Як намалювати сніжинку в фотошопі

На сьогоднішньому уроці ми навчимося малювати сніжинку в фотошопі для подальшого використання в якості елемента фону.

Для створення сніжинки нам знадобляться фігури з групи “Фігури”. Додайте їх в стандартний набір:

А точніше нам потрібна буде тільки одна фігура “Бубни” (саме для сніжинки з цього уроку, але ви можете експериментувати і вибирати вже інші фігури для створення сніжинок з іншим візерунком).

Якщо вам потрібні готові фігури Сніжинки, то завантажити їх ви можете тут.

Отже, за допомогою фігури “Бубни” і лінії (режим “фігура”, колір чорний) створюємо промінь сніжинки.

Для зручності ми можете користуватися напрямними. Для цього включіть лінійки CTRL + R, а потім протягніть вертикальну направляючу від лівого боку документа до його центру і горизонтальну – від верхнього краю документа до центру.

Об’єднайте всі шари, що складають промінь сніжинки в групу шарів (виділіть всі шари променя сніжинки, клацаючи по ним, утримуючи клавішу CTRL і перетягніть їх на іконку групи)

Дублюйте групу (CTRL + J) і відобразіть її по вертикалі – Edit->Transform->Flip Vertical (Редагування -> трансформування -> Відбити по вертикалі).

Перемістіть новий промінь сніжинки вниз:

Дублюйте групу з нижнім променем сніжинки і поверніть нову групу на 90 ° за годинниковою (Edit->Transform->Rotate 90 ° W). Перемістіть новий промінь так:

Знову дублюйте групу шарів в лівим променем (остання група) і трансформуйте її по горизонталі (Edit->Transform->Flip Horizontal)

Перейдіть до групи шарів, що містять елементи першого променя і дублюйте його. При активному дублікаті шару, натисніть CTRL + T, перемістіть вісь обертання в центр майбутньої сніжинки і вкажіть кут обертання, рівний 22,5 °:

Дублюйте останній створений шар і повторіть останню дію (поворот на 22,5 °) .Снова дублірцем шар і знову повертаємо.

Повторюємо дії в лівим, правим і нижнім променями сніжинки, поки у нас не вийде фігура:

Тепер виділіть через один шар в палітрі шарів і зменшіть їх прозорість до 40%:

Створіть кисть – Редагування -> Визначити кисть (Define Brush Preset).

Якщо ви тепер захочете створити текстуру або фон зі сніжинками, то створіть документ з невеликими розмірами (наприклад, 250 на 250 пікселів), намалюйте кілька сніжинок різними кистями і різними фігурами). Створіть візерунок (Редагування -> Визначити УОР або Edit -> Define Pattern).

Тепер створіть документ з потрібними розмірами (для майбутньої текстури), переведіть шар заднього плану в звичайний шар, зайдіть в стилі шару і застосуйте “Накладення візерунка”, з бібліотеки візерунків виберіть фон зі сніжинками.

Завантажити кисті сніжинки, створені по уроку з Розмір zip-архіву [snowflake.zip] 1,5Mb.

Ссылка на основную публикацию