Як продати квартиру швидше і отримати максимальну вигоду

Напружена економічна ситуація в країні привела до повального зниження вартості нерухомості. Мало того, продажу в цілому застопорилися з огляду на те, що раніше накопичені багатьма сім’ями кошти пішли на елементарні потреби. У той же час кількість бажаючих продати житло не зменшилася, а навпаки зросла, з тих же причин. Так все ж, як продати квартиру швидше? У цій статті ми даємо практичні рекомендації, які допоможуть досягти мети.

Як продати квартиру швидко і вигідно: міфи

Вперше продають квартиру люди легковажно ставляться до майбутніх складнощів. Перерахуємо деякі з міфів, які супроводжують перший досвід продажу житла.

  1. Хороша квартира продається за тиждень. Поширений міф, ніяк не пов’язаний з реальністю. Насправді, навіть житло зі свіжим ремонтом і приємною ціною продається не менше місяця, так як необхідно як мінімум пройти процедуру державної реєстрації. Весь процес займає не менше трьох тижнів, за умови, що квартира має «чисті» характеристики:
    1. куплена не в іпотеку,
    2. без проблем з документами,
    3. відсутні борги за комунальні послуги.

  2. Чим краще квартира, тим легше її продати. Безумовно, житло в пристойному стані, стоїть дешевше аналогічних варіантів, буде цікавити покупців. Однак є одне «але»: пропозиції щодо продажу вторинної нерухомості на ринку сьогодні серйозно перевищує існуючий попит. Це означає, що «позбутися» від нерухомості з легкістю у продавця не вийде, доведеться гарненько попрацювати.
  3. Чим свіже ремонт, тим ціна квартири дорожче. Знову звертаємо увагу на перевищує пропозицію попит. Людям простіше купити «свіжу» квартиру в новобудові і зробити всередині економний ремонт на свій розсуд, чим платити за обжиті вами стіни, в хорошому стані і несправедливо завищеною вартістю.
  4. Безкоштовного оголошення на електронних ресурсах типу «Авіто.ру» досить для знаходження покупців. Найпоширеніший з міфів. По-перше, на «Авіто» оголошення просто загубиться серед інших, якщо не сплатити преміум-статус. По-друге, цей ресурс давно втратив довіру користувачів з огляду на виявлення випадків шахрайства в сфері продажу і знімання нерухомості.

  5. Договір про продаж полягає з першим позвонившим покупцем. Як би не так. Після того, як оголошення про продаж вийде в перегляд або буде укладено договір з професійним торговцем нерухомості, вам почнуть масово надходити дзвінки від охочих придивитися до житла. І все стануть вимагати зручне для них час дня. Як правило, основна маса відвідувачів «злітається» вечорами в будні або у вихідні. Уявіть, скільки дорогоцінного вільного часу доведеться витратити на проведення екскурсій та відповіді на питання.
  6. Встановлюється спочатку вартість квартири не змінюється. Ще один частий міф. Під час перегляду нерухомості зсередини, покупці знайдуть безліч недоліків в:
    1. ремонті,
    2. сторонах світла, на які виходять вікна,
    3. що вимагає заміни сантехніці і т.д.

За кожен такий недолік доведеться знижувати спочатку названу суму, в особливо важких випадках така втрата досягає цілих 10% вартості житла!

Отже, тепер ви позбулися стереотипів, що стосуються продажу нерухомості. Перейдемо до поетапного розгляду процесу успішного продажу житла, рекомендованого до виконання ріелтерськими конторами.

Як швидко продати квартиру: поради ріелтора

Багато людей, бажаючи заощадити гроші на наймання ріелтора, вирішують зайнятися продажем житла самостійно. Спеціально для цих сміливців досвідчені ріелтори склали покрокову інструкцію зі швидкого продажу житла. Давайте розглянемо її детальніше.

Відео – Як продати квартиру навіть під час кризи

Крок 1: Як швидко знайти покупця на квартиру

Інформацію про пропоновані до продажу квартирах вивчати необхідно не в одному, а декількох джерелах. Ними можуть стати:

  • сайти оголошень,
  • друковані газети,
  • розклеєні оголошення,
  • інтернет-ресурси ріелторських контор і т.д.

Важливо переглядати не всі наявні варіанти, а лише квартири аналогічного вашому житлу типажу, тобто:

  • з рівною кількістю кімнат,
  • що знаходяться в тому ж районі або аналогічному по зручностей,
  • з приблизно рівними цінами.

Порівняйте основні відмінності поданих пропозицій друг від друга, враховуйте навіть маленьку різницю в запитуваних грошових сумах. Прикиньтеся покупцем і дізнайтеся у продавців, чи доречний торг і який відсоток від вартості вони готові скинути.

Відвідати квартири «конкурентів по ринку» також буде доречно. Зробіть це, щоб:

  • з’ясувати переваги і недоліки свого житла за допомогою порівняння,
  • зрозуміти, варто підвищити або знизити задуману ціну на житло,
  • зрозуміти, з чим і ким вам доведеться змагатися.

Переглядати слід оголошення не тільки від конкурентів, але і потенційних покупців. Зазвичай такі розміщуються в мережі або паперових виданнях з позначкою «куплю». Знаєте приказку про Магомеда і гору, яка відмовляється до нього йти? Так ось, ви Магомед, що йде назустріч ледачому потенційному покупцеві, що чекає пропозицій від продавців. Так, бувають і такі ліниві або просто дуже зайняті люди, які хочуть поліпшити умови проживання. Вдивляйтеся, раптом хтось із них шукає квартиру по типу вашої. Знайдете – негайно реагуйте і телефонуйте запрошувати дорогого гостя на екскурсію по житлу.

Крок 2: визначаємо вартість квартири

Для початку визначтеся, яким чином хочете продати квартиру:

  • з вигодою,
  • або в короткі терміни.

У першому випадку призначайте ціну побільше, за умови, що житло відповідає їй, у другому стримайте апетити і поступіться майбутнім покупцям невелику суму.

Говорячи про зниження ринкової вартості, ми не маємо на увазі серйозне зниження ціни. Іноді досить скинути лише пару відсотків, зробити пропозицію дешевше конкуруючих на дещицю, що обов’язково матиме належний ефект.

Які помилки ціноутворення переслідують новачків, які реалізують квартиру самостійно? Давайте розглянемо.

Помилка 1. Ціна на житло необґрунтовано завищена. Цілком зрозуміла помилка, що здійснюються через такі причини:

  • господар емоційно прив’язаний до квартири і підвищує ціну заради компенсації душевних мук,
  • перед продажем був зроблений косметичний ремонт, вкладені гроші, тому стан житла подумки ідеалізується власником,
  • крім косметичного ремонту була проведена заміна сантехніки, вхідних дверей і т.д., тому продавець боїться продешевити і хоче покрити збитки, що зазнали.

Всі ці варіанти обгрунтовані і мають місце бути, як мінімум з практичної точки зору. Зрештою, прихильність може і не раціональна, але обживали ви своє гніздо ретельно і з любов’ю. Та до того ж спеціально поклеєні свіжі шпалери з модним малюнком, покладені нові плінтуса, встановлена ​​сантехніка.

Все це прекрасно і справді впливає на підвищення ціни. Однак, поспішаємо повторно вказати на прописну істину, вже згадану в даній статті: попит на ринку вторинного житла значно нижчий за пропозицію. Це означає, покупець буде шукати нерухомість дешевше, нехай і з поганим ремонтом, який згодом можна економно і самостійно переробити.

Помилка 2. Продавець не бере до уваги зручність і благополучность району міста, де знаходиться житло. Небезпечна помилка. Уявіть, що розглядаєте оголошення про продаж двох трикімнатних квартир. Одна з них в прекрасному стані, інша в середньому, але чомусь першої продається саме вона.

Секрет в тому, що квартира гірше знаходиться в центрі міста, в епіцентрі міської інфраструктури, а також поряд з культурними пам’ятками і зеленими парками. Друга ж, в ідеальному стані, знаходиться в найбільш віддаленому від центру, неблагополучному по контингенту, районі. І нехай ціна однакова, вибір все одно залишиться за житлом в кращому районі.

Крім того, грає роль і екологічна благополучность місця розташування майбутнього житла. Елітна квартира за безцінь в безпосередній близькості з вихлопними трубами заводом навряд чи буде проданий швидко.

Помилка 3. Щоб підвищити швидкість продажу, багато продавців знижують вартість житла на цілих 10-15%. До чого ж такі жертви? Напевно пара тижнів в запасі знайдеться, слід почекати, коли почнуть надходити дзвінки та знижувати ціну потихеньку: на 10,15,20 тисяч гривень. Таке поступове зменшення вартості обов’язково зіграє свою роль. Навіть невелике грошове перевага перед конкурентами обернеться перемогою. Зрозуміти, що ви все робите правильно легко: збільшиться кількість вступників від потенційних покупців прохань подивитися квартиру.

Помилка 4. Вартість квартири встановлюється один раз і на завжди. Ні, як ви зрозуміли з попереднього пункту, знижувати ціну доведеться, якщо хочете реалізувати житло хоча-б в цьому році. Висока конкуренція дає про себе знати. Якщо стояти на своєму і не скидати хоча-б по десятку тисяч кожен черговий період очікування відгуків, продати житло не вийде взагалі. Так, хоч і рідко, але таке трапляється.

Крок 3: подбайте про рекламу

Щоб мужньо витримувати питання і відвідування незліченної кількості бажаючих придбати вашу квартиру, необхідно сповістити про продаж якомога більше людей.

Варіант 1. Скористайтеся сарафанне радіо. Простіше кажучи, повідомте про плановане розлучення з рідними пенатів:

  • родичів,
  • друзів,
  • знайомих.

Всі ці доброзичливо налаштовані до вас люди зроблять все, що в їх силах, розповівши про майно, що продається житло вже своїм рідним і близьким, які в свою чергу продовжать поширення інформації. Таким чином обізнаною виявиться половина міста.

Варіант 2. Скористайтеся пропозицією найбільш читаних міських газет і розмістіть в них безкоштовне або платне оголошення. Розглянемо плюси і мінуси кожного варіанту.

Таблиця 1. Плюси і мінуси оголошень

Платні оголошення Безкоштовні оголошення
плюси мінуси плюси мінуси
розміщуються на найбільш переглядаються сторінках за розміщення платять встановлену редакцією суму не потрібно платити оголошення друкується в чорно-білому форматі
друкуються в кольорі, з зображеннями оголошення розміщують в тематичному розділі інформація легко губиться серед аналогічної і стає непомітною

Як бачите, очевидні переваги платного способу. Оплачене оголошення розмістять на найбільш читаних сторінках, доповнять кольоровою картинкою і забезпечать віддаленість щодо решти інформації. Звичайно, така подача приверне увагу читача, і бажаний покупець не змусить себе чекати. До мінусів даного різновиду розміщення оголошень відноситься необхідність сплатити розміщення, однак, сума часом настільки смішна, що нема про що й говорити.

Що гойдається безкоштовного способу, його переваги полягають у факті розміщення оголошення і безкоштовності дії. Мінуси перекривають всю зазначену: інформація ніяк не виділяється і втрачається в загальному потоці оголошень. Шансів, що розповідь про квартиру мрії багатьох жителів міста буде помічений, замало.

Варіант 3. Розміщення на електронних ресурсах. Як оних виступають:

  • сайти-дошки оголошень,
  • тематичні міські форуми,
  • акаунти в соціальних мережах,
  • групи в соціальних мережах і т.д.

Як бачите, варіантів маса. До сайтам-дошках оголошень відносяться:

  • Авіто.ру,
  • ru і т.д.

Тематичні міські форуми можуть ділитися на тематики, наприклад:

  • ресурси для мам,
  • автомобілістів,
  • сімейних пар,
  • молоді і т.д.

Що стосується акаунтів і груп у соціальних мережах, найбільш ефективними вважаються розміщення постів в:

  • Вконтакте,
  • Одноклассниках,
  • Твіттері,
  • Фейсбуці,
  • Інстаграме.

Про останню соціальної мережі варто поговорити окремо. Сьогодні інстаграм є двигуном прогресу, творчості та багатьох інших напрямків, в тому числі продажів.

На нашому порталі є спеціальна стаття про заробіток в Інстаграм. У ній ви знайдете інформацію про те, як зробити аккаунт популярним, а також як на цьому заробити.

Варіант 4. Паперовий спам на вулицях міста – ще один ефективний засіб. Заготовте яскраві листівки, бажано не на білій, а на неонової папері, з коротко зазначеними характеристиками житла, наприклад:

  • 2 кімнати,
  • 51 м2,
  • є балкон,
  • центральний район.

Обов’язково підпишіть знизу контактний номер телефону та приступайте до розклеювання. За статистикою, найбільш підходящі для цього місця:

  • зупинки,
  • під’їзди.

У разі, якщо проникнути в під’їзди не вдалося, а листівки залишилися, наліпити кілька штук можна і на ліхтарні стовпи, що стоять з боків жвавих вулиць. Пам’ятайте, ключове слово – жваві.

Варіант 5. Повідомте світу, що продаєте житло, сидячи вдома. Розклейте по вікнах кілька аркушів формату А4, на кожному з яких заздалегідь надрукуйте потрібні букви, щоб скласти слово «продам». Найкраще таким же чином прикріпити під написом номер контактного телефону, в іншому випадку потенційного покупця може розлютити обчислення номера квартири і проникнення в чужий під’їзд.

Як правильно написати оголошення про продаж

Давайте поговоримо про те, як правильно скласти оголошення про продаж житла. Представляємо обов’язковий список подробиць, які воно в ідеалі повинно містити.

  1. Перш за все попрацюйте над перерахуванням основних характеристик житла. До них відносяться:
    1. тип будинку,
    2. поверх,
    3. Загальна площа,
    4. кількість кімнат,
    5. розміри кожної кімнати,
    6. суміжний або роздільний туалет,
    7. чи є балкон або лоджія.
  2. Розкажіть характеристики місцевої інфраструктури:
    1. транспортні розв’язки,
    2. медичні заклади,
    3. навчальні заклади,
    4. супермаркети,
    5. міські парки і т.д.
  3. Оснастіть оголошення якісними фотографіями квартири. Чи не поскупилася і залучіть на допомогу або талант, або професійного фотографа з хорошим фотоапаратом. Як то кажуть, перше враження найправильніше. Якщо показати потенційним покупцям фотографії середньої якості, то прийшовши на перегляд він також побачить середньо-приємну квартиру. Але завороживши погляд хорошими фотографіями, отримаєте масу бажаючих купити житло.
  4. Бажано прикріпити до оголошення план житла, щоб люди наочно могли оцінити пропозицію. Можна також додавати план поверху, щоб показати розміщення квартири щодо сусідів.
  5. По можливості використовуйте функцію «відзначити місце розташування на карті». Сайт пропонує поставити позначку на карті міста, вказавши точку знаходження квартири. Робити це дуже корисно, якщо хочете, щоб потенційні покупці виключили з довгого списку питань, що задаються по телефону, хоча б один.
  6. Розкажіть про позитивні і негативні особливості житла. Головний критерій – чесність, так як оглядаючи квартиру підготовлено, мешканці будуть набагато більш поблажливі до всіх «косяків». Недоліки можуть бути як серйозними, так і дрібними. До них відносяться:
    1. розвалюється сантехніка або її відсутність,
    2. руйнуються частини стін або стельових плит,
    3. недороблений в деяких кімнатах ремонт,
    4. ссохшиеся віконні рами,
    5. стара проводка і т.д.
    6. брудний під’їзд,
    7. старі віконні рами,
    8. непривабливий вигляд з вікна.
  7. Підвищуйте ефективність оголошення за допомогою платних «підняттів» оголошення в показі. По можливості обговоріть кольоровий, жирний шрифт, розміщення інформації у верхніх рядках пошуку і т.д. Краще оплачуйте рекламу відразу на місяць. Коштує це зовсім не дорого, зате не доведеться повторювати оплату щотижня.
  8. Постійно оновлюйте оголошення, будь воно розміщене хоч на сайті, хоч в газеті. Проходьте по місцях, де розклеювали листівки і дивіться, які з них були зірвані. Повторно наклеюйте папір з інформацією на ті ж місця, а також на інші, які не були раніше вами охоплені.
  9. Визначтеся, терміново ви продаєте квартиру. Якщо терміново, так і пишіть, терміново, великими літерами. Здивуєтеся, але цей простий спосіб надає значний позитивний ефект.

Ми перерахували основні пункти, які необхідно вказати в оголошенні, для успішного продажу квартири в стислі терміни. Зрозуміло, можна включити в список будь-які інші деталі і подробиці, які ви вважаєте потрібними вказати.

Природно, в деяких випадках навіть грамотно складеного оголошення не буде достатньо, тому що чим дорожче квартира, тим агресивніше потрібно її просувати, оплачуючи оголошення на перших шпальтах газет і потрапляння в каталоги ріелтерських сайтів.

Не слід приховувати недоліки свого житла, вказуйте їх в оголошенні повністю відкрито. У такого чесного підходу є великі плюси:

  • людина попередньо звикається з недоліками житла, і вони не лякають його при перегляді,
  • якщо зазначені недоліки заздалегідь не влаштовують, люди просто не стануть турбувати вас дзвінками.

Як бачите, плюси у відкритого підходу є. У той же час, облудне пропозицію розчаровує покупців, які мали намір придбати житло, і вони йдуть.

Крок 4: наводимо квартиру в належний вигляд перед демонстрацією

Чи знаєте ви, наскільки сильно підсвідомість впливає на прийняття людиною безлічі важливих рішень? Навіть закоренілий прагматик не має на увазі, що часом їм керують приховані глибоко всередині емоції.

Психологія демонстрації квартир елементарна. Важливо зробити сильне враження на покупця, саме на це психоемоційний сприйняття. Як це зробити? А ось як.

По-перше, приберіть квартиру до блиску. Люди не будуть замислюватися про те, як часто ви прибиралися, їм буде здаватися, що квартира сама по собі набагато краще всього іншого асортименту. По-друге, наповніть житло затишними дрібницями, наприклад:

  • квітчастими диванними подушками,
  • квітковими горщиками,
  • картинами і т.д.

Пам’ятайте, головне не переборщити з затишком, перетворивши квартиру в пам’ятник міщанства. Лаконічність має бути присутня у всьому.

Викиньте все зайве. Склеєні вази, пилові абажури, розвалюються стелажі, які все одно не станете перевозити в наступне місце проживання. Навіть якщо брудний непотріб дорогий вашому серцю, поспішіть прибрати його з очей геть, щоб не злякати покупців. Коли вони увійдуть в чисте і затишне житло, відразу вирішать, що саме тут будуть щасливі.

Отже, розглянемо етапи підготовки квартири до презентації.

Перший етап – генеральне прибирання. вимийте:

  • підлоги,
  • стелі,
  • стіни,
  • вікна,
  • плінтуса,
  • меблі, яку збираєтеся залишити.

Якщо ви продовжуєте жити в квартирі, вже виставленої на продаж, вимийте посуд, приберіть брудне і чисту білизну, щоб не створювати враження, що квартира міцно зайнята. Обов’язково очистіть з використанням засобів для миття:

  • унітаз,
  • ванну,
  • раковину у ванній,
  • раковину на кухні.

Приділіть увагу плитковій покриттю на кухні, у ванній і передпокої, не має значення, на стелі воно або на стінах. Якщо під час прибирання виявите мурах або тарганів, потрави їх за допомогою засобів проти комах.

Слід освіжити зовнішній вигляд залишеної меблів. Старі шафи відполіруйте, дивани і крісла закрийте накидками або пледами. На стіл з Вищербліни покладіть чисту скатертину або пластикові серветки.

Якщо всі меблі переїжджає з вами, не варто купувати дешеві предмети побуту, аби чимось наповнити порожні кімнати. Багато людей з більшою приязню поставляться до знеособленому приміщенню, ніж до наповненого чужими які використовувались речами.

Другий етап. Проведіть косметичний ремонт. Подерті шпалери або затерту фарбу на стінах краще замінити. Не обов’язково купувати дорогі матеріали, головне, щоб якість була прийнятним. Добре б побілити стелю, замазавши тріщини і сірі плями, а також стерти по кутах пил і павутиння.

Не варто занадто морочитися і капітально ремонтувати обстановку, так як цілком можливо, що відбити витрачені ресурси не вийде.

Увага! Не перестарайтеся з косметичним ремонтом, роблячи його занадто помітним, так як люди можуть вирішити, що таким чином ви приховуєте наслідки будь-яких пригод, наприклад, загорянь або затоплень сусідами.

Якщо в квартирі хоч раз проводився капітальний ремонт, сміливо можете завищувати ціну. Однак, для здійснення вигідного продажу затівати його не варто – не вигідно.

Третій етап. Виженіть запахи з квартири. Від того, як пахне всередині житла, успіх заходу залежить майже на половину. Ніхто не хоче купувати квартиру:

  • прокурену,
  • з «бабусиним» запахом,
  • Смердить дитячими або собачими (а також котячими) випорожненнями,
  • пропахлу лікарськими препаратами,
  • з затхлим запахом затхлості і т.д.

Ще один відлякує аромат називається «особистим». Простіше кажучи, в процесі життєдіяльності люди, їх їжа, побутова хімія, улюблені парфуми, квіти і т.д. видають накопичуються запахи, що не відчуваються проживають, так як вони «особисті». Однак новоприбулі потенційні покупці сприймуть наявність запаху в якості позначки, що територія чужа і їх ніколи не стане. Прямо як у собак, коли вони мітять свою територію.

Щоб позбутися від особистого запаху сім’ї, необхідно:

  • позбутися від мотлоху,
  • викинути старі меблі або змінити на ній чохли,
  • провітрювати квартиру не менше 5-6 годин поспіль,
  • промити поверхні спеціальними засобами для миття,
  • виперіть штори і пледи.

Четвертий етап. Наповніть житло нейтральній, але приємною атмосферою. Встановіть спеціальні ароматизатори або зробіть їх самі, змішавши:

  • палички кориці,
  • апельсинову цедру,
  • мелену каву.

Визначити відповідний запах можна по пори року. Взимку слід створювати тепло і затишок, тому запах кориці і булочок підійде як не можна до речі. Спекотного літа прекрасно наповнять повітря лайм і м’ята і відвідувачам здасться, ось він – рай на землі.

Перекрити недоліки виходу вікон на галасливі проспекти допоможе спокійна музика, закриті летючої тюлью вікна і т.д.

Розповімо про маленьку хитрість. Щоб створити повністю сприятливе враження про майбутнє житло, підготуйте до демонстрації ще й під’їзд. Так, мало приємного підмітати недопалки та інше сміття, відмивати підлоги і протирати чорні підвіконня, проте пройшли по чистим і акуратним сходових прольотах гості отримають незабутні враження від повністю благополучного будинку і прекрасного житла.

Крок 5: підготуйте пакет обов’язкових для продажу квартири документів

Щоб реалізувати нерухомість якомога швидше, слід заздалегідь зібрати пакет необхідні документів. Краще почати ще до виставлення житла на продаж. Хіба мало, покупець знайдеться відразу, не захоче торгуватися і буде готовий укласти контракт, аби швидше, а у вас бракує найважливіших паперів. Така затримка майже зі стовідсотковою ймовірністю відлякає покупця. Будь адекватна людина цікавиться тільки безпроблемними угодами.

Якщо самостійно підготувати документи на квартиру не вдається, зверніться до професіоналів – в агентство нерухомості. Вони нададуть юридичний супровід протягом усього процесу реалізації житла, допоможуть розібратися в купі документів і оформити угоду з покупцем. Така професійна допомога не безкоштовна, але варто прийнятно. У будь-якому випадку, нівелювати стрес, отриманий в процесі самостійної підготовки, буде набагато дорожче.

Представляємо список необхідних до виконання перед продажем нерухомості дій:

  • виписати себе і членів сім’ї (а також інших прописаних людей),
  • зроблені перепланування узаконити постфактум,
  • погасити борги за комунальні послуги.

Тепер розглянемо список паперів, потрібних при укладанні угоди з покупцем:

  • підтвердження права на реалізацію квартири (договір, дарча і т.д.),
  • підтвердження проведення державної процедури реєстрації (свідоцтво),
  • основне посвідчення особи громадянина,
  • офіційну згоду інших власників житла на реалізацію,
  • технічний паспорт,
  • готовий до укладання з покупцем «чистий» договір.

Упорядкувавши все необхідне, приступайте до демонстрації житла цікавиться. Робити її потрібно правильно і уважно.

Крок 6: проводимо демонстрацію житла правильно

Щоб презентувати квартиру успішно, необхідно дотримуватися деяких правил.

  1. Залежно від того, на яку сторону світла виходять вікна кімнат, вибирайте час для проведення екскурсій. Потрібно, щоб всередину світило сонце і створювалося відчуття тепла. Однак, якщо за вікном відкривається неприємне видовище на гаражі або лобові місця алкоголіків, запрошуйте на перегляд у вечірній час.
  2. Простота – запорука успіху. Не вдавайте занадто пафосним або занадто доброзичливим, ведіть себе просто, давайте рідних пенатів об’єктивну похвалу, щоб не створювалося відчуття, що хочете позбутися від житла. Однак, ніхто не забороняє розповідати покупцям про переваги: ​​ось дитячий майданчик, поліклініка, фітнес-центр, а ще в під’їзді проживають вкрай доброзичливі сусіди.
  3. Будьте готові відповідати на питання. Чи не юліте, говорите впевнено і прямо. Не варто брехати, говорите все, як є. Багато людей прекрасно відчувають брехню і можуть підіграти вашої брехні, але підуть без оглядки і назавжди.
  4. На кожну зустріч беріть пакет з документами. Зацікавлені люди захочуть подивитися, чи все в порядку з житлом і паперами на нього, оцінити план житла або взяти його з собою, щоб удома ще раз гарненько подумати.

Іноді трапляються і спонтанні покупці, які вирішують підписати договір тут і зараз. Вже до такого-то щастя треба обов’язково бути підготовленим.

Крок 7: приступаємо до оформлення продажу

Вітаємо, покупець знайдений! Квартира підійшла по всіх параметрах, документи в порядку, і ви готові оформити продаж. Приступаємо до найважливішого кроку – оформлення угоди.

Відразу хочемо сказати, що довірити оформлення угоди необхідно співробітнику юридичної або ріелтерської контори. По отриманню замовлення на роботу він виконає:

  • перевірку наявних документів,
  • оформить завдаток,
  • правильно складе договір про купівлю-продаж,
  • проконтролює процес передачі грошей,
  • допоможе внести нерухомість до реєстру ФРС.

Як тільки остання процедура буде виконана, ви станете щасливим власником великої суми грошей, які зможете витратити на що завгодно.

Підведемо підсумки

Продати квартиру швидко і вигідно реально, як ви зрозуміли з нашої статті. Можна зайнятися процесом самостійно, можна за допомогою професіонала. Головне, відразу позбудьтеся від наявних міфів і приготуйтеся працювати, щоб реалізувати житло в стислі терміни не аби кому, а платоспроможному людині, який буде в ньому щасливий.

Відео – Як продати квартиру швидко

Сподобалася стаття? Збережіть, щоб не втратити!

РЕКОМЕНДУЄМО СТАТТІ ПО ТЕМІ

Як зробити ставки на футбол: види ставок і популярні стратегії

статті

Як швидко продати машину з пробігом: поради новачкові

статті

Як здати квартиру в оренду правильно і офіційно: покрокова інструкція здачі квартири без ріелторів

статті

Ваш відгук Натисніть, щоб скасувати відповідь.

Ссылка на основную публикацию