Який бізнес зараз актуальний: найбільш затребувані ідеї заробітку

Хто не мріє про власний процвітаючому бізнесі? Але як вибрати в цьому величезному світі можливостей працюючу ідею, почати справу, що приносить реальний дохід? Все досить просто. Перше з’ясувати, який бізнес зараз актуальне. Друге зіставити зі своїми можливостями. Третє – продумати концепцію і почати заробляти.

Отже, перший етап – це вибір актуальної бізнес ідеї. Найкраще, коли у вас вже склалося чітке розуміння того, чим саме ви хочете займатися. Але навіть в такому випадку ознайомитися з досвідом інших підприємців буде не зайвим. Можливо, якісь ідеї здадуться більш свіжими і в кращу сторону скорегують ваші погляди на власний бізнес.

Де шукати ідеї?

Затребувані ідеї для бізнесу можна знайти в будь-якій галузі. Заробляти гроші, бути господарем самому собі може абсолютно будь-яка людина незалежно від достатку чи положення. Єдине, на що варто звернути увагу – це розуміння галузі. Перш ніж приступати до організації приватного бізнесу, переконайтеся, що досить добре знайомі зі специфікою товарів або послуг. А краще підберіть варіант з вже знайомої сфери діяльності.

Сфера торгівлі

Продажі найпоширеніша сфера. Довгий час торгівля вважалася практично синонімом приватного бізнесу, що не випадково. Переважна більшість індивідуальних підприємців – власники великих або дрібних торгових майданчиків.

Популярність торгового бізнесу серед підприємців пояснюється простотою в організації і затребуваністю у споживачів. Цей вид підприємництва не вимагає особливих вкладень, спеціалізованого обладнання, займає мінімум часу на підготовчих етапах і щодня приносить живі гроші.

Люди купували, купують і будуть купувати. У будь-якого товару є свій покупець, чим би ви не вирішили торгувати, клієнти у вашого магазину будуть. Але суть успішного бізнесу полягає в тому, щоб клієнтів було багато не в далекій перспективі, а з самого початку. Вибираючи категорію «торгівля», намагайтеся зупинити вибір на товарах актуальних для споживачів:

  1. Продуктовий магазин класика жанру. Продукти найбільш затребуваний товар, але і самий швидко псується. Ступінь конкуренції в цій галузі також зашкалює. Кожен день відкриваються нові мережеві гіпермаркети, змагатися з якими, маленькому підприємцю просто неможливо. Продуктовий магазин краще відкривати в нових районах, де ще немає гіпермаркетів, або працювати по франшизі, ставши господарем однієї з точок мережевих магазинів з уже відомим брендом.

  2. овочеві магазини – усічена різновид продуктових, але більш перспективна. У великих магазинах асортимент і ціна на «вітамінні» товари оновлюються повільно. У цьому плані у малого бізнесу є велика перевага. А так як зараз люди вибирають здоровий спосіб життя, свіжі фрукти і овочі користуються великою популярністю. Знайдіть «прохідне» місце, стежте за тим, щоб на прилавку завжди був якісний і апетитний товар і напрацьовуйте постійних покупців.
  3. Свіже м’ясо. Прилавки з красивими і свіжими антрекот завжди привертають увагу. А якщо у вашому магазині будуть регулярно з’являтися натуральні сільські продукти, постійних покупців стане ще більше.
  4. Магазин спортивного харчування. В останні роки ця галузь набирає популярність. Забезпечте свої вітрини найостаннішими, якісними розробками для професійних спортсменів і успіх забезпечений.
  5. Спортивні товари – золота жила останніх років. Разом з підйомом інтересу до здорового способу життя спорттовари стали користуватися великим попитом. Велосипеди, тренажери, спортивні снаряди, спеціалізований одяг з дихаючих матеріалів – все це без зусиль знайде своїх покупців.
  6. Товари для туризму та активного відпочинку також переживають пік популярності. Що продавати в такому магазині? Усе! Починаючи від карематів і закінчуючи похідними сірниками. Доповнити асортимент можна спеціальним взуттям, одягом і аксесуарами.

  7. Акцент на натуральність і екологічність робить прибутковим практично будь-який бізнес. Не виняток магазини з натуральною косметикою і парфумерією. Правда, доведеться ретельно відбирати товари, розбиратися в компонентах, протипоказання і стежити за термінами реалізації.
  8. Одяг. У цій області знайти своїх клієнтів, особливо бізнесменам, складніше. Проте, торгувати предметами гардероба не так вже й складно. Щоб зробити справу прибутковим, досить підійти до питання з фантазією. Намагайтеся вибрати певний стильовий напрям. Це трохи звузить коло споживачів, зате допоможе обзавестися постійними і відданими покупцями, що знають, що в вашому бутіку вони завжди знайдуть речі за смаком.
  9. Магазин товарів ручної роботи. Хенд-мейд досить популярний. Якщо ви вмієте виготовляти цікаві штучки самі – відмінно. Ні – не біда. У будь-якому місті завжди знайдеться з десяток майстринь, готових постачати ексклюзивні роботи на взаємовигідних умовах.
  10. Товари для рукоділля. Із зростанням попиту на вироби ручної роботи зростає попит на товари для їх виготовлення. Цей вид бізнесу швидше відноситься до розряду «для душі». Навряд чи він зробить вас мільйонером, але отримувати стабільний дохід ви будете.

  11. Квітковий магазин. Досить ризикований захід, так як квіти ще більш недовговічний товар, ніж продукти. Але при правильному виборі місця і хорошому асортименті, цілком можна стати успішним квіткарі.
  12. Побутова техніка і електроніка. Прибуткова справа, що користується особливим попитом. Але конкурувати з мережевими федеральними гігантами підприємцю буде непросто.
  13. Побутова хімія та товари для дому. Магазини з такими товарами не втрачають своєї актуальності. На російському ринку досить багато мережевих компаній і дрібних роздрібних точок, але майбутнє у магазина з подібними товарами є. Запорука успіху – тільки якісні, перевірені товари і високий рівень обслуговування.
  14. Електронні сигарети. Сьогодні вони на піку популярності. Магазин з великим вибором парогенераторів приверне своїх потенційних покупців.
  15. Аптека. Чи варто говорити про те, що ліки дорожчають з кожним днем, але менш затребуваними від цього не стають. Встановіть ціни на препарати в межах мінімуму, і черга з покупців вам гарантована.
  16. Комісійні магазини. Інтерес до закордонних речей з секонд хендів не згасає вже багато років. Так чому б не запропонувати людям те, що вони хочуть?
  17. Апарати із продажу газованої води. Мода на все радянське знову стала завойовувати серця Украінан, і на цій хвилі, знайомі багатьом автомати з водою, допоможуть зібрати чималий капітал. Єдиний мінус – сезонність.
  18. Канцтовари. Щодо сезонний варіант бізнесу. У літній період покупців стає значно менше. Але з 1 вересня продажі збільшуються і складають досить непоганий дохід.
  19. Дитячий одяг. Безпрограшний варіант. Програма материнського капіталу вдвічі збільшила число потенційних покупців. А враховуючи, що діти ростуть швидко, клієнтів у такого магазину буде багато.
  20. Магазин іграшок. Не можна сказати, що ця бізнес-ідея за пару місяців зробить з вас мільйонера, але покупці в вашому магазині будуть регулярно. Створіть в магазині окрему ігрову або фотозоні. Це допоможе залучити більше потенційних покупців.
  21. Зоомагазин. Домашні вихованці кращі друзі і постійні супутники людини. За статистикою у 70% населення вдома живе хоча б одна тварина (папужка, кіт або рибки).
  22. Заправна станція. Про те, наскільки затребувана дана галузь можна судити по щорічно збільшується потоку машин. Підприємство має тільки один недолік дуже високий поріг первісних вкладень.
  23. Можна спробувати свої сили в продажу автозапчастин. Останнім часом на дорогах з’являється все більше іномарок і більшість водіїв віддає перевагу професійному обслуговуванню на СТО. Але умільців і раніше багато, а значить покупці у вас будуть.
  24. Книжкові магазини. Незважаючи на високу вартість товарів, також залучають своїх покупців. В середньому термін окупності складає від півтора до двох років.
  25. Непоганим варіантом стане лавка незвичайних подарунків. Час одеколонів і чайних наборів йде. Захламить квартири символічні подарунки поступаються місцем оригінальним і індивідуальним ідеям. Запропонуйте їх своїм покупцям.

Наведений вище список – це лише частина найбільш популярних і затребуваних в сучасному світі торгових майданчиків. Але обмежувати себе якимись рамками не варто. Попит і рентабельність бізнесу багато в чому визначаються місцем розташування торгової точки, якістю наданих товарів, затребуваністю даного виду продукції в певній місцевості, рівнем обслуговування (останнім часом взаємини персоналу і покупця набуває все більшого значення) і особистою зацікавленістю бізнесмена.

Не варто відкривати магазин купальників на крайній півночі, а хутряні унти будуть користуватися невеликим попитом у жителів півдня.

Сфера послуг

Ця сфера обширна і нескінченна, а за ступенем залученості може підійти навіть пенсіонерам або мамам в декреті. Надавати послуги може будь-хто, незалежно від початкового капіталу. Немає грошей на відкриття п’ятизіркового салону, але ви справжній майстер своєї справи? Заробіть на уміннях, не виходячи з дому. Ось кілька ідей для роздумів:

  1. Манікюр та педікюр. Такими послугами вже нікого не здивуєш. У кожній перукарні є майстер, здатний привести нігті в порядок. Але у стаціонарних салонів чітко обмежений час, графік роботи майстрів та інші незручності. Організуйте прийом на дому в будь-який час або оперативний виїзд до клієнта і ваші послуги стануть користуватися популярністю.
  2. Ательє. Пошиття якісної і красивого одягу справа не проста. Якщо ви вмієте робити це добре, сміливо пропонуйте свої послуги зі створення унікальних і оригінальних нарядів. Швидше за все, бажаючих одягнутися ідеально буде багато.

  3. Тренер. Досить непроста сфера застосування особистого досвіду і знань, що вимагає спеціалізованої підготовки, документації і дозволів. Але якщо ви заслужений майстер спорту і знаєте все про правильний розподіл навантажень, чому б не передати свій досвід іншим.
  4. Репетитор. Одне з найпопулярніших занять. Грамотні репетитори завжди затребувані. При цьому абсолютно не важливо, чому саме ви можете навчити. Математика, іноземна або російську мову, хімія, фізика і т.д. Ви добре розбираєтеся в предметі, маєте диплом про відповідну освіту? Ваші послуги обов’язково будуть винагороджені.
  5. Міні-садок. Не завжди батьки можуть обдарувати дітей своєю турботою в необхідній кількості. Але чи готові заплатити пристойні гроші за те, що чадам буде організований захоплююче дозвілля і приділено максимум уваги. Немає можливості організувати приватний садок? Почніть заробляти в якості персональної няні.
  6. Масажний салон. Чи не spa-салон, а саме масажний. Російське суспільство зголодніли за звичним юшку назв і якісному масажу за розумною ціною. Можна урізноманітнити послуги косметичними процедурами.

  7. Ремонт. Якщо ви вмієте ремонтувати машини, крани, годинники, телефони, ноутбуки, холодильники та інше – відкрийте невелику майстерню (можна використовувати навіть власний гараж) або надайте послуги виїжджаючи додому до клієнта.

Перераховувати напрямки цієї сфери можна до нескінченності. Майстер-класи при особистих зустрічах або у віртуальній реальності, послуги логопеда, астролога. Делікатна епіляція, фарбування машин, скління або миття вікон, прибирання приміщень, розпис стін. Одним словом, якщо ви щось вмієте робити добре – прибутковий бізнес у вас в кишені.

Сільське господарство

Продукти, вироблені руками фермерів, завжди користуються особливим попитом у покупців. Виробництво «домашніх» курей або помідорів не накладає на підприємця особливих обмежень за первинними вкладеннями. Правда, діє пряма пропорційність – чим більше вкладаєте, тим більше отримуєте.

Як реалізувати? Малі партії можна продавати самостійно, відкривши невеличкий магазин. А при збільшенні кількості товару, доцільно укласти договори на поставку з цехами по виробництву напівфабрикатів і готової продукції, а також забезпечувати прилавки інших магазинів.

Що краще вирощувати сьогодні, щоб догодити покупцеві? Практично всі, головне правило – надати якісний і смачний товар. На чолі рейтингу, як і завжди:

  1. М’ясо. Найбільшим попитом користуються свинина, яловичина, баранина, птиця (кури, індики, качки).
  2. Риба. Для початку вибирайте місцеві породи риб, які легко приживаються в закритих водоймах і не вимагають особливого догляду.
  3. Інкубатор. Переважна більшість нинішніх селян і дачників не покладаються на продуктивність квочок, а замовляють молоде поголів’я на інкубаторах, де на всіх бажаючих виводка вистачає не завжди. Отже, виробництво збитковим не буде.
  4. Яйця. Виробництво яєць досить прибуткова справа. Затребуваний даний продукт цілий рік і отримувати його можна не залежно від сезону.
  5. Страуси, перепела. Перші вважаються видом екзотичним, вимагають особливого догляду, але і в вартості готового продукту значно перевершують звичних курей. Перепели, на відміну від стресів більш поширені, але не менш затребувані. Втім, на початку, тих і інших краще вирощувати в сукупності з іншими тваринами.
  6. Овочі. Тут немає меж для фантазії. Однаковим попитом у покупців користуються як кабачки, так і капуста. Є деякі нюанси: вирощування овочів справа сезонна. Правда, якщо помідори необхідно продавати в міру визрівання, то цибулю або картопля цілком підходять для довгострокового зберігання.
  7. Зелень. Цей вид товару не обмежується тільки літнім вирощуванням. При наявності теплиць, займатися виробництвом «зелених вітамінів» можна цілий рік.
  8. Фрукти і ягоди. Смачний, в більшості своїй швидко псується і сезонний товар. Вирощування фруктів аналогічно виробництву овочів.
  9. Квіти. Фермерський бізнес може бути не тільки смачним, але і красивим. Наприклад, голландці вже давно постачають весь світ шикарними тюльпанами і трояндами. Так чому б не скористатися закордонним досвідом і забезпечити магазини російськими квітами. До слова, вирощування квітів не обмежується тюльпанами і хризантемами. Дерева бонсай, карликові ялини та інші декоративні вишукування користуються підвищеним попитом.
  10. Виробництво хутра. Вирощувати тварин можна не тільки на м’ясо. Відмінним варіантом стануть шиншили, декоративні лисиці, деякі породи кролів, норка, соболь.

Крім того, в залежності фінансових можливостей, можна зайнятися виробництвом молока і молочних продуктів, організувати власну пасіку або господарство з вирощування пшениці, ріпаку, кукурудзи, соняшнику.

виробництво

Під словом «виробництво» в даному випадку будемо розуміти будь-яку продукцію вироблену руками людини або за допомогою технічних засобів. Тобто, виробником може вважати себе практично будь-яка людина, що вміє виготовляти ті чи інші предмети. Що краще виготовляти? Звичайно ж то, що ви вмієте робити добре. Це можуть бути:

  1. Хлібобулочні вироби. Здоба, коржі з тандира, пряники, торти, пончики, млинці та інше. Все, про що мріє будь-яка господиня, але не може знайти час на приготування, буде приносити дохід бізнесменам.
  2. Дерев’яні меблі. Зараз це модно і актуально. Дачі, мисливські будиночки, будинки всі вони не обходяться без дерев’яних табуретів, столів і ліжок. Ваші столярні навички по достоїнству оцінять любителі стилю кантрі, прованс або етнічних дизайнів.
  3. Садові скульптури. Мода на прикрасу присадибних і прибудинкових територій тільки набирає обертів. Чи маєте задатки скульптора? Не пропустіть свій зоряний час.
  4. Ростові ляльки. Сфера розваг розширює свої кордони. Городянам потрібно більше видовищ, а новим магазинам і закладам більше реклами. На вулицях все частіше з’являються яскраві ростові ляльки, що зображують бренди або відомих героїв з мультфільмів. Якщо ви вмієте добре шити, станьте першим постачальником ростових ляльок в своєму місті.
  5. Напівфабрикати. На прилавках великий вибір пельменів, вареників, чебуреків або млинців з начинкою. Але по-домашньому смачними з них можна назвати лічені одиниці. Створіть власний бренд «домашньої» їжі і завоюйте серця покупців.

Виготовляти можна все. Сувеніри, металеві деталі, папір, морозиво. Можна переплавляти пластик або робити власне вино. Головне, щоб ви вміли робити це краще за інших. Тоді назва вашої фірми займе гідне місце на прилавках країни.

Розваги

Мрієте приносити радість людям? Тоді ця сфера для вас. Організовувати дозвілля людей можна різними способами. Кому-то ближче створення театральних видовищ, хтось віддає перевагу тиші кімнат приватного музею. Для тих, хто не мислить життя без руху підійдуть численні атракціони, кафе, бари, нічні клуби або тематичні вечірки. Видання журналів, організація свят і банкетів, фаєр-шоу, пересувні кінотеатри (кіно на колесах, ідея давно не нова і з часом забута. Але любителі ретро оцінять її по достоїнству) все це безмежна сфера розваг.

Напрямок залежить тільки від особистих переваг і умінь початківця бізнесмена. Щоб організовувати свята потрібно бути комунікабельним, вміти імпровізувати і стежити за останніми тенденціями. Наприклад, атракціон кривих дзеркал зажадає чимало вкладень.

Сказати з впевненістю, яка з ідей буде мати стовідсоткове попадання, принесе максимальний дохід можна. Для цього потрібен глибокий аналіз місцевого укладу життя, традицій і уподобань городян.

Оренда

Тут все просто. Суть бізнесу зводиться до того, щоб укладати дійсні договору оренди, платити податки і отримувати непогану. Здавати в оренду можна що завгодно: квартири, заводи, велосипеди, кімнати, банкетні зали, водойми, землю, автомобілі, туристичні намети та інше.

Маючи рухоме або нерухоме майно – сміливо поповнюйте ряди підприємців і отримуйте дохід від його експлуатації. Правда будьте готові до того, що орендоване майно з часом може втрачати зовнішній вигляд. Даний ресурс доведеться періодично лагодити і оновлювати.

туризм

Одна з найбільш захоплюючих і мобільних сфер. Найпоширенішим напрямом тут, безумовно, є турагентства. Відкривати ще одне явно немає сенсу. Набагато краще приділити увагу новим, набирає обертів напрямками:

  1. Тур по дахах міста. Звідки найкраще оглядати околиці міст? З даху! У багатьох дахів та будівель є своя неповторна історія. Складіть захоплюючий маршрут з безліччю захоплюючих історій і починайте свій бізнес.
  2. Екотуризм. Любіть єднання з природою, пройшли не один кілометр неходжених стежок і знаєте масу цікавих місць? Тоді сміливо збирайте команду однодумців і вирушайте в дорогу.

  3. Фото туризм. Фотографія – це справжнє мистецтво. Знаєте, як зробити гарне фото і де знайти незабутній кадр? Значить, залишилося оформити документи і зібрати першу групу початківців фотографів.
  4. Тури по незвичайним і незвіданих місць. Все, що мало вивчено і обросло легендами привертає людей. Покажіть їм ці місця поблизу, розкажіть маловідомі факти. Ви заробите капітал, а ваші клієнти незабутні враження.

Можна об’єднувати різні місця в одному турі або приділити більше часу одному пункту. Головне правило – гарне місце і не менш гарна історія.

Відео Топ 7 бізнес-ідей

Як визначитися з ідеєю

Вибір досить широкий, але віддавайте перевагу сферам, в яких ви добре орієнтуєтеся. Це дозволить заощадити час на додатковому навчанні. Бізнес ідея повинна перегукуватися з вашими інтересами, адже це справа вашого майбутнього життя.

Можна виділити кілька основних критеріїв відбору:

  • фінансові можливості,
  • конкурентоспроможність бізнесу,
  • затребуваність на ринку товарів і послуг.

Крок 1. Капітал

Не будуйте ілюзій з приводу початкових вкладень. Тверезо оціните стан справ і розраховуйте тільки на вже наявний реальний капітал, який ви можете витратити без шкоди для економічного стану сім’ї.

Якщо у вас всього 100 тисяч гривень, то бізнес-ідея повинна відповідати даним параметру. Не варто підбирати масштабні затії. Краще зупинити свій вибір на невеликому магазинчику або скромною пекарні.

Без вкладень теж можна почати свою справу. Як правило, без початкового капіталу надають послуги на дому. Також можна зайнятися виробництвом речей ручної роботи або налагодити заробіток в інтернеті (ютуб канал, власний сайт, копірайт).

Але навіть якщо ваш капітал не дозволяє здійснити задумане, краще почекати, спробувати зібрати первинний стан або зайняти грошей у близьких людей. А ось кредитних історій краще уникати. Якщо ідея виявиться провальною, то кредит доведеться виплачувати в будь-якому випадку.

Крок 2. Конкуренція

Знайти абсолютно нову, вільну нішу практично неможливо. Щоб бізнес мав успіх, він повинен мати певний поріг унікальності.

Залучайте клієнтів яскравим, незабутнім логотипом, створіть якісну рекламу, використовуйте незвичайний підхід в оформленні приміщень або продукції. Намагайтеся зробити ціну на свій товар нижче, ніж у конкурентів. При цьому не економлячи на якості і не працюючи в збиток. Шукайте постачальників, здатних зробити хороші знижки.

Крок 3. Затребуваність

Після того як ви визначилися з ідеєю, проаналізуйте ринок вашого міста. Для того щоб визначити затребуваність бізнес-ідеї безпосередньо в вашому населеному пункті, необхідно оцінити доцільність появи даних товарів і послуг.

Основні помилки початківців бізнесменів

За статистикою близько 90% відкритих підприємницьких справ, закриваються в перший же рік. У чому причина такої невтішної тенденції? Давайте розглянемо основні помилки, зробивши які, підприємці втрачають кермо влади особистою справою:

  1. Хочу багато і відразу. Якщо ви починаєте особистий бізнес, будьте готові до того, що він може окупитися не в перший рік. На початку шляху ви будете тільки вкладати і багато (дуже багато) працювати.
  2. Заробити там, де це неможливо. Є спочатку провальні ідеї, які не здатні принести бізнесменові великий капітал. Якщо ви будете збирати порожні пляшки, продавати соління в банках, клікати за 10 копійок на сайтах, виростите пару кілограм помідорів на дачі це дозволить заробити на булку хліба з маслом, але не більше того. При виборі бізнес-ідеї ви повинні розуміти, навіщо ви це починаєте і скільки принесе обраний варіант. Одна справа підробити і зовсім інша, якщо бізнес повинен прогодувати сім’ю і зробити стан.
  3. Обманщики. Ніколи не намагайтеся нікого обдурити. Ні себе, ні покупців. Чи не підвищуйте вартість товару, намагаючись підмінити його реальний склад і походження, не міняйте термінів придатності, не привертати покупців низькими цінниками і рекламою не відповідає дійсності. Це не тільки відверне від вас потенційних клієнтів, але і призведе до великих штрафів.
  4. Колесо вже винайшли. Якщо тільки починаєте шукати себе в сфері приватного підприємництва і хочете отримати дохід від справи якомога швидше краще не винаходьте екзотичних напрямків. Скористайтеся вже зарекомендували і перевіреними ідеями.
  5. Волею випадку. Покладатися на російську авось починаючи особистий бізнес як мінімум непрофесійно. Успіх приносить чіткий план і володіння ситуацією.
  6. Нікого не слухайте. Якщо ви грамотно спланували бізнес-план і впевнені в успіху, не звертайте уваги, на поради і застереження тих, хто пробував, але прогорів. У кожного своя історія – ваша обов’язково принесе позитивні плоди.
  7. Бути всюди одночасно не вийде. Порівнюйте свої сили і не беріть багато замовлень одночасно. Працювати потрібно багато, але не 24 години без передиху. Інакше швидко втомитеся і наробите помилок.
  8. Прагнення до ідеалу. Починаючи власний бізнес, хочеться зробити все ідеально. Гарний ремонт, оточити себе милими дрібничками, запастися дорогими і стильними приладами. Але робити цього не варто. Зробіть косметичний ремонт, купіть найнеобхідніше, а як тільки справа піде в гору ви завжди зможете порадувати своїх клієнтів приємними оновленнями.

Не женіться за найприбутковішим бізнесом, перш за все, приватне підприємництво повинно приносити задоволення. Коли ви займаєтеся улюбленою справою, то приділяєте йому набагато більше часу, а це вірний запорука успіху.

Не бійтеся експериментувати і зрощувати ідеї. Наприклад, якщо ви займаєтеся виробництвом хліба, чому б не відкрити фірмовий магазин. Шукайте не тільки реальні, а й віртуальні майданчики для продажу своїх товарів і послуг. Сьогодні інтернет-магазини приносять до 40% загального прибутку. Не упускайте можливість знайти нових клієнтів.

Сподобалася стаття? Збережіть, щоб не втратити!

РЕКОМЕНДУЄМО СТАТТІ ПО ТЕМІ

Як закрити ІП: інструкція з ліквідації підприємства

бізнес

Воронка продажів: як грамотно скласти воронку для ефективних продажів

бізнес

Пошук інвестора для бізнесу: де шукати інвестиції і як продавати свою ідею

бізнес

Ваш відгук Натисніть, щоб скасувати відповідь.

Ссылка на основную публикацию