Facebook дасть брендам змогу об’єднати локалізовані сторінки


Facebook дасть брендам змогу об’єднати локалізовані сторінки

Найбільша в світі соцмережа Facebook надасть компаніям і брендам можливість об’єднати локалізовані сторінки в єдину структуру Global Pages, в рамках якої користувачі будуть автоматично переадресовані на версію сторінки, розроблену для їхньої країни, говориться в повідомленні Facebook.

До сих пір відвідувачі публічної Facebook-сторінки бренду бачили її лише в тій версії і на тій мові, на якому її створив автор. Компанії та бренди могли створювати основну сторінку і розміщувати на ній посилання на ресурси для різних країн (наприклад, офіційна сторінка самої соцмережі Facebook і сторінка для російських користувачів Facebook-Україна).

Тепер корпоративні користувачі Facebook можуть об’єднати подібні локалізовані сторінки в єдину структуру Global Pages. При цьому користувач, охочий, наприклад, відвідати офіційну сторінку у Facebook, буде переадресовано на локалізовану версію для країни, в якій він знаходиться.

Facebook дасть брендам змогу об’єднати локалізовані сторінки

Компанія ж зберігає єдиний глобальний URL-адресу своєї Facebook-сторінки, а переадресація здійснюється автоматично. Користувачі у всіх країнах будуть бачити однакову назву сторінки (проте, перекладене на місцеву мову), загальне число передплатників бренду і число користувачів, які обговорюють цей бренд.

Компанії можуть включити в Global Pages сторінки, локалізовані як для конкретних країн, так і для географічних регіонів. Користувачі з країн, для яких локалізована версія сторінки поки не розроблена, будуть за замовчуванням спрямовані на основну сторінку бренду.

Власники брендів можуть розміщувати на локалізованих сторінках релевантну для країни інформацію про компанію, фотографії обкладинки і профілю, додавати додатки та новини на різних мовах.

Адміністратори головної сторінки зможуть відстежити активність користувачів в різних країнах в рамках єдиного аналітичного інструменту. До кінця року Facebook обіцяє включити лічильники передплатників в залежності від країни для всіх сторінок брендів Ц як для перейшли на структуру Global Pages, так і залишили сторінки в колишньому вигляді.

Бізнес-організації вже зараз можуть направити адміністрації соцмережі запит на доступ до Global Pages і об’єднати свої існуючі локальні сторінки. Facebook не уточнює, чи буде нова корпоративна послуга безкоштовної.

Незалежно від моделі монетизації Global Pages, нововведення може надихнути глобальні бренди на активнішу покупку реклами на Facebook, зазначає техноблог TechCrunch.

Наприклад, якщо раніше американський бренд проводив на Facebook рекламну кампанію з метою привернути передплатників, рекламні блоки переадресовували користувачів лише на його основну сторінку англійською мовою. За рахунок мовного бар’єру і відсутності релевантного контенту потенційний передплатник за межами США міг проігнорувати таку сторінку. Відповідно, подібні бренди, як правило, купували рекламу, таргетовану виключно для користувачів в США.

З появою Global Pages той же бренд може оплатити більшу міжнародну промо-кампанію і збільшувати число передплатників за рахунок більш релевантного для них контенту локалізованих сторінок.

Ведення брендових сторінок на Facebook і розміщення на них контенту залишається безкоштовним. Це дозволяє брендам просувати свої товари та послуги серед користувачів соцмережі, часто не користуючись або користуючись лише обмежено, платними рекламними послугами Facebook. У свою чергу, реклама залишається ключовим джерелом доходу Facebook Ц з отриманої в другому кварталі 2012 року виручки в 1,18 мільярда доларів близько 84% було згенеровано за рахунок реклами.

Основним завданням для Facebook, чиї акції за п’ять місяців з моменту IPO втратили майже 50% вартості, є зараз диверсифікація джерел доходу. Не виключено, що соцмережа буде монетизувати ряд додаткових сервісів для власників брендових сторінок Ц наприклад, що знаходяться в процесі тестування кнопки «Хочу» (Want) і «Отримати» (Collect) для фотографій продуктів.

Аудиторія Facebook у вересні поточного року перевищила позначку в мільярд користувачів.

Ссылка на основную публикацию