Діагностування причин неефективної діяльності інтернет-магазину – Lemarbet


Діагностування причин неефективної діяльності інтернет-магазину

Сьогодні інтернет-магазин – незамінний елемент діяльності багатьох бізнесменів. Він надає ряд комфортних переваг у порівнянні зі звичайним оффлайн-аналогом. Так, ви можете істотно заощадити на оренді і наймання продавців, а також отримати потенційну аудиторію клієнтів, не залишаючи меж свого будинку. Однак виникають ситуації, коли, здавалося б, вся діяльність продумана і втілена на вищому рівні, а інтернет-магазин не надає очікуваного прибутку. А як відкрити інтернет магазин Ви можете дізнатися в агенстві Lemarbet.

Фахівці в таких випадках рекомендують звертати увагу перш за все на 3 причини – про існування і діяльності сайту не знають пошукові ресурси, низький трафік, а також значний рівень відмов клієнтів. Ці проблеми найчастіше і стають перепоною на шляху до ефективної діяльності інтернет-магазину. Про способи їх діагностування та боротьби з ними ми розповімо вам далі.

Індексування як важливий елемент функціонування інтернет-магазину

Індексування сторінки або сайту – важлива складова діяльності інтернет-магазину. Можна протягом тривалого часу оновлювати контент і асортимент товару, однак якщо пошуковий робот не зробить сканування ресурсу і не додасть його в індекс пошукової системи, ваші зусилля можуть ні до чого не привести. Також істотно перешкодити процесу індексування можуть такі чинники:

  • наявність великої кількості неунікального контенту, який протягом довгого часу не оновлювався;
  • картки товару не були оптимізовані;
  • занадто велика кількість ключових слів в тексті, через що матеріал втрачає свою читабельність.

Після того як ви ліквідували ці фактори, необхідно перевірити індексацію сайту. Зробити це можна за допомогою пошукових систем. Для перевірки ресурсу в Яндекс потрібно ввести в пошуковий рядок адресу інтернет-магазину, натиснути на трикутник поруч з ним і вибрати з меню пункт “Збережена копія”. За допомогою цих дій ви побачите у верхній частині сторінки дату індексування, якщо вона відсутня – процес ще не був здійснений для вашого сайту. При введенні адреси інтернет-магазину в пошукову систему Google можна побачити всі сторінки, пов’язані з даними запитом. Якщо вони відсутні – для вашого сайту не була здійснена індексація.

Низький трафік як перешкода в успішній діяльності інтернет-магазину

Проблеми з реалізацією цього процесу, велика кількість ключових слів і посилань на ресурси в контенті разом з іншими факторами можуть призвести до зниження трафіку. Щоб визначити показники відвідування інтернет-магазину, фахівці радять використовувати такі інструменти, як Яндекс.Метрика або Google Analytics. Хочете залучити додатковий трафік? Почніть робити e-mail-розсилку, регулярно оновлюйте контент-блогу унікальними статтями, оптимізуйте інтернет-магазин під пошукові системи, активно просувайте сайт в соціальних мережах. Ці способи можуть істотно сприяти у вирішенні проблеми низького трафіку.

Роль високих показників відмов у функціонуванні сайту

Ваш інтернет-магазин повністю оптимізований під пошукові системи і має високий рівень відвідуваності, але при цьому багато користувачів не стають постійними клієнтами? Можливо, причина цього явища – істотний показник відмов. Його розвитку можуть сприяти такі фактори:

  • непривабливий дизайн;
  • граматичні помилки в текстах;
  • відсутність гарантій;
  • невелика кількість варіантів доставки і оплати.

Щоб підвищити конверсію і залучити більше клієнтів, необхідно додавати чітко сформульовані заклики до дії, розробити приємний дизайн, розширити список способів доставки і оплати. Допоможіть випадковому користувачеві стати вашим постійним клієнтом, зробивши процес покупки зручним і приємним.

Ссылка на основную публикацию