Де шукати замовників контенту?

Де шукати замовників контенту?

Початківці копірайтери в пошуках роботи намагаються знайти людей, які б їх забезпечили замовленнями. Або ж копірайтер свого часу написав певну кількість текстів, але не знає, як їх продати. Отже, що робити в даному випадку? Як знайти покупця на свій продукт. В Інтернеті можна шукати роботу, більш того, це потрібно робити. Але дуже важливо вести пошук грамотно.

Зараз копірайтер може знайти безліч бірж і сайтів, які займаються реалізацією статей або де ведеться підбір копірайтерів для конкретних замовлень. Весь пошук може звестися до наступних сайтів:

– студія контента;

– біржі;

– портали фрілансерів;

– тематичні форуми фрілансерів і копірайтерів;

– власний блог або сайт.

Біржі контенту – це свого роду посередник між копірайтером і замовником. В даний час найбільш популярні серед них:

– Textsale;

– Advego;

– Етхт;

– Textbroker.

Для початку роботи на будь-який з вище представлених бірж копірайтер повинен пройти реєстрацію, а іноді тест на знання граматики і орфографії. Після реєстрації можна спробувати продати готові статті або звернутися по оголошенню такого змісту: «куплю тексти різної тематики». Якщо замовника влаштує ваша ціна за 1000 друкованих знаків, тоді угода відбудеться швидко. На цих же біржах замовники виставляють оголошення про те, які статті їм потрібні, ви подаєте заявку, чекаєте її прийняття і після цього приступаєте до написання текстів.

На портали замовники приходять в пошуках фрілансерів. На цих порталах реєструються люди різних професій: журналісти, дизайнери, верстальники, коперайтери, програмісти і т.д. Для успішного старту після реєстрації вам необхідно створити свій аккаунт і підготувати портфоліо. Роботу ви можете отримати, залишивши заявку на замовлення, або замовник сам знайде вас, якщо портфоліо йому здасться цікавим.

Форуми копірайтерів. Цей спосіб пошуку замовників призначений, скоріше, для авторів, які мають певний досвід. Форум – це те місце, куди люди приходять спілкуватися. І щоб замовник звернув на вас увагу, необхідно грамотно і вміло спілкуватися або створювати грамотні пости, які були б цікаві громадськості.

Особистий сайт. Робота копірайтера – це постійний пошук, а особистий ресурс стане хорошим додатковим засобом в пошуку потенційних замовників. І не забувайте повідомити всім своїм знайомим і друзям про те, чим ви займаєтеся. Чим більше людей будуть про це знати, тим краще.

Студії контенту – це якась команда копірайтерів, яка виконує великі обсяги замовлень. Періодично вони також набирають в свою команду новачків.

Ссылка на основную публикацию