Hyundai планує використовувати високотехнологічний автомобіль …

Hyundai Motor Co заявила в четвер, що електромобілі розміщують в центрі своєї стратегічної стратегії – такий, який включає в себе плани на преміальний електромобіль на далекі відстані, оскільки він прагне наздогнати Теслу і Інших суперників.

Як і Toyota Motor Corp, Hyundai спочатку виступала за технологію паливних елементів як майбутнє екологічно чистих автомобілів, але виявила, що вона перемикається на електричний, оскільки Тесла знятий до відома, а автомобілі на батарейках отримали підтримку уряду в Китаї.

Toyota тепер також працює на більш довгих дистанціях, швидко заряджають електромобілях, повідомили місцеві ЗМІ.

Південнокорейський автовиробник планує запустити електричний седан під своїм брендом Genesis в 2021 році з діапазоном 500 км (310 миль) за кожен заряд. Він також представить електричну версію свого невеликого спортивного позашляховика Kona з дальністю 390 км в першій половині наступного року.

«Ми зміцнюємо нашу екологічну стратегію автомобіля, орієнтуючись на електромобілі», – сказав на прес-конференції виконавчий віце-президент Лі Кванг-гук, назвавши технологію основний і реалістичною.

Автовиробник і партнер Kia Motors Corp, які разом займають п’яте місце в глобальних продажах автомобілів, також заявили, що додали три плагіна до своїх планів по екологічно чистим автомобілям, довівши їх до 31 моделі до 2020 року.

Підкреслюючи електричний зрушення Hyundai, ці плани включають в себе вісім батарейок з живленням від батареї і два автомобіля на паливних елементах – контраст з його оголошенням 2014 роки для 22 моделей, з яких тільки два були розраховані на живлення від батареї.

Hyundai також підтвердив повідомлення Reuters про те, що він розробляє свою першу спеціалізовану електромобільні платформу, яка дозволить компанії випускати кілька моделей з більш довгими діапазонами руху.

У минулому році він запустив свій перший електромобіль IONIQ з масовим ринком, але діапазон руху на борту автомобіля набагато коротше, ніж пропозиції від Tesla і General Motors.

водневих SUV

Hyundai представила майже нову версію свого нового позашляховика з паливним елементом з дальністю польоту понад 580 км за кожен заряд, в порівнянні з 415 км для його нинішнього позашляховика паливних елементів Тусон.

Позашляховик середнього розміру буде запущений в Кореї на початку наступного року, за ним слідують США і європейські ринки.

Електрична шина паливного елемента намічена до випуску в кінці цього року, в той час як автомобіль паливного елемента седана також планується. Незважаючи на це, аналітики відзначили, що посилення зчеплення з паливними елементами буде довгим важким словом через відсутність інфраструктури зарядки.

«Hyundai найближчим часом досягне економії на газі для автомобілів на паливних елементах», – сказав Лі Ханг-ко, старший науковий співробітник Корейського інституту промислової економіки і торгівлі.

«До цього Hyundai не має іншого вибору, окрім як покладатися на акумуляторні автомобілі», – сказав він.

У 2013 році Hyundai запустила перший в світі серійний автомобіль з паливними елементами, що отримав назву паливної комірки Tucson, але продажу принесли змагається пропозицію Toyota, Mirai.

Hyundai продала близько 862 автомобілів Tucson Fuel Cell з часу свого запуску в 2013 році, а Toyota продала близько 3700 автомобілів Mirai Fuel Cell з часу свого запуску в 2014 році.

У Кореї є 10 станцій зарядки паливних елементів, тільки одна десята з 100 в Японії, сказав Hyundai.

Ссылка на основную публикацию