HRS.com надає нові можливості для вибору готелів гостям з Китаю

HRS.com надає нові можливості для вибору готелів гостям з Китаю

В системі бронювання HRS.com введений відмітний знак «Спеціально для туристів з Китаю» (China Friendly Hotel). Його отримають тільки ті готелі, які відповідаю вимогам китайських гостей.В 2012 року майже 4,5 мільйона китайських туристів і бізнес-мандрівників відвідали Європу, витративши на ці поїздки сумарно близько 91 мільярда доларів США. Всесвітня туристична організації ООН прогнозує, що цей показник збільшиться до 2020 року в чотири раза.Новий «знак якості» China Friendly Hotel »від HRS.com покликаний полегшити вибір готелів для гостей з Китаю. Цей відмітний знак компанія HRS ввела в ужиток після обширного маркетингового дослідження, в якому взяли участь туристи з Азії. Щоб отримати позначку «China Friendly Hotel» готелям необхідно відповідати ряду вимог. Наприклад, встановити в кожному номері електричний чайник, адаптер для китайських електроприладів, а також надавати на сайті інформацію на китайській мові. Крім того, бажано, щоб гість міг оплатити проживання через систему China Union Pay – єдину платіжну систему Китаю. Страви і напої в ресторані готелю також повинні бути адаптовані до азіатських предпочтеніям.Отметка «China Friendly Hotel» буде відображатися в списку готелів сайту HRS на китайській мові. Це по-справжньому цінне джерело інформації для майбутніх мандрівників з Китаю, оскільки «China Friendly Hotel» спрощує вибір місця для проживання, залучає інтерес туристів, і, як наслідок, підвищує кількість бронювань у тих готелів, які взяли участь у програмі. Запуск програми «China Friendly Hotel» підтримується різними маркетинговими активностями на території Китаю в інтернеті і туристичної пресі. «Останнім часом система HRS.com відзначає серйозне збільшення кількості бронювань, зроблених з Китаю. Крім того, китайські туристи завжди обмежені в часі. Їм потрібно чітке і зручне керівництво з бронювання. Саме тому, ми запропонували європейським готелям брати участь в нашій програмі «China Friendly Hotel» і привести свої пропозиції у відповідність з вимогами величезного числа туристів, що прибувають з Азії. Ми впевнені, що отримання спеціального значка позитивно позначиться на кількості бронювань і підвищить наповнюваність наших готелів-партнерів », – каже Табеас Рагга, генеральний директор HRS.comДаніель Паскаль, директор з продажу та маркетингу мережі готелів« Starwood »також в захваті від програми:« ми постаралися адаптувати наші послуги для китайських гостей, в той же час зберігаючи свою автентичність, і помітили збільшення кількості туристів, що прибувають з Китаю. Тепер в штаті мережі готелів є співробітник, що володіє китайською мовою. За допомогою нової програми HRS «China Friendly Hotel» нам стало легше продавати готелі мережі «Starwood» в Китаї. Це велика перевага для нас, так як раніше для цього потрібна величезна кількість зусиль, враховуючи відстань між країнами, а також мовний бар’єр ».Кітай є стратегічно важливим ринком для HRS. Компанія має представництво в Китаї, в якому працює більше 100 співробітників, і з 2002 року інвестує туди власні кошти. У корпоративному сегменті, HRS входить в топ-3 найбільших інтернет-компаній Китаю. Це означає, що HRS прекрасно розуміє потреби китайських туристів, і готова ділитися своїми знаннями з готелями-партнерамі.О компанііКомпанія HRS, заснована в 1972 році з головним офісом в Кельні і філіями в Лондоні, Парижі, Варшаві, Римі, Стамбулі, Сінгапурі та Києві , є глобальним міжнародним порталом, що надає послуги з бронювання готелів і орієнтованому на осіб, які вчиняють ділові поїздки або подорожують в особистих цілях. Компанія працює готелями усіх категорій в 180 країнах. HRS обслуговує не тільки мільйони приватних осіб, але також регулярно здійснює бронювання номерів для більш ніж 30 000 компаній, які організовують наради, а також ділові та групові поїздки. HRS надає можливість безкоштовного бронювання, докладний опис кожного отеляі демократичні ціни. Більш детальну інформацію про компанію можна знайти на сайті HRS.com.

Ссылка на основную публикацию