Як збільшити кількість лидов за допомогою контекстної реклами

Вкладаючи кошти в контекстну рекламу, компанії іноді стикаються з такою проблемою: коефіцієнт кліків досить великий, але рівень конвертації все одно залишає бажати кращого. У чому ж справа? На це питання може бути кілька варіантів відповіді:

1. Проблема в самій контекстній рекламі. Чи залучає реклама тільки тих відвідувачів, які дійсно зацікавлені у вашому реченні? В першу чергу, визначте, наскільки текст реклами відповідає вашої мети. Якщо ви задаєте найзагальніші і звичні для вашої сфери терміни, то вам варто переглянути свої дії, щоб вже на самому ранньому етапі отримувати тільки кліки від зацікавлених відвідувачів.

Наприклад, уявімо, що ви використовуєте термін «засіб від мурашок», таким чином, на самому ранньому етапі ви привернете відвідувачів, які шукають просто засіб від мурашок. Це означає, що вони не мають уявлення про те, які типи засобів існують, які з них безпечніше для навколишнього середовища, які призначені для використання саме в певних частинах будинку, а які можна використовувати навіть в будинках, де живуть (і повзають) діти в віці до 1 року. Створіть таку рекламу, щоб по ній кликали тільки ці користувачі. Можете, наприклад, використовувати в рекламі формулювання типу «порівняти властивості засобів від мурах» або «дізнатися більше про безпечні засоби від мурах».

2. Цільова сторінка не узгоджується з рекламою, по якій клікнув відвідувач. Ви вже визначили, які відвідувачі переходять на цільову сторінку після пошуку за ключовим словом. Тепер потрібно переконатися в тому, що ви виконуєте обіцянку, дану в рекламі, по якій клікнув відвідувач, і розповідаєте на цільовій сторінці саме те, чого він очікував.

Про що потрібно пам’ятати при створенні цільової сторінки:

  1. Ключові слова в заголовку цільової сторінки повинні збігатися з тими, які використовувалися в рекламі, щоб зберегти стиль і ясно позначити, що на цільовій сторінці ви надаєте саме ту інформацію, яку обіцяли надати в рекламі.
  2. Маркери допоможуть відвідувачеві «просканувати» текст і швидко отримати ту інформацію, яку він шукав. Капіталізація і текстові посилання виділять важливі деталі і полегшать пошук відповідей на питання, що цікавлять.
  3. Додайте на цільовій сторінці логічні заклики до дії. Вони повинні відповідати тому етапу процесу покупки, на якому в даний момент знаходиться відвідувач. Не варто відразу пропонувати придбати товар і давати посилання на каталог продукції – відвідувача засмутять ваша наполегливість і поспіх, і він перестане вам довіряти. Заклик до дії на початкових сторінках повинен пропонувати відвідувачеві дізнатися більше про те, що його цікавить, або знайти відповіді на наявні питання.

Іноді навіть має сенс створити заклик до дії, який пропонує підписатися на отримання додаткової інформації по електронній пошті: замість того, щоб, нав’язуючи товар, відлякати відвідувача, ще не готового до покупки, ви придбаєте емейл-адресу якісного ліда і, зберігши контакт з ним , зможете в майбутньому знову запропонувати йому зробити корисне придбання.

Часто у нас немає часу вникати в усі тонкощі налаштування і ведення контекстної реклами, так як в першу чергу ми зайняті безпосередньо бізнес-процесами. Тому кращим рішенням в даному випадку є замовлення настройки контекстної реклами у сертифікованого фахівця. Це істотно допомагає заощадити час і бюджет майбутньої рекламної кампанії.

Важливо усвідомлювати, що трафік приходить на вашу сторінку з різних джерел, але в кожному джерелі трафіку також знайдеться безліч різних категорій відвідувачів. Ви повинні розуміти, які відвідувачі приходять з кожного ресурсу, і продумувати різні варіанти розвитку подій, від ключових слів до цільової сторінки, щоб максимально виправдати кошти, вкладені вами в контекстну рекламу.

Ссылка на основную публикацию