Як привернути увагу передплатників


Як привернути увагу передплатників

Як привернути увагу передплатників (навіть якщо ви взагалі нічого не тямите в просуванні)

Ваші пости ВКонтакте викликають позитивні обговорення, але хочеться більше лайків і репоста? Всі випробували, але це не дало потрібного ефекту? Не впадай у відчай! У цій статті Ви дізнаєтесь, як привернути увагу передплатників.

Чи доводилося Вам звідусіль чути поради «Спілкуйтесь зі своєю аудиторією, налагоджувати з нею стосунки, будьте лояльні до передплатників» і т. П.? Не хвилюйтеся, щоб досягти того, чого Ви хочете, не потрібно бути надлюдиною.

Обов’язково виберіть ту соцмережа, яка найкраще підійшла б Вашому передплатнику. Найбільший приріст абонентів Ви отримаєте на Facebook, ВКонтакте і інших популярних соцмережах.

Користуйтеся правилом 5/3/2: в кожних десяти постах має бути 5 новин зі сторонніх джерел, цікавих передплатнику, 3 посту свого контенту і дві особисто новини з Вашого життя. Дотримання таких пропорцій у створенні стрічки зробить Вашу сторінку ненудної і, в той же час, створить якийсь унікальний тренд спільноти.

Слідкуйте за тим, як люди «їдять» Ваш продукт. Виявляйте переваги і недоліки, розвивайте перше і прибирає друге, працюйте над якістю публікацій.

Ніколи не користуйтеся ботами, автоматичними програмами та іншими інструментами. Вони несуть більше шкоди, ніж користі.

Створіть свій унікальний хештег. Так, Ваші публікації можна буде легко знайти в пошуку новин, до того ж це дуже зручний і безкоштовний прийом маркетингу, що приверне на Вашу сторінку більше нових користувачів.

Влаштовуйте конкурси і даруєте приємні бонуси. Це не тільки збільшить обсяг нових передплатників, але «розігріє» старих.

Набравши достатньо велику аудиторію, приступайте до «великій грі». Залучайте «великих гравців», забезпечте собі їх підтримку у вигляді спонсорства, рекомендацій і співробітництва.

Влаштовуйте великі заходи та тренди. Використовуйте унікальний хештег, щоб скористатися «моментом свята».

Як правило, люди, які не зупиняються на малому, йдуть набагато далі публікацій і постів у соціальних мережах. У якийсь момент стане зрозуміло, що аудиторія повністю знайома з Вашим контентом, товаром або продуктом. Це найкращий час для того, щоб внести нові більш великомасштабні ідеї і зайнятися бізнесом. Розправте крила і не зациклюйтеся на досягнутому. Ви заробили собі репутацію, а тепер репутація буде працювати на Вас.

Ссылка на основную публикацию