Чити на Hearts of Iron 4: як їх правильно вводити

Hearts of Iron IV – це глобальна стратегія, сюжет якої розвивається в одне з найскладніших для світу час – Другу світову війну. Hearts of Iron дозволяє своїм гравцям взяти в свої руки управління одним з учасників тих подій і спробувати змінити результат до невпізнання. Гра складна, особливо коли тільки починаєш, тому на цьому етапі завжди можуть стати в нагоді чіти на Hearts of Iron 4.


Малюнок 1. Список всіх читів для Hearts of Iron 4

Як вводити чіти на Hearts of iron 4

Hearts of Iron IV обладнаний консоллю для читов, яку можна викликати через кнопку зі значком Тільди (~) під Esc. Після того, як код буде введений, натискається Enter, підтверджуючи тим самим застосування (Малюнок 2).

Користуватися чітамі можна в будь-яких режимах на одного користувача гри, крім Iron Man. Тільки цей режим дозволяє отримувати всі ігрові досягнення, а також:

  • Збереження буде тільки одне, завантажити більш раннє не вийде.
  • Гра збережуться автоматично при прийнятті будь-якого рішення, особливо серйозного, на кшталт громадянської війни.
  • Файли збереження шифруються, щоб виключити можливість редактури.

Як тільки в цьому режимі гравець спробує підключити мод, режим Iron Man відключиться і доведеться починати грати в ньому заново.

Також використовувати чіти для Hearts of Iron IV в мультіплеере не вийде. А ось від версії нічого не залежить, тому підійдуть чіти Hearts of Iron IV і для версії Field Marshal Edition. Так само ви можете скористатися додатком Chemax для пошуку потрібних читов.


Малюнок 2. Зовнішній вигляд ігрової консолі

Для доступу до штучного інтелекту

Завдяки можливості штучного інтелекту, в HOI4 можна вносити зміни, додаючи нові функції або відбираючи наявні в комп’ютерах країн-противників (Малюнок 3). Наприклад:

  1. Ai – включення ІІ на комп’ютерах супротивників. Ввести цей код ще раз стане в нагоді в разі, якщо ця функція більше не потрібна.
  2. Aiview – повна інформація про роботу інтелекту.
  3. ai_accept – цей код змусить штучний інтелект приймати всі пропозиції з області дипломатії.
  4. Spectator – поки фракція в руках бота, гравець потрапляє в режим спостерігача.
  5. Focus.AutoComplete – для миттєвих національних фокусів. Управління фокусною древом одна з найскладніших завдань гри, тому що невірна їх прокачування може значно ускладнити гру.

За допомогою «tdebug» можна подивитися взагалі всю зневадження, яка спростить управління чітамі. За допомогою нього можна дізнатися id провінції або tag всієї держави.


Малюнок 3. Контроль ІІ гри за допомогою читів

управління військами

Війська – невід’ємна частина HOI4, тому поява читов для полегшення управління армією було лише питанням часу. Правда, є коди, які ускладнюють роботу з нею, що дозволяє ще сильніше заглибитися в стратегічну складову гри (Малюнок 4). Так, гравцям можуть бути цікаві такі чіти:

  1. Civilwar – додається назва країни і діюча ідеологія. Через неї буде ініційована громадянська війна, що можливо тільки при комунізмі і фашизмі.
  2. Annex – нескладно здогадатися, що з додаванням id відбудеться захоплення провінції.
  3. Theatersrebuild – військові дії починаються заново, все накази відміняються.
  4. Massconquer – все завойовницькі інструменти будуть відкриті.
  5. Teleport – тут теж все просто. До коду додається ID провінції, куди обрана армія або конвої флоту перенесутся.Winwars – максимальний бал у всіх поточних войнах.Allowdiplo – це дипломатичний код, що дозволяє виконувати будь-які дії. Тут він відзначений, тому що за допомогою нього можна буде наступати на країни без оголошення війни, що не обгрунтовуючи свою позицію.
  6. Deleteallunits – вся армія і флот обраної країни зникнуть.

У ході бойових дій також не варто забувати про «add_equipment» – чит, який дозволить додати стільки техніки і зброї, скільки захочеться. Наприклад, «add_equipment 1000 medium_tank_equipment_3» додасть більше танків.


Малюнок 4. Регулювання чисельності армії в грі

Говорячи про поліпшення армії, тут вже згадувався код «xp» – цей чит збільшує досвід армії. Також можна відзначити «Focus.autocomplete» військовий чит, що поліпшує армію. Він дозволяє в один клік покращувати національні фокуси.

Всі зазначені вище коди не завжди спрацьовують на популярному у гравців моді Hearts of Iron 4 “Millennium Dawn”.

управління ресурсами

Ресурси – один з найважливіших показників, про який необхідно піклуватися в грі. Тому що ніякого розвитку країни в Hearts of Iron IV, а тим більше участі у війнах неможливо без достатнього забезпечення (Малюнок 5).

Щоб не витрачати багато часу на розвиток своєї держави від самих низів до конкурентоспроможного противника, можна скористатися наступними чітамі на ресурси:

  1. Xp – за допомогою цього онлайн чита можна підняти досвід до будь-якого зручного значення. Якщо після цього коди не поставити рівень, то він буде автоматично виставлений на 999.
  2. Manpower – управління людськими ресурсами. Після коду вставляється кількість в квадратних дужках.
  3. Morehumans – вказується число людей, що додається до наявного числа.
  4. Winwars – військові окуляри піднімуться до максимуму.
  5. research [all] – чит для дослідження всіх технологій в певній галузі. Це дозволить швидше дістатися до ядерної зброї, яке також передбачено в грі.


Малюнок 5. Контроль ресурсів з чітамі

Будівництво і економіка

Економіка і будівництво тісно пов’язані в таких іграх, як HOI4, тому чіти для цієї області представлені різноманітні. За допомогою них можна не тільки розвивати свою фракцію, а й псувати розвиток чужий. Можуть стати в нагоді:

  1. Ic – цей код означає «instantconstruction» і дозволяє зробити миттєве будівництво (Малюнок 6).
  2. add_equipment – тут додається в окремих дужках число і назву, що позначають, скільки і якого обладнання потрібно. Один з основних ресурсів в Hearts of Iron IV.
  3. Building_health – ця команда складна, тому що після неї позначаються вид споруди, фракційний ID, рівень у будівлі і кількість очок здоров’я. Потрібно це, щоб змінити міцність у будь-якої будівлі. Дізнатися ID і теги країн можна через «tdebug».

Коди для будівництва та ресурсів зрозумілі, але крім обладнання є ще корисні копалини, джерела і люди, яких також можна віднести до ресурсів фракції. Таким чином, тут можна згадати і про ці чітах:

  1. Manpower – додати людських ресурсів. Це сильно впливає на економіку, тому цей код необхідно згадати в цьому розділі.
  2. Crudeoil – додає необробленої нафти.
  3. Metal – дає більше металу. За аналогією Energy – для енергії.
  4. Rarematerials – додає рідкісних матеріалів і т.д.

Тут важливо нагадати, що всі ці корисні чіти не працюють на режимі Iron man.


Малюнок 6. Контроль швидкості будівництва в грі

Політика і дипломатія

З огляду на спрямованість і тип гри, без політики і дипломатичних відносин сюжет точно розвиватися не буде. Тому для внутрішньої і зовнішньої політики, розвитку і зміни ідеології, яку можна вибрати, є свої чіти:

  1. Whitepeace – додається ID держави, з яким укладається білий світ. Це означає, що противник капітулював, але його території не захоплював.
  2. Allowdiplo – після його введення можна користуватися всіма дипломатичними можливостями, без обмежень обраної спочатку ідеології, завдяки чому можна підвищити світову напруженість навіть будучи демократичною державою.
  3. Add_opinion – легко здогадатися, що після введення цього чита і ID країни, з нею поліпшуються відносини.
  4. Add_interest – з цим читом вказується країна, яку необхідно додати в лист інтересів.
  5. Reloadoob – додати до Читу тег країни – і в ній будуть перезавантажувались накази.

Також зацікавити гравців може код «Fow» – додавши до нього номер провінції, з неї можна прибрати туман війни. Якщо номер не позначити, він відключиться на всій карті.

Ідеологія ж вибирається на початку гри, але потім, через івенти, її можна змінити. В консоль вводяться: Event political.18 (19 або 20) – для прийняття фашистської ідеології, комунізму чи демократизації політичної влади відповідно. Для коректної роботи гри, рекомендуємо оновити драйвера для відеокарти.

Говорячи про політичну владу, варто не забувати про такі чітах:

  1. political_power або pp – найпотрібніший код, для збільшення очок політичної влади.
  2. Noneutrality – нейтральність держави знизиться до нуля.
  3. Hisisboring – цікавий чит, що дозволяє згенерувати випадкову «всесвіт» з країнами і подіями часів Другої світової, але перемішані. Так події перестануть бути історичними достовірними.
  4. Resign – оголошення про відхід у відставку.

Гайд для новачків

Сама по собі гра Hearts of Iron IV буде цікава своєю різноманітністю можливостей. Наприклад, серед можливостей, доступних гравцеві в якості глави держави, на які варто звернути увагу:

  1. Вибрати ідеологічний вектор і подивитися, як працює країна, об’єднана однією ідеєю.
  2. Розвивати промисловість, яка є однією з найважливіших частин гри.
  3. Ініціювати війни і укладати мирові угоди.
  4. Займатися шпигунством.
  5. Підбирати національні фокуси. Робити це потрібно дуже уважно, тому що невідповідні до ідеології можуть тільки ускладнити гру.
  6. Розвивати дипломатичні відносини.
  7. Розвивати технології. Це бажано робити постійно.

А щоб полегшити і прискорити розвиток держави, завжди можуть прийти на допомогу чит-коди, що включаються через трейнер і моди. З їх допомогою можна підправляти дрібниці, на зразок кількості ресурсів, а можна міняти і глобальні цілі, підібравши коди на зміну уряду на Hearts of Iron 4. І в цьому ще одне її перевага.

Ссылка на основную публикацию