Як збільшити продажі через Інтернет і оптимізувати сайт

Мета будь-якої комерційної організації – отримання прибутку. Сверхцель – отримання максимального прибутку і постійний її зростання.

Збільшення прибутку відбувається за рахунок збільшення продажів (товарів, послуг), отже, завдання комерційної організації – збільшення продажів.

Методи збільшення продажів відомі з давніх часів, і в наш час люди постійно шукають нові, більш ефективні способи підвищити продажі. Одним з найбільш ефективних і часто використовуваних способів збільшення продажів – це реклама.

З появою інтернету і сучасних рекламних технологій комерсант, при правильній постановці справи, має можливість багаторазово збільшити свої продажі.

В інтернеті для більш успішної торгівлі необхідно оптимізувати сайт, докласти зусиль для його розкрутки – розкрутити сайт, вивести його в перші рядки на сторінці пошуку. Методи просування сайту різноманітні.

Однак вихід на передові позиції в пошукових системах не гарантує успішної торгівлі. Навіть велика кількість відвідин не буде гарантією збільшення продажів в розкрученому інтернет-магазині.

Причини цього можуть бути різні. Наприклад, невірний вибір ключових слів для просування сайту, що не відповідають тематиці, незадовільний дизайн сайту, його контент.

Для того щоб виявити причини незадовільних продажів – проводиться ряд аналітичних робіт. Перше, що можна зробити – це SEO-аудит – https://synweb.ru/marketing, який дозволить провести діагностику сайту з точки зору пошукових машин. Як правило, аудит сайту проводиться в тому випадку, коли проводяться роботи по просуванню сайту, але результати докладених зусиль не відповідають очікуванням.

Другий напрямок для аналізу – оцінка сайту «очима відвідувача». Тут необхідно поставити себе на місце користувача сайту і проаналізувати наступне: наскільки сайт привабливий для нього, наскільки зручний в обігу, чи відповідає інформація, що міститься на сайті, очікуванням відвідувача? Зміни, вироблені за результатами такого аналізу, дозволять залучити відвідувача на сайт, зробити його більш лояльним.

Наступний напрямок – це маркетинговий аналіз сайту. Тут перевіряється робота сайту, відпрацьовуються такі питання, як, наприклад: яким чином відбувається взаємодія користувача і консультантів, як швидко обробляються замовлення, на що в першу чергу звертають увагу відвідувачі, що спонукає їх зробити покупку або навпаки – відштовхує від здійснення покупки і т. д.

Перелічені напрямки аналізу дозволяють поліпшити конверсію, тобто перетворення відвідувача сайту в покупця. Часом досить змінити кілька сторінок сайту, зробити більш зручним розташування посилань на головній сторінці, змінити колірну гамму, не чіпаючи все інше зміст, щоб підвищити конверсію, і, відповідно, продажу.

Немає прямої залежності між збільшенням відвідувачів і збільшенням продажів на сайті. Сучасні технології просування дозволяють вивести сайт на перші рядки в пошуку, але при цьому займає позиція не гарантує, що сайт буде приносити відчутний прибуток.

Оптимізуючи і просуваючи сайт, потрібно пам’ятати про це і проводити роботу, спрямовану не на саме по собі просування сайту, а на те, щоб залучити покупців. Можна не перебувати на першій сторінці пошуку і бути успішною, постійно збільшує свої продажі фірмою. Саме робота з цільовою аудиторією, з тими, хто є потенційним покупцем, принесе вам великий успіх!

Ссылка на основную публикацию