Фахівці радять компаніям страхуватися від кризи інтернет-магазинами

Фахівці радять компаніям страхуватися від кризи інтернет-магазинами

Керівник одного з найстаріших сервісів по створенню та обслуговування інтернет-магазинів Alltrades.ru назвав інтернет-магазини хорошою страховкою для бізнесу на випадок кризи.

У зв’язку з дуже непростою ситуацією на Україні, де політична криза вже давно переросла в економічну, у російських підприємців зараз є дуже багато приводів для занепокоєння. Зовнішні економічні санкції загрожують внести свої серйозні корективи в і без того нестабільну економічну ситуацію. Експерти все більше зачіпають тему можливого наближення економічної кризи в своїх прогнозах.

Кому удача посміхнеться, а від кого відвернеться?

З досвіду минулого кризи можна очікувати, що найбільшої шкоди буде завдано підприємствам із середньою чисельністю співробітників (10-200 осіб). До таких «щасливчиків» відносяться представники малого і середнього бізнесу. Кому ж насправді пощастить, так це підприємствам класу «мікро». Їх козир саме в малому числі співробітників (до 10 осіб), що дає можливість маневрувати, спритно ухиляючись від фінансових бур.

Що стосується великого бізнесу, то у нього навіть в найскладніших умовах є всі шанси залишитися в грі, пожертвувавши, втім, значною частиною фінансових резервів.

Які галузі бізнесу найбільш стійкі?

При будь-якому розкладі людям завжди хочеться:

1) Смачно і здорово поїсти.

2) Красиво і стильно виглядати.

3) Мати можливості для пересування.

З досвіду минулого кризи великим імунітетом до масових економічних втрат мають саме харчова, косметична і авторемонтна промисловості (остання, як це не дивно, саме через найменшого імунітету до кризи в промисловості автопроізводітельной, тому що нові авто купувати ніхто не може, але їздити якось треба).

Крім стандартних галузей отримання шуканої прибутку, популярні послуги з оптимізації управлінських рішень на підприємствах, зниження ступеня збитковості виробничих процесів і багато іншого. Попит підвищується і на пропозиції центрів розпродажів, великомасштабних сток-центрів з низькими цінами, всіляких дощок оголошень і інших способів заощадити.

Інтернет-магазини – страховка від кризи для компанії

На окрему увагу заслуговують поступово зміцнюються інтернет-магазини, які в своїй успішності можуть вже позмагатися із середнім і великим бізнесом з інших галузей. Керівник одного з найстаріших в рунеті сервісів по розробці і супроводу інтернет-магазинів Alltrades.ru Іван Долгов, наприклад, стверджує, що ця нова віха сучасної торгівлі тільки набирає обертів. Незабаром нею може бути досягнутий якщо не пік, то чергова вершина ефективності, але на даному етапі галузь розвивається дуже швидкими темпами. Причому, зупинити її зростання не здатні навіть кризові явища.

“Інтернет-магазин зараз – це хороша страховка для підприємства будь-яких розмірів, яке може щось запропонувати роздрібному покупцеві”, – стверджує представник Alltrades.ru. – “витрати на його утримання зараз можна порівняти з витратами на інтернет в невеликому офісі. У тому випадку, якщо продажу в якийсь момент не йдуть, інтернет-магазин можна навіть просто заморозити на деякий час без втрати зайвих грошей, і знову запустити, як тільки ситуація нормалізується. Ми нерідко спостерігаємо подібні ситуації “- повідомляє експерт.

Відкрити свій інтернет-магазин зараз можна елементарно. Для цього не потрібні над-витрати або особливі пізнання, досить лише комп’ютера з інтернетом і бажання домогтися успіху. Жоден інший бізнес з нуля ніколи не був такий простий в освоєнні, що і робить його таким популярним в нелегкий час кризи, коли всі інші галузі затягують паски.

Ссылка на основную публикацию