Як за допомогою Google Analytics дізнатися, які сайти посилаються на ваш ресурс?

Як за допомогою Google Analytics дізнатися, які сайти посилаються на ваш ресурс?

Ранг вашого сайту (Google PageRank) залежить від багатьох чинників, але найбільш важливим є кількість вхідних посилань (зворотних посилань). Пошукові машини розцінюють вхідні посилання на ваш сайт як позитивні відгуки, відповідно, чим більше відгуків – тим вище рейтінг.Хотіте знати, які ресурси посилаються на ваш сайт? Або вас цікавить, скільки вхідних посилань ви заробили з учорашнього вечора? Все це можна дізнатися за допомогою Google Analytics, в цій статті докладна інструкція про те, як це сделать.Зайдіте в Google Analytics і відкрийте сторінку «Standard Reporting» ( «Стандартні звіти»). У лівій панелі клацніть на вкладку «Traffic Sources» ( «Джерела трафіку»), далі: «Social» ( «Соцфункціі») -> «Pages» ( «Сторінки»). на сторінці ви побачите список найбільш популярних веб-сторінок вашого сайту, клікнувши на будь-яку з них, ви зможете подивитися список сайтів, які розмістили вхідні посилання на цю страніцу.На даній сторінці Google Analytics показує звіт по «Social R eferrals »(« Переходам з соціальних мереж »). Далі потрібно переключитися на вкладку «Activity Stream» ( «Стрічка активності»). Див. Скріншот ніже.На сторінці «Activity Stream» ( «Стрічка активності») потрібно переключитися на вкладку «Events» ( «Події»), яка знаходиться поруч з вкладкою «Conversations» ( «Чат»). Клікнувши на зелену іконку «Trackback», ви отримаєте список всіх сайтів, посилання з яких ведуть на одну конкретну страніцу.Последній крок – близько кожного рядка знайдіть стрілочку, яка вказує вниз, клікніть на неї і в випадаючому меню виберіть пункт «View Activity» ( « переглянути дію »), щоб перейти на ту сторінку, яка посилається на вашу.Ще кілька порад:Досить непросто дістатися до звіту про надходження нових посиланнях, але зробивши це один раз, ви можете додати віджет звіту в панель Google Analytics за допомогою кнопки «Add to Dashboard» ( «Додати до зведення»). Ці звіти показують зворотні посилання на конкретну сторінку, але якщо ви хочете подивитися посилання на весь сайт, то у верхній частині сторінки клікніть на вкладку «ALL» ( «ВСЕ»), щоб відключити посторінковий фільтр.Еслі хочете подивитися, скільки нових сайтів дали вхідні посилання на ваш за минулий день, встановіть необхідний проміжок часу в верхній частині сторінки .Тепер ви знаєте, які ресурси найбільш часто дають посилання на ваш сайт, і можете планувати ваш контент, орієнтуючись і на аудиторію цих ресурсів.

Ссылка на основную публикацию