Google просить вибачення рекламодавцям за фіаско контенту

У понеділок Google вибачився за те, що дозволив оголошенням з’являтися поруч з образливими відеороликами на YouTube, оскільки більш відомі компанії, такі як Marks Spencer (MKS.L) і HSBC (HSBA.L), вивели рекламу для британських ринків з сайтів Google.

Британський уряд призупинило рекламу на YouTube, після того як поруч з відеороликами, що несуть гомофобні та антисемітські повідомлення, з’явилися оголошення державного сектора, що викликало потік великих компаній, які наслідували цей приклад.

Великобританія є найбільшим ринком для компанії Alphabet Inc (GOOGL.O) Google за межами США, генеруючи 7,8 млрд. Дол. США в основному за рахунок реклами в 2016 році або майже 9% глобального доходу американського гіганта.

«Я хотів би вибачитися перед нашими партнерами і рекламодавцями, які могли постраждати від їх реклами, що з’являється на суперечливому контенті», – заявив президент Google EMEA Matt Brittin на щорічному заході Advertising Week Europe в Лондоні.

Крім відомих британських брендів, витягувати вилку, деякі з найбільших в світі рекламних компаній, відповідальних за розміщення величезної кількості маркетингових матеріалів для клієнтів, заявили, що вони розглядають питання про те, як вони працюють з Google.

Бойкот – це остання сутичка між рекламними компаніями і інтернет-гігантами, які створили домінуючі позиції в цифровий рекламі, пропонуючи не тільки величезну аудиторію, але і можливість застосовувати свої призначені для користувача дані, щоб зробити рекламу більш цілеспрямованою і актуальною.

Для великих рекламних груп, таких як WPP (WPP.L), інтернет-фірми є одночасно клієнтом і конкурентом, в той час як традиційні медіа-групи, такі як газети і загальні інтернет-видавці новин, змушені конкурувати з ними за онлайн-долари .

господарська промисловість

«Google стикається з ворожою індустрією власників медіа в Європі … і ми очікуємо, що вони будуть дуже щасливі виділити майбутні збої в безпеки бренду», – сказав Брайан Візер (Brian Wieser), старший аналітик Pivotal Research Group.

«В цілому ми вважаємо, що окреслені питання матимуть глобальні наслідки, оскільки британські маркетологи потенційно адаптують свою політику відносно Великобританії до інших ринків, і в міру того, як маркетологи всього світу стають більш обізнаними в цій проблемі», – сказав він.

WPP, найбільша в світі рекламна компанія, заявила в понеділок, що вона спілкується з клієнтами і медіа-партнерами, такими як Google, Facebook і Snapchat, щоб знайти способи запобігти бренд від потускнения.

«Ми завжди говорили, що Google, Facebook і інші є медіа-компаніями і несуть ті ж обов’язки, що і будь-яка інша медіа-компанія. Вони не можуть маскарад як технологічні компанії, особливо коли вони розміщують рекламу », – сказав Мартін Соррелл, засновник і глава британської фірми.

Publicis (PUBP.PA), третя за величиною в світі рекламна фірма, заявила в своїй заяві в понеділок, що стало ясно, що Google не відповідає стандартам реклами і що французька компанія переглядає свої відносини з Google.

Google сказав в п’ятницю, що він наполегливо працював, щоб видалити оголошення, що з’являються на сторінках або відео з ненависної промовою, горем чи образливим контентом, але з 400 годинами відео, завантаженого на YouTube кожну хвилину, це не завжди виходило правильно.

Бріттін сказав, що Google взяла на себе зобов’язання робити краще і спростить управління рекламодавцями, додасть більш безпечні дефолти і збільшить інвестиції, щоб швидше проводити політику своїх оголошень.

Прес-секретар Google UK заявила, що вона знову подивиться на те, як вона визначає запальні коментарі та висловлювання ненависті, щоб підняти планку відео і сайтів, дозволених для реклами.

У п’ятницю керівництво Google було викликано для відповіді на питання рекламної індустрії та Великобританії з цього питання.

Представники роздрібної торгівлі Marks Spencer, Sainsbury’s (SBRY.L) і Argos, британські банки HSBC і RBS (RBS.L), McDonald’s, британський філія рекламної групи Havas (HAVA.PA) і BBC повідомили агентству Reuters, що їх фірми зупинили оголошення.

Джерело в Lloyds Banking (LLOY.L) сказав, що кредитор теж потягнув за штепсель. Інші, такі як Vodafone (VOD.L), Barclays (BARC.L) і Tesco (TSCO.L), переглядали політику, сказали їх представники.

    Ссылка на основную публикацию