General Motors Co планує розгортати тисячі електоромобілей

General Motors Co планує розгортати тисячі електоромобілей самостійного водіння в тест флотів в партнерстві з поїздками по обміну в партнерські бізнес Інк, починаючи з 2018 року, два джерела, знайомі з планами автовиробника, заявив на цьому тижні.

Це як очікується, буде найбільшим такого випробування повністю автономних автомобілів будь-якого великого автовиробника до 2020 року, коли кілька компаній заявили, що планують приступити до створення і розгортання таких автомобілів у великих обсягах. Допоміжний алфавіт Inc в Waymo, для порівняння, в даний час тестує близько 60 самоврядних прототипів в чотирьох Штатах.

Більшість спеціально обладнаних версій Шевроле електромобіль Болт буде використовуватися в Сан-Франциско lyft, який буде відчувати їх в свою поїздку обміну флоту на кілька держав, підтвердило одне з джерел. GM не має безпосередніх планів продати Болт АВ для приватних клієнтів, за даними джерела.

Джерела говорили тільки за умови анонімності, тому що GM ще не оголосив про свої плани.

Керівництво GM вже говорив в інтерв’ю і презентації для інвесторів в минулому році вони мають намір налагодити масове виробництво автономними засобами і розгортати їх в поїздку флотів послуг. Однак чиновники ГМ не виявили дані про масштаби виробництва, або терміни розміщення цих коштів.

У заяві в п’ятницю, GM сказав: «Ми не надаємо детальну інформацію про можливі майбутні продукти або технологій впровадження планів. Ми вже говорили, що наші технології AV з’являться на вимогу, спільної їзди мережевого додатки раніше, ніж ви думаєте ».

Lyft відмовився коментувати.

GM наскрізне суперника Ford Motor Co оголосила, що вона планує почати будівництво свого першого самостійного водіння автомобілів на підмосковному заводі в Детройті в кінці 2020 року, для розгортання на вимогу спільної їзди флотів в 2021 році. Фіат Крайслер автомобілі предаставят невелика кількість Крайслер pacifica мінівенів Waymo, який перетворює їх для самостійного отримання водійського посвідчення.

Мейв операції обміну GM автомобіля, швидше за все, будуть залучені з lyft в розробці комерційних їдуть ділити бізнес по самоврядним, сказав Рейтер в листопаді в інтерв’ю, транспортні засоби, такі як засув А., виконавчий самостійного водіння Майк Ableson.

«Якщо ви берете на себе вартість цих автономних машин, перші з них, буде складатися з шести цифр, там не дуже багато роздрібних клієнтів, які готові йти і витрачати такі гроші», – сказав Ableson. «Але навіть у такій економічній ситуації, ви можете будувати бізнес».

Головний виконавчий директор Мері Барра в середині грудня сказав, що GM почав будувати повністю автономний варіант Болт EV на початку 2017 року, на її Тауншип Оріон завод на північ від Детройта.

GM тестування близько 40 Болт АВС в Сан-Франциско і Скотсдейлі, штат Арізона, планує продовжити тестування в цьому році в Детройті, автовиробник заявив в грудні. [NL1N1E81IU]

Рік тому, GM заплатили $ 500 млн за міноритарний пакет акцій в Америці, друга за величиною фірма з обміну в США після прибери. [NL3N14O3VA]

Перш ніж він закрив операцію, сказав Ableson він і президент GM Ден Амманн обговорили з засновниками lyft в Логан Грін і Джон Циммер перспективу спільної розробки прокату спільного бізнесу з самостійним водінням автомобілів.

«Ми знайшли охочих не так багато, щоб говорити сьогодні про бізнес, але як ми можемо працювати разом, щоб розвивати цю ідею автономної, на вимогу мереж в містах», – сказав Ableson, після початкового обговорення з lyft.

Щоб зробити цей бізнес успішним, сказав Ableson, потрібна здатність створювати автономні системи, для побудови самостійного керування транспортними засобами в обсязі і спрямувати їх в обмін їзди флоту.

«Якщо взяти ці три речі, жодна компанія не володіє всіма трьома», – сказав Ableson.

GM на початку 2016 року придбав Круїз автоматизації, в Сан-Франциско стартап, щоб допомогти йому прискорити розвиток самоврядних автомобілів. [NL1N16J0ZN] GM також запустив каршерінг бізнес, maven, який надав транспортні засоби в lyft.

«Cruise, lyft, Maven все об’єднуючи різні частини цього унікального рішення на вимогу автономних мереж в міських умовах», – сказав Ableson.

Ссылка на основную публикацию