Як створити оголошення в Яндекс.Директ

Спочатку я розповім вам про те, як створювати оголошення в Директі, які показуються на пошуку. Вони універсальні, при грамотній опрацюванні дуже ефективні, тому що показуються тим, хто вже зацікавлений в придбанні товарів або замовленні послуги.

структура оголошення

Розглянемо, як виглядає оголошення в пошуковій видачі, і відразу відзначимо нюанси:

  1. Перший заголовок з «підсвічуванням» – виділенням жирним ключової фрази.
  2. Другий заголовок, що містить цікаву аудиторії добавку.
  3. Швидкі посилання, з яких можна відразу дізнатися про важливі речі – розстрочення, акціях тощо.
  4. Відображається адреса – підтверджує, що потрапимо на потрібну нам сторінку.
  5. Сам текст оголошення з важливими перевагами і закликом до дії.
  6. Уточнення – ще більше розповідають про пропозицію і підкреслюють вигоду.
  7. Контакти із зазначенням робочого часу.

Є ще один елемент – опису до швидких посилань. Вони можуть показуватися тільки в першому спецрозміщенні. З 20 жовтня 2017 року Яндекс дозволив їх покази не тільки по навігаційним запитам, але поки знайти оголошення з заповненими полями складно.

готуємо тексти

Щоб створити клікабельно оголошення, потрібно:

  • виявити потреби цільової аудиторії (ЦА),
  • проаналізувати тексти конкурентів,
  • придумати набір продають елементів.

Писати текст потрібно під ЦА: дорослим – НЕ тикати, бажаючим заощадити – писати про цінові вигоди, людям з достатком – про унікальність / якості і т. Д.

Чи не соромимося підглядати ідеї в оголошеннях конкурентів 🙂 Все, що сподобалося, варто скопіювати в який-небудь файл і подумати, як можна використовувати і поліпшити.

Лайфхак: якщо працюєте з регіонами, підглядайте, що пишуть в столиці.

Особливу увагу звертаємо на цифри, тому що на них часто робиться основний упор.

Зібравши начерки, придумуємо набір продають елементів. З них, як з конструктора, будемо збирати тексти. Детальки «конструктора» повинні бути:

  • конкретними. Чи не «недорого», а «від такої-то суми», не «швидко», а «доставимо за 30 хвилин», не «великий досвід», а «працюємо 17 років» і т. Д.,
  • закривають різні потреби ЦА. Як, сервісі, ціною, надійності фірми і т. Д.,
  • невеликими. Щоб їх можна було компонувати, не виходячи за ліміти довжини,
  • що не порушують правила. Без найвищих ступенів, зайвих знаків і т. Д.

створюємо оголошення

У веб-інтерфейсі простір для створення оголошення виглядає так:

Галочку в «мобільному оголошенні» не ставимо – це зовсім інша історія, про яку я розповім вам пізніше.

Зверніть увагу: зірочка обов’язкового заповнення варто тільки у першого заголовка, тексту і посилання, але таке оголошення буде слабким – потрібно використовувати все по максимуму.

Збоку є попередній перегляд. Від базового толку мало, потрібно дивитися «на пошуку», щоб нормально оцінити вид.

У першому заголовку традиційно пишеться входження ключової фрази. Обсяг до 35 символів.

Якщо не заповнювати другий заголовок, то текст треба почати з короткої фрази, вона може встати на його місце. Але краще писати другий заголовок окремо, щоб перерахувати більше переваг. Допустима довжина – 30 символів. Від основного він буде відділятися за допомогою тире, тому можна робити з них як би одне речення. Що писати: найбільш вигідне або конкретизують перевага або те, що не увійшло в перший для входження ключової фрази.

Типова формулювання основного тексту: перевага + вигода + дедлайн + заклик до дії. Складаємо з підібраних продають добавок.

Вказуємо сторінку сайту (не забуваючи про utm-мітки) і пишемо відображається урл. У ньому можна не прямо називати сторінку, а домагатися «підсвічування» або залучення уваги.

Заповнюємо швидкі посилання. У них можна писати те, про що не було мови в основному тексті, або, навпаки, підкріплювати написане. Часті варіанти – вказівка ​​сервісу або цінових маркерів на різні види товару / послуги.

Лайфхак: якщо потрібно, щоб посилання вели на одну і ту ж сторінку, є обхід заборони: додайте до адреси будь-які параметри (якірну посилання на конкретне місце, змініть кількість виведення товарів і т. Д.).

Заповнюємо уточнення. У них пишемо те, чого ще не було в оголошенні. Використовуємо всі ті ж придумані продають елементи.

Залишилося заповнити візитку. Вона дозволяє підкреслити регіональність, підтверджує, що компанія реально існує, дає додаткову інформацію, яка може бути дуже важлива і може навіть економити бюджет, якщо раптом подзвонять, що не клікнувши 😉

Милуємося результатом:

Для кожної групи потрібно зробити мінімум два варіанти, щоб протестувати їх в справі. Про те, як це зробити, напишу окремо.

Ссылка на основную публикацию