Какіех французів UP-нулі в патчі 1.0.1?

[Info_bg pre_bg_color = “blue» pre_text_color = “blue” width = “92%” text_align = “left” hex_bg_color = »» hex_text_color = »»] У французів на V-VII рівні і так були цікаві тяжі, якщо до них пристосуватися трохи . Але навіть якщо б вони були соснул Вкрай, їх би виразно варто перетерпіти заради AXM 50-100 VIII [/ Info_bg]

Італійська гілка? Дозаряджати барабани? Пфф! Сотка дивиться на ці барабани поблажливо і з легкої глузуванням.

  • Рефлекси від руху / повороту корпусу поліпшений на 7%. 
    Не особливо істотно, стаб ходової все ще ніякої.
  • Рефлекси від повороту вежі поліпшений на 19%.
    А ось це дуже добре, не вистачало цього.
  • Розкид знаряддя 90 mm зменшений з 0,4 до 0,38 м.
    Головне те, що тепер танк буде веселіше гратися в дні списку від червоної лінії.
  • Час перезарядки знаряддя 90 mm зменшено з 9,5 до 8,8 с.
    10/10!
  • ХП збільшено до 700.
    Для танка грає від альфи ХП ой яке не зайва.

За сукупністю параметрів це тепер мало не кращий тяж 5го рівня (Для автора VK 30.01 H – one love). Шкода огляду все-ще 320 ..

Збірка обладнання «кріт-вбивця». Для цього і наступних танків.
  

  • Рефлекси ходової поліпшений на 14%.
  • Рефлекси від повороту вежі поліпшений на 13% (для знаряддя 90 мм)
  • Базове зведення знаряддя 90 mm зменшено з 2,9 до 2,7 с.
    Якщо стабілізація ще таке – приємний бонус, не більше, то ось відомості йому ну просто дуууже не вистачало. Проходив і думав «ех, от би зведення трохи апнул ..» І ось отримаєте, розпишіться.

Танк сам в цілому дуже непоганий. Майже все що ми зустрічаємо в Рандома – ми шиємо навиліт на ББ. Хоч шкоди в хвилину у нас і не рекордний, але зустрівши якогось O-I, ми буде надкушувати від нього по 240 кожним пострілом. Небесним приємний геймплей з 212 мм пробиття на VI рівні.

Броня у нього сумнівна, але якщо пристосуватися, знову ж таки, можна відбивати зі змінним успіхом ВЛД снаряди, а також ловити на ковзанки без шкоди (попереду виступають за коліжн модель, шкоди не проходить). А ось борту краще не доставляти, діряві.

Головне запам’ятайте 2 моменти:

  1. Завжди зводиться до кінця, навіть на коротких дистанціях.
  2. Строго тільки гармата 90 мм!

  • Рефлекси ходової поліпшений на 18% 
  • Рефлекси від повороту вежі для 105 мм знаряддя поліпшений на 29% (!!!)
  • Базове зведення 105 мм знаряддя зменшено з 2,9 до 2,7 с.
  • Базове зведення 90 мм знаряддя зменшено з 2,9 до 2,5 с. (Кайф)
  • Базове пробиття 105 мм знаряддя збільшено 165 -> 175 мм. 

105 мм знаряддя має свою фішку. Воно має велику альфу на Голді. 300 на бб, проти 330 на подкаліберах. Любили про 105 мм гармату говорити, що це «Нагіб за гроші», але немає. Навіть на Голді зі збільшеною альфою ця коса гармата грала так собі. Навіть гірше ніж на 90мм знаряддя, з яким танк ще й фарм.

З урахуванням того, що 105 мм знаряддя апнул сильніше, зокрема майже на третину поліпшили стаб від повороту вежі, у танка тепер дійсно є варіант з Нагіб за срібло. Я зараз знову ж не кажу, що картоха зробила танк для донатеров, це скоріше робота над помилками бо раніше на 105мм гармати, яка пропалювала срібло відмінно він грався ще гірше ніж на 90мм, що маразм повний, звичайно.

У будь-якому випадку, вважаю 90 мм гармату кращим варіантом. Бо зведення їй апнул ще сильніше, а у 105 мм гармати пригнічувала, в першу чергу, фінальна точність. Та й до того ж з 105 мм гарматою у нас починає туго крутитися вежа.

З 90 мм гарматою у нас хоч і невеликий ДПМ, але ми потрапляємо-пробиваємо реально кожним пострілом.

105 мм – це варіант для того щоб раз в 5-10 партій зіграти епічність бій на Голді, на карті, Харків / Париж.

За броні, потрібно знати, що у нас її немає, коли ми варто. Але у танка прямо чарівна вежа, яка при активній грі від рельєфів + відстані дуже часто ловить рикошети. Начебто броні немає, але натанковивал рикошетом від голови іноді по 2000. Магія, не інакше.

Удачі в боях! Пам’ятайте, на VIII Вас чекає гідна нагорода.

Ссылка на основную публикацию