Чи не працює інтернет на ноутбуці через WiFi, хоча підключення є, що робити

Спроба підключитися до Wi-Fi мережі може призвести до того, що ноутбук знайде мережу, з’єднатися з нею, але скористатися інтернетом не зможе. Якщо ноутбук помітить відсутність доступу в інтернет при підключеній мережі, то попередить про це вас іконкою у вигляді жовтого трикутника близько значка підключеного Wi-Fi.

Причини відсутності інтернету

Причина виникнення проблеми криється або в роутері, або в інтернет-з’єднанні, або в самому ноутбуці, тому описані надалі методи допоможуть вам розв’язати цю проблему у всіх випадках. Можливо, не працює сам інтернет через проблеми на стороні оператора, або в роутері стався збій, який допустив пропажу мережі, або ноутбук неправильно розпізнав і використовував мережу.

Список можливих причин широкий, необхідно його звузити. В першу чергу візьміть інший пристрій, наприклад, телефон або планшет, і спробуйте за допомогою нього увійти в інтернет через ту ж Wi-Fi мережу. Якщо зробити це вийде, то проблема виключно в ноутбуці.

Ноутбук повідомляє, що доступ в інтернет відсутній

Якщо ж інтернет недоступний і на інших пристроях, то необхідно зрозуміти, причина в інтернет-кабелі або роутере. Щоб з’ясувати це, необхідно спробувати скористатися інтернет-з’єднанням безпосередньо через ноутбук. Витягніть модем або кабель з роутера і вставте його в порт пристрою, встановіть з’єднання та перевірте, чи є доступ до інтернету. Якщо відповідь негативна, то проблема в самому модемі, дроті або на стороні оператора. У будь-якому випадку вихід із ситуації – звернення до служби підтримки компанії, що надає вам інтернет. Їх контактні номери знаходяться на офіційному сайті.

Якщо ж пряме підключення дало позитивний результат, то залишається звинувачувати роутер, тому необхідно використовувати інструкції, пов’язані з ним.

Рішення проблеми на стороні ноутбука

Якщо в ході вищеописаних інструкцій по виявленню причини поломки ви дізналися, що мережа не працює виключно на ноутбуці, то послідовно скористайтеся всіма нижченаведеними методами. Один з них, найімовірніше, поверне вам доступ до Wi-Fi мережі.

перепідключення

Відкрийте панель управління мережами, відключіться від Wi-Fi і повторно здійснити з’єднання. Можливо, на цей раз ноутбук зможе правильно налаштувати всі параметри мережі, і доступ в інтернет повернеться.

Відключаємося від мережі і знову підключаємося до неї

перезавантаження

Перезавантажте ноутбук, протягом цього процесу перезапустити всі процеси, наявні в системі. Їх повторне включення призведе до того, що зависли елементи почнуть працювати.

перезавантажуємо комп’ютер

Деактивация антивіруса

У кожному сучасному антивірусі є вбудований Firewall (брандмауер), що забезпечує безпеку при роботі в інтернеті. Але є ймовірність, що він помилково зараховує ваше підключення потенційно небезпечним і блокує його. Відключивши антивірус, знову спробуйте виконати з’єднання, не активізуючи його. Якщо в цей раз інтернет з’явиться, то справа в захисника, доведеться його замінити на інший.

вимикаємо антивірус

Але ні в якому разі не залишайте пристрій без антивіруса, обов’язково знайдете вірус. Встановіть інший, хоча б безкоштовний, антивірус, або зверніться в технічну підтримку використовуваного вами захисника, повідомивши їм, що ваша домашня мережа помилково вважається небезпечною. Вони скажуть, що насамперед необхідно виконати, щоб позбутися від подібної помилки.

автоматична діагностика

У Windows 10 присутні засоби, що дозволяють автоматично виправити більшість проблем, з якими часто стикаються користувачі. Подібний засіб є і для інтернет-модуля.

  1. Відкрийте список мереж і перейдіть до параметрів мережі.

    Відкриваємо параметри мережі та Інтернету

  2. Опинившись в параметрах, перейдіть до блоку «Стан» і відкрийте параметри адаптера.

    Натискаємо на кнопку «налаштування параметрів адаптера»

  3. Розгорнеться список адаптерів, двічі клікніть по тому, який відповідає у вас за підключення до Wi-Fi мережі. Визначити потрібний можна за назвою.

    Двічі натискаємо по адаптера

  4. Запустіть процедуру діагностики, клікнувши по однойменній кнопці.

    Натискаємо кнопку «Діагностика»

  5. Дочекайтеся, поки автоматичне сканування завершиться. Про його результати система вас повідомить. Якщо які-небудь проблеми вирішені, то варто перевірити, чи з’явився доступ в інтернет.

    Програма повідомить вам, чи усунені помилки

Ручне зміна налаштувань

Можливо, настройки підключення збиті, необхідно перевірити їх самостійно:

  1. Перебуваючи в віконці списку адаптерів, розгорніть властивості потрібного вам.

    Вибираємо адаптер і відкриваємо властивості

  2. Пошукайте протокол IPv4, який використовується кожен раз при підключенні до мережі, і відкрийте його властивості.

    Вибираємо протокол IPv4 і відкриваємо його властивості

  3. Призначте автоматичний пошук IP і адреси DNS сервісу, якщо дані значення не були встановлені раніше. Перевірте, чи допомогло це отримати доступ в інтернет.

    Зазначаємо, що пошук IP і DNS повинен виконуватися автоматично

  4. Можливо, проблема в DNS серверах, тому спробуємо використовувати аналогові безкоштовні сервера від Google. Встановіть основний і запасний шлюз відповідно: 8.8.8.8 і 8.8.4.4. Знову перевірте наявність стан мережі.

    Встановлюємо значення 8.8.8.8 і 8.8.4.4

  5. Зміна IP також може допомогти. Для основного IP міняємо останню цифру на будь-яку, а значення основного шлюзу шукаємо на самому роутері. На ньому повинна бути наклейка, що має значення, схоже на IP і складається з чотирьох цифр, розбитих точками.

    Вказуємо потрібні IP адреси і шлюз

Рішення проблем на стороні роутера

Якщо під час пошуку причини ви з’ясували, що проблем криється в роутері, необхідно виконати деякі зміни в ньому. Використовуйте всі перелічені нижче методи черзі, вони розташовані по порядку: від найшвидшого і легкого до більш серйозних варіантів.

перезавантаження

Перезавантаження призведе до того, що всі процеси, які здійснюються в роутері, почнуть свою роботу заново. Якщо якийсь із них перебував у завислому стані, він вийде з нього і, можливо, забезпечить стабільний доступ в інтернет.

Вимикаємо і знову включаємо роутер

Скидання налаштувань

Є шанс, що настройки роутера були збиті. Найкращий спосіб їх відновлення – відкат до заводських значень. Здійснити його можна за допомогою невеликої кнопки Reset, що знаходиться на одній з панелей роутера. Затисніть її на секунд 10-15, поки не помітите вимикання вогників, що повідомляє про перезавантаження роутера. Після того як він знову включиться, всі параметри будуть відновлені. Перевірте, чи допомогло це вирішити проблему.

Затискаємо кнопку Reset на 10-15 секунд

Налаштування DHCP

У деяких ситуаціях вказати DHCP доведеться вручну, для цього потрібно виконати наступні кроки:

  1. Відкрийте будь-який браузер на ноутбуці, з’єднаному з роутером по мережі або кабелю. Пропишіть логін і пароль. Оскільки ми скинули настройки, значення для авторизації теж скинуті до значень за замовчуванням, значить, їх можна відшукати в інструкції до роутера.

    Вводимо логін і пароль, щоб увійти в налаштування роутера

  2. Перейдіть до блоку «Налаштування DHCP». У різних версіях прошивки роутера назву і зовнішній вигляд меню може відрізнятися, але ви повинні відшукати розділ з абревіатурою DHCP. У ньому варто вказати два параметра – початковий і кінцевий IP, що формується за наступним правилом: все цифри повинні відповідати адресою, написаному на самому роутері, виняток – остання цифра, вона повинна бути будь-який, крім 1 (одиниці), так як 1 (одиниця) вже зайнята роутером.

    Встановлюємо початковий і кінцевий IP-адреса

Що робити, якщо нічого не допомогло

Якщо жоден з вищеописаних методів не вирішив вашу проблему, залишається один варіант – причина поломки полягає у фізичній частини роутера або ноутбука. Ймовірно, зламаний Wi-Fi модуль, його необхідно замінити. Зробити це можуть в будь-який технічної сервісі, перш ніж звертатися до якого варто перевірити, чи не скінчилася гарантія. Якщо гарантія досі не закінчилася, ремонт в офіційному сервісі буде безкоштовним.

При виникненні проблеми з підключенням в першу чергу з’ясуйте, в якому з пристроїв причина. Після чого перезавантажте проблемне пристрій і перевірте його налаштування. Не забувайте, інтернет може не працювати через те, що виникли проблеми на стороні оператора.

Ссылка на основную публикацию