Як правильно оформити landing page?


Як правильно оформити landing page?

Дуже часто користувачі Інтернету, блогери трохи знають про лендінгових сторінках. Це стосується не тільки їх структури, а й організації, а також кількості можливих сторінок на сайті. Багато хто вважає, що Лендінг Пейдж може бути тільки однією – цільової, яка задає рейтинги і, як правило, приносить основний дохід власнику. Грошики вона приносить шляхом спонукання відвідувача зробити ту чи іншу дію по відношенню до власника сайту (наприклад, купити товар, підписатися на розсилку цікавих повідомлень, отримати безкоштовні купони або завантажити якийсь корисний користувачеві Інстал-пакет). Така landing page може бути не одна на сайті, їх часто роблять кілька, щоб збільшити кількість користувачів і переходів. Але збільшення тільки числа таких сторінок – це ще не межа оптимізації, слід мати на увазі й інші рекомендації:

1. Зовнішній вигляд. Безумовно, це важливий показник. Ця сторінка повинна бути привабливою і підштовхувати зробити необхідну дію (купити, перейти, скачати і т.д.). Найкраще зробити її досить суворої і інформативною, але короткою. Вона обов’язково повинна швидко довантажувати навіть з дуже слабким Інтернетом, тому, мінімум графіки – більше символіки.

2. Висока читабельність. Відвідувач сайту повинен відразу ж розуміти, що йому потрібно зробити і навіщо. Тому фраза для заманювання повинна бути максимально простою та інформативною. Схема складається приблизно така: що за продукт – що отримає користувач – що потрібно зробити. Не можна давати приводів для сумнівів, інакше вони візьмуть вгору. Пропозиція повинна бути конкретним.

3. Зображення. Якщо існує можливість додати на Лендінгем Пейдж зображення товару без інформативною перевантаження, то потрібно це зробити, так як наочність завжди привертає більше, ніж порожні слова.

4. Відгуки. Так уже повелося, що чужим словами і підтвердженням люди вірять охочіше, ніж простим нотаток, тому є резон додати кілька позитивних відгуків від задоволених користувачів, якщо такі є.

5. Виключення зайвих посилань і реклами на цільовій сторінці. Якщо ваша landing page, крім власних пропозицій, буде мати ще й додаткові посилання на інші продукти, товари або банальну рекламу, то є велика ймовірність того, що відвідувачі успішно перейдуть по ним, не зробивши цікавить вас дію. І навіть якщо цього не станеться, то увагу користувача розсіється.

Ссылка на основную публикацию