Доступ до Інтернету є, але сторінки не вантажаться – як виправити?

У даній статті ми розглянемо досить неоднозначну проблему: підключення в мережі присутній, але ось в браузері неможливо перейти на якийсь веб-ресурс. Вірно, часом, може виникнути така ситуація, при якій в області повідомлень чітко буде вказано, що у користувача відкрито доступ до Інтернету, тобто на значку підключення відсутні червоний хрестик або жовтий знак оклику, але ось браузер наполегливо намагається доводити йому зворотне, видаючи різні помилки і можливість дізнаватися про проблеми.

Читаючи ці рядки, ви напевно і самі зіткнулися з цією дивною проблемою. На щастя, існує ряд методів, за допомогою яких ви можете спробувати усунути цю плутанину. Також варто зауважити, що дана проблема може виникнути абсолютно на всіх версіях операційної системи Windows, типах підключення і браузерах, так що за бортом нікого не залишиться. Отже, давайте ж подивимося, що ви можете зробити, якщо доступ до мережі спостерігається, але браузер відмовляється працювати.

Інтернет доступний, але браузер не працює. Як виправити проблему?

Що ж, як ми вже сказали на самому початку статті, проблема вкрай неоднозначна – і за нею може стояти величезна кількість причин. Проте ми рекомендуємо вам просто виконати ряд з декількох рішень, який, ймовірно, зможуть витягнути вас з цієї не зрозумілою ситуації. Давайте ж подивимося, що ви можете зробити …

Змініть адресу DNS-сервера мережевого підключення

Найпершим справою, спробуйте використовувати інший DNS-сервер, щоб зрозуміти, а чи не полягає проблема в вашому, наданих провайдером. Вся справа в тому, що часом DNS-сервер провайдера може відчувати якісь проблеми при своєї роботи, внаслідок чого підключення до мережі технічно залишається, але ось виконати перехід на будь-якої веб-ресурс стає неможливо. Як правило, такі проблеми провайдери вирішують вкрай швидко, проте ви можете перевірити цю ймовірність просто скориставшись послугами публічних DNS-серверів Google.

Як це зробити? Вам просто потрібно змінити адресу DNS-сервера для вашого мережевого підключення – і справа в капелюсі. Виконується це елементарно (кроки проведені на прикладі ОС Windows 10, але ви можете скористатися ними і для інших версій системи):

  • натисніть правою кнопкою миші на значок мережевого підключення в області сповіщення і виберіть «Відкрити« Параметри мережі та Інтернет »»;
  • далі клікніть на опцію «Налаштування параметрів адаптера»;
  • знайдіть в новому віконці ваше підключення до мережі (адаптер) і двічі клацніть на нього лівою кнопкою миші, щоб перейти в властивості;
  • далі натисніть на кнопку «Властивості»;
  • виберіть «IP версії 4» або «IP версії 6» (в залежності від типу вашого мережевого підключення) і натисніть кнопку «Властивості»;
  • поставте галочку на опції «Використовувати наступні адреси DNS-серверів»;
  • виставте адреса 8.8.8.8. для основного і 8.8.4.4. для альтернативного DNS-сервера;
  • збережіть зміни.

Змінивши параметри свого мережевого підключення, спробуйте зайти в ваш браузер і перейдіть на якийсь веб-ресурс. Як правило, дана проблема виникає все ж через тимчасово непрацюючого DNS-сервера провайдера, що, як ви вже знаєте, можна запросто обійти.

Ну що, вийшло усунути проблему? Якщо немає, то давайте рухатися далі. А далі у нас ще одне рішення, яке стосується DNS.

Очистіть кеш DNS на комп’ютері

Можливо, ви втратили можливість переходити на веб-ресурси за допомогою браузера через кеша DNS, який скупчився у вашій системі. Таке часом відбувається – і вирішується ця проблема за допомогою простої команди, що вводиться в системній консолі.

Отже, щоб скинути кеш сопоставітеля DNS, вам потрібно зробити наступне:

  • натисніть комбінацію клавіш Windows + X;
  • виберіть пункт «Командний рядок (адміністратор)»;
  • відкривши консоль, впишіть в неї команду ipconfig / flushdns і натисніть Enter;
  • дочекайтеся закінчення виконання команди, і закрийте консоль.

Відкрийте браузер і спробуйте зайти на який-небудь сайт. Якщо результат нульовий, то спробуйте після виконання команди перезавантажити комп’ютер, а потім знову перевірте браузер. Не допомогло – рухаємося далі.

Відключення проксі-сервера в параметрах підключення

Ще однією причиною, по якій у вас могли виникнути складності з переходами на різні ресурси в мережі, є активована функція по використанню проксі-сервера для локальних підключень. Можливо, ви самі активували цю функцію, можливо, це зробило якесь додаток у вашій системі. Так чи інакше вам потрібно перевірити, чи не включена вона. Щоб зробити це, виконайте наступне:

  • натисніть Windows + S;
  • впишіть в пошукову систему «Панель управління» і виберіть знайдений елемент системи;
  • відкрийте в панелі розділ «Параметри браузера»;
  • перейдіть у вкладку «Підключення» і клікніть на кнопку «Налаштування мережі»;
  • якщо біля опції «Використовувати проксі-сервер для локальних підключення (не застосовується для комутованих або VPN-підключень)» стоїть галочка, то заберіть її, і збережіть внесені зміни;
  • перезавантажте свій комп’ютер.

Якщо у вас дійсно була з якоїсь причини активована зазначена функція, то, відключивши її, відкрийте браузер і перевірте, чи зможете перейти на якусь сторінку в мережі.

Скиньте налаштування свого мережевого підключення

Хто знає, може щось було змінено в налаштуваннях параметрів вашого мережевого підключення, після чого ви більше не можете нормально використовувати його для виходу в Інтернет. Благо, ви запросто можете скинути ці параметри за допомогою декількох команд.

Ссылка на основную публикацию