JPMorgan припиняють показ оголошень YouTube

Конгломерат охорони здоров’я США Johnson Johnson (JNJ.N) і JPMorgan Chase Co (JPM.N) стали останніми великими американськими компаніями, які призупинили всю цифрову рекламу на YouTube від Google, через побоювання, що їх реклама може з’явитися на каналах, які транслюють образливі відеоролики.

Бездротові оператори Verizon Communications Inc (VZ.N) і AT T Inc (TN) заявили в середу, що призупинили б цифрові оголошення на YouTube, приєднавшись до списку відомих британських брендів, таких як Marks і Spencer Group Plc (MKS.L), які є порожніми Alphabet Inc (GOOGL.O) Google.

Google уважно вивчив оголошення, що з’являються поруч з відео на YouTube, що містять гомофобні або антисемітські повідомлення. Компанія пообіцяла переглянути свою практику і заявила в середу, що почала широкий огляд своїх рекламних стратегій.

Акції батька Google Alphabet знизилися на 1,2 відсотка, або 10,15 долара на акцію, до 839,65 доларів США на Нью-Йоркській фондовій біржі.

Контроль за розміщенням онлайн-оголошень став проблемою для рекламодавців, а соціальні мережі і агрегатори новин потрапили під вогонь під час і після президентських виборів в США, поширюючи фальшиві новинні повідомлення.

Рекламодавці також прагнули уникнути появи своїх брендів поряд з контентом, який вони класифікують як висловлювання ненависті.

J J заявила в четвер, що хоче, щоб її реклама не з’являлася на каналах, які рекламують «образливий контент». (Bit.ly/2nqZNJD)

За словами прес-секретаря Тріша Векслера, JPMorgan, найбільший банк США за активами і найбільший емітент кредитних карт загального призначення, призупинив всі свої рекламні оголошення з YouTube в четвер.
Щорічно банк витрачає близько 3 мільярдів доларів на маркетинг.

YouTube є ключовим фактором зростання для Google, як його традиційний бізнес пошукової реклами дозріває. За даними нью-йоркської дослідницької фірми eMarketer, в минулому році дохід від реклами Google у всьому світі від YouTube склав 5,58 млрд доларів.

У той час як великі бренди, які пригнічують рекламу на YouTube, є публічною болем для Google, призупинення не впливає на найбільший рекламний продукт Google, пошук.

За даними eMarketer, глобальний дохід від реклами Google в 2017 році прогнозується на рівні 73,75 млрд. Дол., Отримавши 62 відсотки пошукового ринку в розмірі 99,62 млрд. Доларів. На частку пошуку припадає 83% загального прибутку від реклами в Google.

Фінансовий удар також менш визначено, оскільки цифрові платформи, як правило, збирають велику частину своїх доходів від компаній малого і середнього бізнесу, які не можуть дозволити собі купувати по телевізору.

«Цифрова залежність від довгого хвоста рекламних клієнтів означає, що в той час як великі рекламодавці, такі як P G або агентства, такі як Havas, можуть публічно протестувати, вони не надають такого ж впливу на Google або Facebook, як вони є на CBS або NBC », – аналітики У MoffettNathanson написав в четвер.

«Іншими словами, якщо великий маркетолог або агентство переведуть гроші на телебачення і з цифрового, телевізійна індустрія побачить вигоду, тоді як цифрова індустрія може по-справжньому не відчути це».

джерело новини

Ссылка на основную публикацию