Як підключити та налаштувати мобільний інтернет Літай на телефоні, автоматична і ручна настройка

Який оператор ви б не вибрали – вам доведеться налаштовувати мобільний інтернет, якщо хочете «серфить» в мережі на телефоні. Як це зробити в разі провайдера «Літай»? Які дані потрібно писати в настройках? Чи можна якось отримати автоматичні настройки від оператора?

Опис оператора зв’язку «Літай»

Оператор «Літай» – відомий бренд провайдера «Таттелеком», який працює на території Татарстану. Спочатку Таттелеком пропонував послуги тільки цифрового телебачення і домашнього інтернету – мобільного зв’язку не було у провайдера. З’явилася вона в 2014 році. На січня 2019 року мобільним оператором «Літай» користуються вже 690 тисяч осіб.

«Літай» вважається мобільним брендом компанії «Таттелеком», мережа якої працює в Татарстані

У оператора багато тарифів, вигідних для людей з різними потребами. Якість зв’язку при цьому не відстає – у компанії своя мережа базових станцій для створення покриття 4G.

Зона покриття 3G і 4G

Ключовий момент при виборі оператора мобільного зв’язку – ознайомлення з картою покриття. До підключення переходять, якщо мережа оператора покриває ті райони міста, ті населені пункти, в яких людина часто буває.

При ознайомленні з картою звертайте увагу на інтенсивність кольору – різні відтінки означають різні рівні сигналу

Подивитися на карту компанії «Літай» можна на цій офіційній сторінці. За допомогою цього мобільного провайдер не підтримує формат 3G-мереж – тільки 2G або 4G, але не варто засмучуватися: покриття 4G захоплює навіть віддалені від великих міст території. Діапазон швидкісного мобільного «інету» – LTE 1800 (Band 3).

Зони 4G позначаються різними відтінками помаранчевого кольору

Перейдіть на цю сторінку «Літай», щоб залишити заявку на консультацію з фахівцем – представник компанії розповість про можливості підключення у вашому населеному пункті.

Перевірте, чи входить ваш населений пункт в зону покриття «Літай» – залиште заявку на зворотний дзвінок

На зазначеному вище сайті ви можете завантажити на свій пристрій карту охоплення.

Перейдіть по посиланню над картою, щоб завантажити її

Весь список районів, які входять в зону покриття, знаходиться на цій же сторінці, тільки трохи нижче – перейдіть її коліщатком і ознайомтеся з переліком.

Під картою відображається перелік районів, які входять в зону покриття «Літай»

Таблиця: тарифи на мобільний зв’язок і «інет»

Назва Трафік на інтернет Дзвінки по Татарстану Дзвінки по РФ На мобільні «Літай» СМС на номери Татарстану на місяць вартість
«Батир» безліміт 1000 хвилин безлімітні дзвінки на «Літай» 100 9 руб. / День
«Новий стандарт 2.0» 50 ГБ безкоштовні дзвінки до 2 хвилин кожен безлімітні дзвінки на «Літай» 1000 7,5 руб. / День
«Свій 2.0» безліміт 300 хвилин безліміт на номери від «Літай» 100 9 руб. / День
«Свій +» 20 хв / день безліміт 12 руб. / День
“Точка доступу” 1 руб. / Хв. 599 руб. / Міс.
«Азан» 10 хв. / День + дзвінки в Саудівську Аравію за 10 руб. / Хв. безліміт 8 руб. / День
«Подзвони своїм» 350 хв. / Міс. безліміт 350 9 руб. / День
«Гайда» 500 хв. / Міс. безліміт 100 8,5 руб. / День

Таблиця: тарифи на мобільний інтернет від оператора

Назва Обсяг трафіку на місяць вартість Команда для підключення Додаткові можливості
«Інтернет-пакет 1» 10 ГБ і необмежена швидкість 250 руб. / Міс. * 116 * 209 #
  • мобільний Dr. Web,
  • USSD-команди,
  • знижка 25% при щомісячному витраті на мобільний зв’язок від 100 гривень,
  • можливість додати трафік – 1 ГБ і 5 ГБ.
«Інтернет-пакет 2» 30 ГБ і необмежена швидкість 450 руб. / Міс. * 116 * 210 #
«Інтернет-пакет 3» 50 ГБ і необмежена швидкість 650 руб. / Міс. * 116 * 211 #
«Інтернет-пакет 4» 100 ГБ і необмежена швидкість 950 руб. / Міс. * 116 * 212 #
«Тариф Радар» 200 МБ + 200 SMS по Татарстану 50 руб. / Міс.
«Продовж швидкість + 1 ГБ» 1 ГБ 100 руб. / Міс. * 116 * 327 #
«Продовж швидкість + 5ГБ» 5 ГБ 150 руб. / Міс. * 116 * 328 #

Як активувати сімку від «Літай»

Активація проводиться легко: поповнюємо баланс мінімум на 50 гривень, вставляємо куплену раніше карту в телефон – набираємо код * 222 * 01 # і тиснемо на кнопку виклику. Тепер чекаємо, коли процес реєстрації в мережі завершиться – при необхідності переходимо до налаштування підключення до інтернету.

Вставте сімку в телефон, включіть девайс і виконайте USSD-команду * 222 * 01 #

Якщо у вас не вийшло активуватися, зв’яжіться з техподдержкой: (843) 118-08-11 або 118-18. Якщо немає можливості зателефонувати, зверніться в офіс компанії – повний перелік доступний на цій офіційній сторінці.

В офісі компанії вас проконсультують по будь-якому питанню, пов’язаному з послугами та обслуговуванням «Літай»

Особистий кабінет абонентів «Літай»: реєстрація і вхід

У кабінеті абонент може змінювати тарифи, перевіряти поточний баланс, поповнювати рахунок і здійснювати багато інших дій. Зареєструйте свій обліковий запис, щоб керувати своїми послугами:

  1. Перейдіть на сторінку для входу в кабінет через офіційний ресурс «Літай», зазначений вище, – клікніть по зеленій клавішею вгорі праворуч.

    Клацніть по кнопці «Особистий кабінет» на сайті

  2. Або скористайтеся цим посиланням. Якщо ви вже раніше реєстрували «учетку», вбийте в першому полі номер свого телефону або адресу електронної пошти, яка прив’язана до аккаунту. У другому полі вкажіть пароль.

    Введіть логін і пароль і клацніть по «Увійти»

  3. Якщо до вашої «учеткі» прив’язана сторінка соціальної мережі Facebook, «ВКонтакте» або Однокласники, натисніть на іконку внизу. Введіть дані для авторизації в соціальній мережі і дозвольте використання даних.

    Ви можете увійти через соціальну мережу

  4. Якщо ви ще не реєструвались, клікніть по посиланню «Реєстрації» на сторінці для входу. Напишіть дані: адресу діючого «мила», два рази ключ безпеки (пароль). Прикріпіть до вашого аккаунту номер телефону, номер особового рахунку або карти «Літай» (якщо користуєтеся домашнім інтернетом Таттелеком). Поставте дві галочки внизу. Клацніть по «Завершити реєстрацію» і чекайте отримання листа за адресою пошти – через цей лист підтвердіть створення кабінету.

    Для реєстрації вам знадобиться ввести адресу електронної пошти і придумати пароль від облікового запису

Налаштування мобільного інтернету на телефоні

Опишемо процедуру ручного підключення для різних мобільних «операцінок». Після виконання операції незалежно від платформи потрібно перезавантажити пристрій, щоб всі зміни вступили в силу.

З «Андроїд»

З інструкцією нижче ви легко доберетеся до потрібного розділу в налаштуваннях:

  1. В меню знайдете шестерню – тапніте по ній, щоб розкрилося меню з налаштуваннями.

    Клацніть по іконці у вигляді шестерні, щоб відкрити настройки

  2. Клацніть по рядку «Ще» в блоці пунктів, присвячених бездротових мереж.

    Клацніть по пункту «Ще»

  3. Перейдіть в розділ для мобільних мереж.

    Відкрийте блок «Мобільні мережі»

  4. Запустіть підпункт з точками доступу.

    Клацніть по «Точки доступу» в меню

  5. У правому верхньому куті буде плюсик – тисніть на нього.

    За допомогою плюса відкрийте меню для створення точки доступу

  6. В анкеті для нової точки доступу напишіть в поле APN адресу сервера internet.letai.ru. В імені мережі поставте слово Letai. Всі інші параметри змінювати не потрібно. Клацніть по трьом точкам в правому верхньому кутку і клацніть по опції збереження. Увімкніть обов’язково передачу даних і перевірте підключення до інтернету.

    Введіть internet.letai.ru в APN і поставте ім’я Letai

Для iPhone або iPad

На пристроях з iOS процедура створення точки доступу буде складатися з таких кроків:

  1. Запустіть екран з настройками – перейдіть в блок для стільникового зв’язку.
  2. Розкрийте розділ під назвою «Стільникова мережа передачі даних». Перед цим активуйте перший пункт «Стільникові дані».
  3. У першому меню вбийте адресу сервера вашого оператора – internet.letai.ru. Поля для імені користувача і пароля не заповнюється. Збережетеся і відкрийте будь-яку сторінку в браузері для перевірки з’єднання.

    Перейдіть в розділ «Стільниковий мережа передачі даних» і створіть точку доступу APN

Windows Phone

Якщо у вас смартфон на базі Windows, дотримуйтесь такої інструкції:

  1. Зайдіть в налаштування і в меню розкрийте блок, присвячений передачі даних.
  2. Клацніть по клавіші «Додати точку доступу».

    Клацніть по «Додати точку доступу» внизу

  3. У першому полі «Точка доступу» пишемо ту саму адресу internet.letai.ru – натисніть на галочку внизу екрану для збереження точки. Перевірте підключення.

    Заповніть поле APN в анкеті і натисніть на галочку

Як отримати автоматичні настройки інтернету і MMS

Ручне налаштування можна замінити автоматичної: на номер оператора 116111 відправте повідомлення – комбінацію 111. Вам прийде відповідь «смска» для настройки конфігурації для інтернету. У ньому прийміть налаштування і почекайте, поки процедура завершиться. Якщо вам потрібно налаштувати інтернет, і MMS, відправте будь-яке слово на цей же номер. Якщо потрібна настройка тільки MMS, надішліть код 222.

Надішліть слово Internet на номер 116111, щоб отримати автоматичні настройки

Проблеми, з якими можна зіткнутися

Абонент компанії «Літай» може зіткнутися з неможливістю налаштування інтернету, його відсутністю або слабким сигналом мережі. У першому випадку зверніться в техпідтримку оператора по телефону або ж відвідайте найближчий офіс компанії – консультанти налаштують вам безкоштовно інтернет самі.

Розглянемо кілька поширених причин відсутності інтернету або перебоїв в зв’язку:

  1. Слабкий сигнал. Якщо ваш інтернет то з’являється, то зникає, швидше за все, ви перебуваєте на території, де сигнал дуже слабкий. В цьому випадку зазвичай виникає значок E на панелі мережі зверху замість 2G або 4G. Рішення на поверхні – знайдіть місце з кращим прийомом сигналу.
  2. Велике навантаження на мережу (наприклад, це вечірній час). Тут варто почекати, поки навантаження спаде.
  3. Активний режим польоту. Перевірте, чи працює режим польоту у вас на телефоні – можливо, ви його випадково включили. Режим може називатися автономним.

    На випадає панелі в «Андроїд» може бути іконка «Режим польоту»

  4. Нестача коштів на балансі. Перевірте обов’язково рахунок за допомогою коду * 100 # і при необхідності поповніть його.
  5. Відключений передача даних. Якщо вона не активна, інтернет на телефоні не працюватиме навіть після настройки. У «Андроїд» активація відбувається в розділі «Мобільні мережі».

    Активуйте плитку «Передача даних»

  6. Неправильні налаштування. Переконайтеся, що ввели коректні дані при налаштуванні – ознайомтесь з інструкцією ще раз і перевірте їх.
  7. Системний збій. Просто перезавантажте мобільний девайс – можливо, в роботі модуля для передачі даних сталася помилка.

Відгуки про мобільний інтернет «Літай»

Всім доброго дня! Не так давно почала користуватися послугами зв’язку оператора «Літай». Оформила тариф «Батир», абонентська плата 9 руб. / Сут. У нього включений безлімітний інтернет, дзвінки всередині мережі безкоштовні і додаткові 1000 хвилин на дзвінки інших операторів також безкоштовні смс. Вразив мене інтернет – висока швидкість, швидке завантаження музики і фільмів. Чи не інтернет, а казка! Далі мережу ловить на кожному кроці включаючи навіть глухі села. Оператори гарячої лінії завжди ввічливі, служиві, дохідливо пояснюють. Користуюся послугами близько 3 місяців і не знаю ніяких бід, ні незрозумілих щоденних списування, як це відбувається в інших операторів, прихованих комісій. Гроші забирають раз на добу раніше й не пізніше. Також надають обіцяний платіж на термін до 5 днів на суму 300. Дуже зручно коли немає можливості поповнити баланс і при цьому важливо бути на зв’язку! Моя порада купуйте сімки цього оператора і ви ніколи не будете знати проблем!

Лідія 25

https://irecommend.ru/content/luchshii-operator-5

Спочатку користувалася багато років зв’язком Мегафон. Але останнім часом вона дуже подорожчала. Шукала вигідну зв’язок, тому що дзвоню не часто, а інтернет потрібен в основному для Ватсап. Знайома порадила Літай, т. К. Там вигідні безлімітні тарифи. В особистому кабінеті я підключилася я до тарифу «Виклик 120», який стоїть 120р в місяць, але знімають 4р в день. Там інтернет 2 ГБ в місяць, 150 хвилин зв’язку та 150 смс. Мені цього було достатньо. Користувалася я їм пару місяців, поки не лягла з дитиною в лікарню. Там відповідно дивилися мультики по інтернету, 2 ГБ швидко закінчилися і за додатковий інтернет знімали не мало грошей. Тоді я вирішила змінити тариф на інший, де інтернет безлімітний за 6 руб. в день. Але коли ми повернулися додому, я вирішила знову змінити тариф на попередній. Змінила. А у мене відразу зняли 150 р. А повинні були знімати по 4р в день. Я стала дзвонити оператору. Він мені каже, що за зміну тарифу зняли 150 р., Тому що зміна сталася вдруге за місяць. А безкоштовно можна змінювати тариф 1 раз на місяць. А я звідки повинна була це знати. Чому при зміні тарифу ніякої інформації з цього приводу не було, ні в особистому кабінеті, ні по смс.

Cbetuk-86

https://irecommend.ru/content/po-nachalu-vse-ustraivalo-poka-ne-reshila-pomenyat-tarif

Розповім трохи про зв’язок Літай, підключилася на неї після дзвінка менеджера, обіцяли безлімітний інтернет і відмінну зв’язок, бонусом йде повернення %%% від зв’язку на рахунок оплати домашнього інтернету. Вартість абонентської плати 240 р., В день 8 руб, решта йде за тарифом 1 рубль з чимось за хвилину. За цим можу сказати одне, вона жахлива, додзвонитися до мене складно, навіть сидячи поруч зі мною на дивані, ні чоловік, ні мама не додзвонюється постійно. Про інтернет так, іноді 4G, іноді Е показує, можу дивитися відео, теж іноді. Бонуси нараховуються немає від 240 р., Як говорили при підключенні, а при оплаті більш 100р в місяць додаткових хвилин. А ще один супер неприємний момент, помічений лише в мобільного зв’язку від Літай, відправляє смс до Великобританії за користування Фейстайма, і Ай-меседж, до речі одне смс коштує 25 р. Якщо хтось хоче скористатися цим зв’язком, я б не рекомендувала. Завтра піду перемикатися на іншу мобільний зв’язок.

soffi77

https://otzovik.com/review_5417169.html

Налаштовувати «інет» на телефоні від «Літай» можна вручну або автоматично – через смску від оператора, яка викликається повідомленням на номер 116111. У ручному режимі потрібно просто ввести в настройках адреса internet.letai.ru. Якщо інтернет вперто не хоче налаштовуватися, зателефонуйте в техпідтримку або просто прийдіть в офіс компанії – за вас швидко виконають всі кроки, і у вас з’явиться тут же доступ до інтернету.

Ссылка на основную публикацию