Інструменти для аналізу соціальних медіа

Інструменти для аналізу соціальних медіа

Соціальні медіа – термін досить багатозначний і без чіткого визначення. Це цілком нормально для нового явища, осмислення якого все ще триває теоретиками і практиками. Все нове спочатку відчувається інтуїтивно, а потім формалізується, вербалізується і отримує смислове навантаження. Так і у випадку з соціальними медіа, які сьогодні можна визначити, як форми інтернет-комунікації, на основі обміну, продукування та обговорення контенту. соціальні медіа – це своєрідна еволюція Web 2.0, його логічне продолженіе.Бліже всього до цього визначення підходять соціальні мережі – найпопулярніші ресурси серед користувачів, що представляють собою феномен «інтернету в Інтернеті», що об’єднують мільйони людей по всьому світу. Не дивно, що увага маркетологів приковують саме ці соціальні медіа.Популярність соцмедіа в інтернет-рекламі і маркетингу пов’язана не стільки з високою ефективністю цього каналу, скільки з його новизною і перспективами. Навколо соціальних медіа постійно створюються нові інструменти для аналітики, моніторингу та інших необхідних процесів в роботі з ними.SocialbakersSocialbakers – масштабний статистичний сервіс, що дозволяє контролювати дані фейсбук-сторінок. Незважаючи на те, що ця послуга платна, безоплатно сервіс надає теж досить багато інформації про активність в соцмедіа, і не тільки на Facebook.Socialbakers відомий своїми рейтингами брендів на Facebook, в різних категоріях.BuzzrefЯкщо Socialbakers здається надто громіздким, можна використовувати для аналітики facebook pages Buzzref. Простий і зрозумілий інтерфейс, можливості порівнювати сторінки, відстежувати їх, стежити за лідерами в своїх категоріях і т.д.BlekkoBlekko – американська пошукова система, відкрита в листопаді 2010 року, яка використовує для сортування і відсіювання результатів слештегі. Якщо призвичаїтися грамотно використовувати запропоновані можливості цього незвичайного пошукача, наприклад, слештегі для груп URL-адрес, друзів, експертів і спільнот або відокремлювати те, що не повинно входити в область пошуку, то можна отримати гарна підмога в моніторингу та аналізі соцмедіа.Social MentionЯкщо ви працюєте в області інтернет-маркетингу, не потрібно пояснювати важливість такого інструменту, як моніторинг. З появою соціальних медіа, з’явилися і спеціалізовані системи відстеження ключових слів в соціальних мережах і сервісах. Серед них є платні і безкоштовні, з яких, в свою чергу, найпопулярнішим є Social Mention.Cистема шукає згадки в відібраних сервісах або у всіх відразу. Крім того, пропонує аналіз тональності згадувань, пов’язані ключові слова, популярні джерела і багато іншого. Дані можна експортувати або налаштувати їх отримання на e-mail. KloutKlout – ще один інструмент, який можна використовувати для оцінки рівня інформованості про проукте, бренд, сайт в Twitter і Facebook.KurrentlyKurrently – проста і ефективна пошукова система в режимі реального часу по Twitter і Facebook. З її допомогою можна, наприклад, відслідковувати, поширення якоїсь інформації з соціальних мереж.TwitterfallTwitterfall – ще один зручний інструмент для відстеження згадок, але тільки в Twitter.Buzzlook.ruРосійськомовний сервіс Buzzlook для відстеження згадок в Facebook, «В Контакте», Livejournal, Flickr, YouTube і Twitter. BuzzLook.ru – це система пошуку згадок в соціальних медіаПростий спосіб стежити за інформацією в щомиті мінливому світі. Дізнайтеся, що говорять люди про те, що цікавить саме вас.Набірайте потрібні слова в рядок пошуку і натисніть «Enter». Всього один клік і вся інформація як на долоні! Безумовно, цим списком не вичерпуються сервіси для роботи з соціальними медіа. Для серйозних проектів, має сенс використовувати платні інструменти, які дозволяють вирішувати більш широкий спектр завдань, від збору статистики, до конкурентної розвідки.

Ссылка на основную публикацию