Неробочий мікрофон в Скайпі – це поширена проблема, що кочує від системи до системи, починаючи з Windows XP. Справа може бути як в обладнанні, так в налаштуваннях. Отже, чому не працює мікрофон в Скайпі і що робити з цією проблемою?
Рішення проблем з мікрофоном в Skype
При виникненні подібної ситуації важлива правильна послідовність дій:
- Виставлення налаштувань Skype.
- Правильність підключення пристроїв.
- Налаштування звукового драйвера системи.
Крок 1: Налаштування звуку в Skype
Для економії часу, щоб не від’єднувати пристрій і не користуватися сторонніми програмами, насамперед заходимо в «Звукові параметри». Для визначення стану мікрофона знаходимо:
- «Інструменти – Налаштування»,
- потім переходимо в «Налаштування звуку»,
- у вкладці «Мікрофон» подивіться, чи є у вас активний пристрій,
- вибирайте його і поплескайте в долоні: якщо зелений індикатор рухається вправо, значить мікрофон справний,
- натискайте «Пуск – Знайти – Звукозапис», пробуйте записати щось (якщо звук є – проблема в налаштуваннях Скайпу або звукової карти, якщо і тут немає звуку, тоді проблема в несправності мікрофона або неправильної комутації).
Крок 2: Правильність підключення пристроїв
Візьмемо ситуацію, коли у нас є зовнішній мікрофон – навушники, веб-камера або вокальний радіомікрофон.
Для скайпу нам не потрібні «екзотичні» роз’єми підключення, наприклад, FireWire або MIDI. Стандартне підключення передбачає два способи комутації:
- через будь-який USB (наприклад, зовнішня вебка),
- через аудіовхід формату 3.5 jack, як правило використовується мікрофоном від навушників (виглядає як червоні або рожеві гнізда, що знаходяться на відеокарті) або через лінійний вхід зовнішньої звукової карти формату 6 jack,
Як дізнатися свій логін в Скайпі
Зверніть увагу: аудіовходи можуть розташовуватися як на передній, так і на задній панелі вашого системного блоку. Передню панель потрібно налаштовувати і якщо ви новачок, то для початку потрібно відшукати гніздо на відеокарті: воно знаходиться на задній панелі системного блоку між лінійним входом (синій) і виходом на динаміки (зелений). Також стежте за тим, скільки usb-пристроїв у вас підключено. Якщо всі порти будуть завантажені, то є ймовірність виходу з ладу південного моста.
Крім цього, зайдіть в «Пуск», а потім пройдіть по маршруту «Панель управління – Диспетчер пристроїв – Звукові, відео- та ігрові пристрої». Біля вашої вебки не повинно бути жовтого знака оклику, а якщо він є, значить, присутня збій в роботі драйвера або несправність обладнання.
Перевіривши підключення, знову зайдіть в настройки Скайпу. Якщо пристрій визначено, ви видає звук, індикатор працює, але нічого не записує, то потрібно перевірити настройки аудіодрайвер.
Крок 3: Налаштування аудіодрайвер
Зовнішні звукові карти для своєї роботи використовують ту чи іншу модифікацію драйвера Asio4all. Для кожного пристрою він свій і поставляється в комплекті з диском або доступний для скачування з офіційного сайту виробника.
Примітка: якщо ви придбали аудіоінтерфейс з диском, то зробіть копію, так як, в разі його пошкодження можливі труднощі в отриманні потрібного вам драйвера. Виробники зберігають драйвера на пристрої обмежена кількість часу, краще перестрахуватися.
Робота з вбудованими звуковими картами (наприклад: Realtek або Asus) набагато простіше і можлива навіть зі стандартним драйвером. Починаючи роботу з Windows 7, потрібне нам меню можна знайти так (покроково):
- «Пуск – Панель управління – Звук».
- Вкладка «Запис».
- Якщо у вас є список пристроїв, то знаходимо потрібний пристрій, якщо ви не бачите нічого, то клацніть правою кнопкою миші і поставте галочку «Показати відключені пристрої».
Skype не оновлюється
Далі алгоритм дій такий:
- Вибираємо наш мікрофон і натискаємо «Властивості».
- Перевіряємо, чи включений пункт «Використовувати цей пристрій».
- У підміню «Рівні» повзунок повинен бути встановлений на 100 відсотках, а також повинна бути включена іконка динаміка.
- В треї Windows справа знизу повинен бути ярлик у вигляді білого динаміка – натисніть на нього і перевірте, чи не відключений чи там звук,
Надалі годі й заходити в панель управління, а просто натискати правою кнопкою на іконку білого динаміка і вибирати потрібне меню.
Звичайно, якщо після всього цього мікрофон не запрацює, можна спробувати:
- перезавантажити,
- пройти за схемою «Пуск – Панель управління – Адміністрування – Служби»,
- відшукати «Windows audio», натиснути правою кнопкою, вибрати «Властивості – Тип запуску – Автоматично – Запустити – Застосувати – OK».
Таку ж операцію проводимо з наступними службами:
- Планувальник класів мультимедіа.
- Засоби побудови кінцевих точок.
- Віддалений виклик процедур (RPC).
Відповідей на питання, чому не працює мікрофон в Скайпі, може бути кілька. Скористайтеся вищеназваними порадами – і проблем в спілкуванні з друзями або колегами за допомогою звуку в Скайпі у вас більше не буде.