співрозмовника стерти небажані дані і забути це «як страшний сон».

Для того щоб видалити повідомлення в Фейсбук назавжди, зі свого телефону необхідно:

  1. Як завжди зайти в додаток Messenger.
  2. Вибрати співрозмовника, листування з яким потрібно стерти.
  3. Виділити message. Здійснити дію легко вручну. Також можливо вийти з чату, натиснути на користувача, утримувати 1-2 секунди, після чого з’явиться діалогове вікно. І здійснити задумане.
  4. Залежно від того, яке було прийнято рішення: видалити всі повідомлення в Messenger, або тільки їх частину, Фейсбук відповість на запит і моментально знищить всю історію комунікацій з обраним адресантом.

Чи можна відновити?

Видалити повідомлення в Фейсбук досить просто. А відновити видалені дані приблизно так само проблематично, як і видалити відправлене повідомлення у адресата. Подібні обмеження накладають на користувачів Фейсбук додаткову відповідальність за свої дії.

Але якщо стертий message вже повернути не вийде, то листування – цілком можна спробувати відновити. Для цього користувач повинен:

  1. Перейти в Messenger.
  2. Перевірити, чи дійсно дані чату стерті або вони просто були помічені через інших сповіщень.
  3. Якщо листування стерта – написати своєму співрозмовнику, щоб він скинув текстовий файл або скріншот бесіди. Якщо адресант ще не встиг стерти дані, то він їх направить.

Якщо один теж почистив всю інформацію, то можна виконати наступні дії:

  1. Пошукати інформацію в архіві.
  2. Перевірити поштову скриньку.
  3. перевірити «Кошик» в пошті.

Розглянемо кожну із зазначених вище дій окремо.

Пошук в архіві

Насамперед важливо упевнитися, що листи не поміщені в архів:

  1. Перейти на сторінку Messenger, знайти відомий значок шестерінки.
  2. Вибрати пункт меню «Ланцюжки, перенесені в архів».
  3. Перевірити, чи не заархівований чи потрібний діалог.

Зверніть увагу! Архів (якщо він, звичайно, є), містить всю історію листування.

Якщо пошук не дав результатів, необхідно перейти до наступного пункту.

Пошук в поштовій скриньці

По-справжньому важливу переписку можна спробувати пошукати і в поштовій скриньці, який прикріплений до основного аккаунту.

Для цього доведеться:

  1. Вибрати на головній сторінці в правому верхньому кутку значок перевернутого чорного трикутника.
  2. У випадаючому вікні знайти «Налаштування» знаходяться на другому місці знизу.
  3. У правому меню вибрати «Повідомлення».
  4. Перейти в “Електронна адреса”.
  5. У разі, якщо в розділі «Що Ви будете отримувати» було відзначено галочкою «Всі повідомлення …», то проводити пошук має сенс, якщо немає – то відновити вилучену інформацію вже не можна. За умови, якщо один все-таки не надішле її у вигляді скріншоту.

Якщо пункт «Всі повідомлення, крім тих, від яких ви відмовилися» все-таки відзначений галочкою, то проводити подальші пошуки має сенс.

Перевірка кошика в пошті

Зазвичай ми практично не дивлячись видаляємо автоматичні повідомлення про наявність нових непрочитаних меседжів в ВК і Фейсбук, перевіряючи пошту прямо з телефону. Але як бути, якщо лист важливе і знайти його – питання «життя і смерті»? Для цього варто пошукати інформацію в «Кошику».

Зверніть увагу! Більшість поштових систем автоматично чистять видалені листи раз на місяць. Варто враховувати встановлений ліміт часу при пошуку зниклого чату на FB.

Як налаштувати повідомлення в FB?

Постійний звук входять може сильно відволікати від роботи і насущних справ. Тому людям, у яких досить багато контактів, або тим, кого дратує нескінченне «брязкіт», рекомендується видалити в Фейсбук звук повідомлень.

Щоб вимкнути звук вхідних, юзер повинен:

  • перейти на сайт, вибрати значок перевернутого трикутника в правому верхньому куті,
  • зайти в «Налаштування»,
  • в лівому меню вибрати «Повідомлення» значок у вигляді Земної кулі,
  • відредагувати систему оповіщень в залежності від особистих уподобань.

Можна налаштувати оповіщення:

  • у вигляді повідомлень і звуків – на сторінці FB,
  • у вигляді сповіщень – на адресу електронної пошти, мобільні пристрої і ПК, SMS-повідомлення.
Ссылка на основную публикацию