Як створити сервер в Unturned: граємо з одним

Unturned – популярна гра серед любителів survival horror. Це проста пісочниця з відкритим світом і зомбі, основна ставка в якій робиться на виживання, з-за чого навіть графіка виявилася максимально спрощеною, в стилі Minecraft.

Кооперуватися з друзями набагато зручніше і веселіше, якщо грати на власному майданчику. Створити сервер в Unturned не так складно, як може здатися, і є це як для Windows, так і для Linux, в чому переконають інструкції нижче.


Малюнок 1. Керівництво по створенню та налагодженню сервера гри Unturned

Інструкція як створити сервер в unturned в Windows

Зробити майданчик в Windows для Унтурнед – справа кількох хвилин. Досить слідувати алгоритму:

  1. Відшукати там Unturned і натиснути на нього правою кнопкою миші.
  2. Вибрати «Властивості» із запропонованого меню.
  3. Перейти в Локальні файли.
  4. Знайти .exe файл і створити його ярлик на робочому столі.
  5. Відкрити «Властивості» ярлика.
  6. Там, в рядку «Об’єкт» через пробіл в самий кінець необхідно внести -nographics -batchmode + secureserver / Nelson. Тут, secureserver замінюється на lanserver, якщо сервер повинен бути локальним. «Nelson» – це ім’я, воно може бути будь-яким (Малюнок 2).
  7. Після збереження змін запустити гру через цей ярлик.
  8. У вікні з абракадаброю ввести Shutdown і натиснути Enter.

Після можна зайнятися конфігурацією. Потрібно вийти з гри і повернутися в локальні файли, тому що тепер там є папка «Servers». У ній же буде інша папка, з заданим ім’ям майданчика.


Малюнок 2. Керівництво по створенню сервера

А в ній – знову папка «Server» з чотирма файлами, про білий і чорний листи, список адміністраторів і список команд – Commands.dat, який і потрібен зараз. Він відкривається в текстовому редакторі, для чого зазвичай використовується блокнот, і туди вписуються команди, що виконуються програмою при запуску – все їх можна знайти, ввівши Help:

  1. Name – задати сервера ім’я, якщо не подобається попереднє.
  2. Port – встановити порт.
  3. Password – створити пароль.
  4. Maxplayers – скільки слотів є максимально. Важливо враховувати, що чим їх більше, тим сильніше буде навантаження на систему. Так що бажано, щоб їх кількість не перевищувала 24.
  5. Map – вибирається карта, де і буде запускатися майданчик.
  6. Mode – складність. У Unturned 4 рівня – легкий, середній, хардкор і золотий.
  7. Admins – буде відображатися список адмінів на завантаженні.
  8. Permits – показує вайтліст.
  9. Timeout – верхня межа пинга. Творцем гри рекомендується 400-600.
  10. Bindip – команда прив’язує зовнішній статичний IP до сервера.
  11. Perspective – вид. Він може бути від третьої або першої особи.
  12. Owner – власник по SteamID і т. Д.

Коли із заповненням файлу буде закінчено, необхідно зберегти його і знову запустити гру. Майданчик повинен відкритися з позначеними характеристиками. Він знаходиться і в серверах Steam через:

  1. Localhost.
  2. Зовнішній IP при його установці.
  3. 127.0.0.1.

Підключитися до гри є звідси ж. Так само мозможно використовувати додаток FileZilla для роботи з передачею файлів.

Інструкція по створенню сервера в Linux

Створити майданчик для Unturned на Linux трохи складніше, ніж на Windows. Для цього знадобляться:

  1. VPS або сервер з 2 гігамі оперативки мінімум і двуяхдерним процесором.
  2. Розуміння Unix, хоча б базове.
  3. Права адміністратора або доступ sudo.

Після цього можна приступати до установки сервера. Для початку потрібно додати через sudo компоненти:

  1. Інтерактивний просмоторщик процесів.
  2. Бібліотеки архітектури.
  3. Mono runtime.
  4. Об’єкти бібліотеки Unity 3D.

Коли компоненти додані, можна переходити до наступного кроку – створення аккаунта в Steam. Тут для створення своєї ігрової площадки він потрібен окремий. Після, все також через sudo, можна створювати нового користувача і папки steamcmd і unturned.

Примітка: Скачується інсталятор SteamCMD Linux в архіві, який потрібно розпакувати в папку steamcmd. Запуск steamcmd.sh потрібно дозволити, зайти під логіном і паролем від нового облікового запису Steam. Залишається тільки вказати директорію для установки, встановити туди Rocket for Unturned (linux).

Це повинен бути домашній каталог, куди і розпаковуються файли. RocketLauncher потрібно перенести в папку Unturned, а все .dll файли в unturned / Unturned_Headless_Data / Managed. Останнім кроком буде копіювання start.sh і update.sh в домашній каталог.

Щоб запустити сервер, потрібно ввести в / home / steam команду ./start.sh <instance>, де <instance> можна замінити на будь-який параметр, наприклад, -pvp, -bambi (мінімальна складність), -arena (одна з доступних карт), -lanserver (сервер створюється без антічита) і т.д. Назва сервера в servers Steam потім можна змінити.

Правила роботи з сервером

Після всіх маніпуляцій, для створеної площадки потрібно відкрити порти, щоб на нього могли потрапити гравці. Робиться це просто:

  1. Завантажити програму Portforward Network Utilities (Малюнок 3).
  2. Встановити її на комп’ютер.
  3. Запустити програму і перейти в Status.
  4. Там в браузерну рядок вписати Router IP Adress.
  5. У логін і пароль вноситься одне і те ж значення – admin.
  6. У відкритому потрібно знайти «Переадресацію», а там – «Порти».

У новій вкладці, яка відкриється, можна буде створити порт.


Малюнок 3. Інтерфейс програми Portforward Network Utilities

можливі труднощі

Незважаючи на те, що описані вище інструкції частіше спрацьовують, ніж ні, існує ймовірність того, що щось піде не так. В цьому випадку рекомендується не займатися пошуками причини в файлах, а спробувати інші можливості, тому що іноді виправити проблеми або неможливо, або дуже складно.

Наприклад, при вимкненому комп’ютері сервер не буде працювати, якщо він не буде куплений або орендований для Windows або Linux VPS.

Також іноді майданчик не спрацьовує, тому, що її зупиняє Брандмауер. Тоді у нього необхідно додати порти в виключення.


Малюнок 4. Використання сторонніх додатків для створення сервера

І якщо нічого не допомагає, а сервер не працює навіть після перевірок і ремонтів, стане в нагоді Hamachi – ПО, за допомогою якого можна створити захищену мережу комп’ютерів через інтернет, як якщо б вони фізично з’єднувалися один з одним (Малюнок 4). Тут, після створення мережі, всім гравцям передається порт і IPV4, щоб у них був доступ.

Але в більшості випадків, способи настройки і створення сервера Steam для Unturned, описані в цій статті, спрацьовують без додаткової допомоги.

Ссылка на основную публикацию