Google представила нові можливості показу реклами

В останні роки керівництво Google працює над тим, щоб сформувати в голові своїх співробітників, а потім і клієнтів, поняття “One Google”. Під цим поняттям мається на увазі універсальна система роботи всіх сервісів і продуктів компанії.

Фінансовий директор корпорації Омід Кордестани (Omid Kordestani) скористався цим словосполученням, коли останній раз виступав перед інвесторами. За його словами, Google сформує єдину панель управління для рекламодавців, яка дозволить їм максимально ефективно вести маркетингову політику.

У рекламному бізнесі Google, який є головним джерелом доходів корпорації, недавно відбулися великі зміни. В ході Тижня реклами, яка зараз проходить в Нью-Йорку, пошуковий гігант представив нові функції, надають клієнтам доступ до більшої кількості користувачів.

Перша з цих функцій – Customer Match – дозволяє по максимуму скористатися величезний аудиторією користувачів Gmail. Рекламодавці можуть вказати перелік адрес електронної пошти користувачів, а потім показувати їм таргетовану рекламу, яка буде відображатися також при здійсненні веб-пошуку і перегляді відео в YouTube.

Представник Google підкреслив, що отримані компанією адреси електронної пошти не будуть передаватися третім особам або використовуватись не за призначенням.

«Незалежно від того, здійснюють вони пошук в Google, або переглядають відео в YouTube, ми можемо надати найбільш доречну інформацію, яка заснована на тому, що зараз робить клієнт, де він знаходиться, що шукає і який пристрій використовує. Сьогодні ми будуємо службу, яка заснована на інновації в рекламі і використанні більшої актуальності », – заявив Шрідхара Рамасвамі (Sridhar Ramaswamy), старший віце-президент компанії.

Друга нова рекламна функція Google пов’язана з додатками. У травні цього року корпорація представила портал “Universal App Campaigns”, на якому розробники можуть керувати тим, як просуваються їх застосування. З поточного тижня даний портал отримав можливість публікувати рекламу і в інших носіях, в тому числі Google Play і YouTube.

Представивши новинки, Google підкреслила, що її реклама дозволяє вплинути на користувача в критичний момент – коли він приймає рішення про покупку. Цим, за словами представників корпорації, не може похвалитися жоден конкурент.

Ссылка на основную публикацию