Як зламати гру або як користуватися Артмане (artmoney)

Розповідь про те, як зламати гру

Отже. У вас є програма. Вже встановлена ​​і в повній боєготовності! Запускаємо якусь гру. Я запустив першу-ліпшу – це Азангара, алаваровская гра. Шукаємо потрібне число, яке хочемо змінити. У мене це окуляри в грі і на даний момент, їх 0. Значить запам’ятовуємо це число, чи то пак нулік і звертаємо гру. Згортається за допомогою Alt + Tab, якщо хто не знає … Далі запускаємо artmoney.

Вибираємо в програмі процес, відповідний грі і натискаємо на кнопку «Шукати».

Вбиваємо то число, яке запам’ятовували. Тобто те, що хочемо змінити. У мене нулік.

Ввели. Кількома «Окей». Програма почне пошук адрес. Просто чекаємо закінчення.

Дочекалися, тепер заходимо знову в гру. Нам потрібно змінити число, яке ми запам’ятовували і шукали (я змінив на 35). Робиться це для того, щоб програма змогла відсіяти непотрібні адреси. Змінюємо і запам’ятовуємо. Звертаємо і відкриваємо Артмане. Починаємо відсівати адреси. Для цього натискаємо на відповідну кнопку – «Відсіяти». Відкриється вікно, в якому потрібно ввести число, що у нас в розумі. Вводжу 35 і тисну «Окей».

Чекаємо поки artmoney відсіє непотрібне. Взагалі пошук або відсіювання може тривати як повільно так і швидко. Залежно від зламувати гри. У мене маленька гра, тому відсівається швидко. І кроків відсіювання теж менше.

Відсіяли. Що на рахунок кроків. Якщо в лівому стовпчику і раніше багато адрес, то продовжуємо відсівати за таким же принципом. Тобто змінили число в грі, згорнули, натиснули відсіяти, вбили число, відсіюємо. І так поки адрес не стане менше. Ну наприклад 3-4. Кому як завгодно, головне знайти потрібний! Чим менше адрес тим краще. У майбутньому якщо ви будете перебирати їх, змінювати то в одного значення, то в іншого, гра може зависнути.

Після відсівання просто натискаємо на червону або зелену кнопочку перенесення. І в правому вікні вже можете редагувати значення адрес і дивитися на результат. Так само можна заморозити число, щоб в грі воно залишалося незмінним. Для цього ставимо хрестик в першому стовпчику під назвою «З». Так само можна Задавати опис. В даному випадку у мене гроші, можу так і написати «Гроші» – це щоб не заплутатися. Ну ось і все, гра зламана в загальному то!

А ось як зламати життя в грі, які відображаються в ній смужкою, а не числами – доведеться попихтіти. Я пробував але забив. Там потрібно шукати в діапазоні, так як точне число невідоме … Якщо показують відсотки поверх смужки, то так можна і точним значенням. Найчастіше користуються саме таким методом злому, який описаний вище.

Ще я хотів би дати вам таблицю в кінці цієї статті. У ній розписані всі типи адрес artmoney. Вибирають їх тоді, коли натискають кнопку «Шукати». Там же можна вибрати «Діапазон значень» або «Точне значення».

Тип Діапазон Примітка
Ціле 1 байт 0 – 255 Життя, предмети
Ціле 2 байта 0 – 65535 Життя, предмети, ресурси
Ціле 3 байта 0 – 16777215 Ігри Sony Playstation, Super Nintendo і ін.
Ціле 4 байта 0 – 4294967295 гроші
Ціле 8 байт 0 – 18446744073709551616 Гроші (якщо їх дуже багато)
З точкою 4 байта 1.5e-45 – 3.4e + 38 Ігри компанії Microsoft
З точкою 6 байта 2.9e-39 – 1.7e + 38 DOS гри на Turbo Pascal
З точкою 8 байта 5.0e-324 – 1.7e + 308 Ігри Macromedia Flash
З точкою 10 байта 3.4e-4951 – 1.1e + 4932 математичні програми

Іноді типи можуть не збігатися з примітками. Наприклад ціле 4 байта – це будуть ресурси або предмети. Але найчастіше все так, як наведено в таблиці. Бувають винятки.

Ну а на цьому все, підписуйтесь, пишіть коментарі якщо щось не зрозуміло.

Ссылка на основную публикацию