Google Adwords або Яндекс Директ: порівняння, що краще – відмінності

Перед власником бізнесу, задумався про контекстну рекламу, постає питання вибору: що краще – Google Adwords або Яндекс.Директ? Хитрі менеджери з продажу настройки якоїсь однієї з цих систем красиво розпишуть, ніж одна корисніше інший. А я цього робити не буду 🙂 Зате розповім про обох, про можливості, переваги і недоліки кожної, щоб можна було робити самостійні висновки.

інтерфейс

Знайомство завжди починається з оцінки зовнішнього вигляду, тому спочатку покажу, як це все виглядає.

Інтерфейс Яндекса гранично простий і зрозумілий. Наприклад, головна сторінка виглядає так.

Розібратися легко і новачкові.

Google Adwords трохи лякає раптово звалюється купою інформації. На одну картинку все навіть не влізе 🙂Спочатку в усьому цьому нелегко розібратися, але потім все виявляється зручним і наочним.

Ключові слова

У Яндекс.Директі є різні оператори для управління ключовими словами:

  • ! – фіксація форми слова,
  • «» – не допускаються інші слова,
  • [] – закріплюється порядок слів,
  • + – примусове входження.

Покази автоматично йдуть, якщо користувач пише запит з помилками.

Підібрати семантичне ядро ​​можна за допомогою сервісу Вордстат або прямо при створенні оголошення.Також є функція показів за додатковими релевантними фразами, серед яких можуть бути і не дуже підходящі.

В Google Adwords є:

  • загальна відповідність – покази по схожим запитам, серед яких можуть бути і нерелевантні,
  • + – модифікатор широкої відповідності, аналог звичайного ключа в Яндексі,
  • «» – фразова відповідність, схоже на попереднє, але враховується порядок слів,
  • [] – точна відповідність, аналог «» в Яндекс.Директі.

Підбирати ключові слова можна в інструменті Keyword Planner.

Також є підказки по підбору ключів при створенні групи оголошень.

Інші види таргетингу

Само собою, обидві системи мають гнучкі настройки по регіону і часу показів, коригування за приладами, можливість демонструвати рекламу тим, хто вже був на сайті.

Унікальні можливості в Google Adwords – таргетинг в рекламних мережах на конкретні сайти, канали на YouTube і додатки.Є функція прогнозу переходів з майданчиків і допомогу в їх виборі.А ще узагальнений таргетинг по тематиках майданчиків.

Інша, не менш важлива унікальна можливість – блокування сайтів за типом і тематиці.У Яндекс.Директі немає ніякого аналога, можна тільки персонально відключати неугодні майданчика.

Зате є вражаючі можливості таргетингу по сегментам Яндекс.Метрики і Яндекс.Аудіторій. З їх допомогою можна показувати оголошення по офлайн-даними (адресами електронної пошти, телефонами клієнтів) тим, хто живе або часто буває в районі, точно що відзначається на карті аж до будинку, аудиторії, яка бачила медійну рекламу або відеоролик, і т. Д.

Ще Яндекс.Директ пропонує запускати рекламу на пошуку без підбору ключових слів, використовуючи автотаргетінг, при якому на основі аналізу сайту і текстів оголошень підбираються умови показу.

Мінус-слова

Слова, при наявності яких не буде показів, можна вказувати на рівні кампанії або групи і там, і там. Скрізь можна мінусувати фрази. Але є величезна різниця в пріоритеті.

У Яндекс.Директі, коли щось вказано як мінус-слово на кампанію, а потім використовується як ключове, покази йдуть. А в Едвордс навпаки: список мінус-слів важливіше ключових.

До того ж Google, на відміну від Яндекса, не так орієнтований на роботу з російською мовою, тому нецільове слово може постійно викликати покази, поки не буде додано в усіх можливих формах.

Загалом, мінус-слова під Google Adwords потрібно відразу провідмінювати. Та й то при деяких помилкових написаннях вони будуть показуватися.

оголошення

Пошукові оголошення схожі: заголовок 1 + заголовок 2 + текст + додаткові елементи.

Скрізь є відображається урл, швидкі посилання з описами, уточнення, контактна інформація.

Тільки в Google Adwords є структуровані описи, посилання на додатки, коментарі та ін.

Оголошення в мережах – це всюди текст + картинка або просто банер.

В Google Adwords є типи адаптивних оголошень, які підлаштовуються під рекламний блок, товарні, для додатків, відео об’яви, тільки номер телефону.

У Яндекс.Директі існують креативи з відео.

В обох системах передбачені конструктори. Ось так це виглядає в Яндекс.Директі.Так в Гуглі.

У графічних оголошень є формати, які підтримуються тільки однією системою.

конкуренція

В Google Adwords є дуже цікава річ – статистика аукціонів. У ній видно конкуренти, ступінь перетину, середні позиції.У Яндекс.Директі цього немає, зате можна побачити оголошення конкурентів, перебуваючи в своїй кампанії.

Де більше рекламодавців? Як правило, в Яндекс.Директі. Звідси ціни можуть бути значно вище, ніж по тим же ключам в Google Adwords, але практика показує, що найчастіше саме з Яндекса йде самий конверсійний трафік. Лід в порівнянні часто виходить дешевше. Конкуренції боятися – в контекст не ходити 🙂

стратегії

Яндекс.Директ і Google Adwords підтримують ручне і автоматичне керування ставками після досягнення максимуму кліків або конверсій.

Ось що пропонує Гугл.

А ось Яндекс.В принципі, схоже, але в Яндекс.Директі є стратегії, сильніше контролюючі бюджет.

Правда, в Google Adwords рідко встає така проблема, тому що денний бюджет можна задати буквально будь-якою. В Ю Я це мінімум 300 гривень в день, що для рекламодавців з мікробюджетамі може бути зайвим. А в Гуглі можна виставити хоч 30 гривень.

Ще цікава фішка Google Adwords – скрипти і правила. Вони допомагають автоматизувати деякі функції ведення кампаній без застосування якихось зовнішніх інструментів.

модерація

Перевірка декларацій всюди дворівнева: автоматична і ручна.

Якщо оголошення порушує якісь примітиви в Google Adwords, то його просто не можна зберегти.У цьому є і мінус, так як немає можливості обійти якась заборона, що іноді вдається зробити в Яндекс.Директі.

Директ приділяє більше уваги рекламі, ніж рекламованого сайту, а ось в Едвордс з цим бувають проблеми: навіть абсолютно правильне оголошення можуть не допустити до показу, якщо цільова сторінка не відповідає якимось критеріям Гугла.

Ось основні подібності та відмінності Яндекс.Директу від Google Adwords.

Обидві системи контекстної реклами володіють величезними можливостями і відмінно доповнюють один одного, допомагаючи розширити охоплення.

Яку з них використовувати? Це залежить від завдань реклами, від того, де мешкає більше цільової аудиторії, можливості забезпечити якісну настройку.

Ссылка на основную публикацию