Чи не відкриваються настройки роутера: чому і що робити?

Wi-Fi маршрутизатор – це неймовірно корисний пристрій для створення роздачі бездротової мережі на певній території житлової забудови. І адже все так просто: купити маршрутизатор, підключити його до кабелю провайдера, покопатися трохи в настройках – і готово. Простіше нікуди.

Однак, давайте звернемо свою увагу на проблему, яка може виникнути під час спроби зайти в налаштування маршрутизатора. Як ми всі з вами знаємо, щоб увійти в призначений для користувача інтерфейс пристрою (або ж панель управління), вам потрібно підключити маршрутизатор до ПК за допомогою мережевого кабелю (або за допомогою Wi-Fi адаптера підключитися до мережі), а потім ввести в браузер потрібну адресу.

Зазвичай, увійти в інтерфейс маршрутизатора можна за допомогою адреси 192.168.1.1 або 192.168.0.1. Проте багато користувачів стверджують, що вони стикаються з помилкою під час переходу за даними адресами, або за адресою, вказаною виробником пристрою. Помилка може бути різною – все залежить від обраного вами браузера. Наприклад, сторінка не знайдена, недоступна і т.д. і т.п. Проте помилка нас зараз не турбує, та й не так вона важлива.

Важливим є те, що, по якійсь причині, ви не можете відкрити настройки свого маршрутизатора. Чому це відбувається? Насправді, дана проблема вкрай багатогранна: причин для відсутності доступу до налаштувань Wi-Fi роутера може бути неймовірно багато. Так чи інакше ми спробуємо вказати багато з них, а також розповімо вам, як повернути доступ до налаштувань маршрутизатора.

Що робити, якщо не відкриваються настройки маршрутизатора?

Отже, давайте ж почнемо розбиратися, у чому, власне, проблема. Найпершим справою ми рекомендуємо вам переконатися, що ви дійсно вводите ту адресу, про який вас повідомив виробник пристрою. Ця електронна адреса ви спокійно зможете знайти на упаковці маршрутизатора, на бічній або задній частині, зазвичай якимось легко читаним шрифтом або на помітному тлі. Можливо, ви намагаєтеся ввести в адресний рядок браузера адресу 192.168.0.1. замість потрібного 192.168.1.1., або щось в цьому роді. Таке трапляється досить часто серед користувачів, так що вам варто переконатися, що ви вводите все правильно.

Якщо ж ви впевнені, що адреса саме той, що потрібен, то переконаєтеся, що маршрутизатор підключений до живлення. Можливо, ви зачепили роз’єм живлення або відключили маршрутизатор від мережі для перезапуску, а потім забули підключити назад. Так чи інакше переконайтеся, що пристрій працює, хоча б просто за індикаторами, які розташовані на корпусі. Звичайно, це досить банальний рада, але, часом, все ж варто перевірити всі можливі варіанти. Також варто зауважити, що якщо маршрутизатор дійсно не працював і продовжує не працювати, то у вас можуть бути проблеми з пристроєм або з блоком живлення.

Ок, маршрутизатор підключений до блоку живлення, і все індикатори горять. Що ж ще може бути не так? Насправді, багато ще чого. Давайте тепер перевіримо, що ви правильно підключили маршрутизатор до кабелю вашого провайдера. Кабель, що надаються провайдером, необхідно підключити в WAN-порт – і ніякий інший! А мережевий кабель між ПК і маршрутизатором (якщо в цьому є потреба) необхідно підключати до одного з LAN-портів. Перевірте, щоб у вас було все одно. Якщо ви переплутаєте порти, то встановити з’єднання просто не вийде!

Перевірили, перепідключили, але нічого так і не працює? Добре, давайте тепер звернемо свою увагу на ваш комп’ютер або пристрій, за допомогою якого ви підключаєтеся до мережі Wi-Fi роутера. Що ви бачите в статусі підключення до мережі? Зрозуміти, чи підключено пристрій до роутера досить просто: в статусі ви побачите або чистий значок, або значок зі знаком оклику (відсутність доступу до Інтернету). Однак, якщо ви в статусі мережі бачите червоний хрест – ось і відповідь. Знову-таки, перевірте, чи правильно ви все підключили. Також ми рекомендуємо вам спробувати інший мережевий кабель, якщо ви підключаєтеся до комп’ютера, так як той міг бути пошкоджений.

Маршрутизатор включений, правильно підключений до провайдера і комп’ютера, мережевий кабель також в порядку, але вам так і не вдається зайти в панель керування пристрою. Можливо, проблеми не маршрутизаторі і його підключенні, а налаштуваннях ПК, з якого ви намагаєтеся виконати вхід за потрібною адресою. Насамперед, вам потрібно перевірити налаштування отримання IP-адреси. Можливо, у вас виставлений статичний IP-адресу на комп’ютері. Якщо це так, то вам потрібно виставити автоматичне отримання IP-адреси. Щоб це зробити, вам буде потрібно виконати наступне:

  • натисніть ПКМ на значок статусу підключення до мережі і виберіть «Відкрити« Параметри мережі та Інтернет »»;
  • клікніть на пункт «Налаштування параметрів адаптера»;
  • двічі клікніть ЛКМ на підключення до мережі;
  • клікніть на кнопку «Властивості»;
  • двічі клікніть ЛКМ на «IP версії 4 (TCP / IP)»;
  • поставте галочки навпроти опцій «Отримати IP-адресу автоматично» і «Отримати адресу DNS-сервера автоматично»;
  • збережіть зміни.

Спробуйте тепер знову увійти в панель управління свого маршрутизатора. Як правило, якщо раніше був виставлений статичний IP-адресу, то проблема зі входом повинна бути дозволена. Однак, якщо вам так і не вдалося зайти в налаштування маршрутизатора, то справа може бути зовсім погано. Наприклад, ваш пристрій могло вийти з ладу. Таке часто відбувається після не найвдалішою прошивки маршрутизатора. Також не варто виключати і поломку мережевого адаптера, встановленого у вашому пристрої.

Ссылка на основную публикацию