Як просунути (розкрутити) аккаунт Pinterest через сторінку в Facebook


Як просунути (розкрутити) аккаунт Pinterest через сторінку в Facebook

На сайті Вебтун вже неодноразово розповідали своїм читачам про соціальну мережу Pinterest. Сегдня у нас дві хороші новини для людей, які зацікавлені в залученні більшої аудиторії на свій (особистий або корпоративний) профіль в Pinterest.Первая хороша новина – Pinterest відмовився від моделі “тільки на запрошення”, і тепер ця соцмережа доступна всім бажаючим, що для вас означає, що з цього моменту кількість ваших потенційних фоловерів може збільшитися в рази. Головне – добре піднести свій профайл. А для цього потрібно, щоб все більше людей дізнавалися про вашому контенті в цій соцмережі. Один з вірних методів просування полягає в залученні вже завойованої аудиторії з інших соцсетей.С цим і пов’язана друга хороша новина. Тепер ви можете просувати свій контент з Pinterest через сторінку в Facebook.Можно коротко викласти цю стратегію в 5 пунктах.1. Обзаведіться вкладкою Pinterest на вашій сторінці в FacebookВам не треба вдаватися в технічну частину цього процесу, так як всі вже продумано сервісом Woobox.Протягом декількох хвилин сотні, а, може бути, і тисячі ваших фанів на Facebook вже зможуть переглядати ваші Піни з Pinterest, при цьому не залишаючи платформу Facebook.2. Розміщуйте в статусі посилання на Pinterest Можна різними способами збільшити вашу аудиторію, і цей метод є одним з них. За допомогою статусів ви можете повідомляти про свою активності або ж пояснювати, чому люди повинні стати вашими фанами ще і в Pinterest.Може, це буде інформація про який-небудь конкурсі на Pinterest або ж про ексклюзивне контенті.3. Продвигайте окрему “дошку” (розділ) в FacebookНа Pinterest люди можуть фолловить ваш загальний профіль, або ж тільки окремі ваші “дошки”, тому доцільно просувати ще й окремі “дошки” .Ми рекомендуємо просувати по кілька “дощок” в тиждень. Це дасть вам аудиторію з різними інтересами, і ви зможете показати всю різноманітність вашого облікового запису на Pinterest.Продвігать окрему “дошку” можна двома способами:

  • поновіть ваш статус у вигляді малюнка з окремих пинов з конкретною “дошки”. Додайте опис і безпосередню посилання на саму “дошку”. Цей метод принесе хороший результат, якщо у вас є дуже яскрава і велика фотографія, яка буде займати більше місця на вашій стіні.
  • Можете додати лише посилання, і Facebook сам відобразить один з малюнків з вашої “дошки”.Зауважте, що крім картинки Facebook ще й відобразить опис вашої “дошки”. Витратьте час на те, щоб на Pinterest у вас було змістовне опис “дощок”. Це дуже важливий елемент будь-якого продвіженія.Возьмем, наприклад, рієлторськоє агентство Raj Qsar і то, як воно вміло використовує цей елемент (опис “дощок”) в Pinterest.В дошці «Знайомтеся – наша команда!» Raj Qsar і Premier Orange County Real Estate – одна з провідних ріелторських команд в окрузі. Протягом 15 років команда Raj Qsar дотримується філософії надання кращого сервісу і самої кваліфікованої консультації для покупців і продавцов.Обеспечівая чесність і порядність на найвищому рівні ми самі насолоджуємося цим процесом. Ми любимо свою справу!Для того, щоб додати опис до “дошці”, натисніть на кнопку “Edit Board” ( “редагувати” дошку “).4. Продвигайте окремі ПіниІноді виникає необхідність поділитися лише одним, але особливим піном. Це може бути який-небудь оригінальний контент, ексклюзивна фотографія або зроблена вами інфографіка.Як і в попередніх прикладах ви можете або довантажити сам малюнок на Facebook і додати опис і посилання на ваш пін, або просто розмістити посилання на Pinterest в своєму статусі.5. Продвигайте ваші конкурси на Pinterest через FacebookНа відміну від Facebook у Pinterest немає строгих правил щодо просування або проведення будь-яких конкурсів. Використовуйте це в ваших цілях.Компанія Bergdorf Goodman недавно просувала конкурс на Pinterest через сторінку в Facebooк, розмістивши фотографію одного з призів з коротким роз’ясненням. Під картинкою вони розмістили посилання на їх блог, де бажаючі брати участь у конкурсі можуть дізнатися докладну інформацію.У Facebook є аудиторія, а у Pinterest можливості і гнучкість. У парі вони можуть підвищити ваші присутність і впізнаваність в мережі. Експериментуйте і поділіться з нами своїми історіями.
Ссылка на основную публикацию