Карта континенту Forge of Empires. Захоплення провінцій. Частина 4.

Карти континентів Forge of Empires –
споруда товарних будівель.

На старті гри, нехитрими сюжетними завданнями нас знайомлять з континентальної картою епох, показують як розвідувати, захоплювати провінції, частково пояснюючи вплив на будівництво міста. Визначає яку пару товарів краще виробляти – з якою сировиною захопіть провінцію на мапі континенту (карти епох Forge of Empires), той товар і виробляєте. Не потрібно будувати промислові будівлі не забезпечені необхідними джерелами сировини, на такі товарні будівлі накладається штраф, замість 20 товарів на добу – отримаєте всього лише 4. У меню будівництва, є відповідні підказки, розміщую наочний приклад.

Примітка. На прохання гравців і просто для спрощення ігрового процесу – в Бронзовому столітті тепер уже можна будувати 4 види товарних, виробничих будівель без штрафу, в наступних епохах три. Два виду товару згідно відкритого сировини в захоплених провінціях + ще один вид «бонусний». Але основна фішка континентальних карт FoE криється не в будівлях.

Бонуси континентальних карт.

В Forge of Empires карта континенту грає куди більш значущу роль – впливає на темпи розвитку імперії. На карті Кам’яного віку – колоніального періоду знаходиться 12 провінцій, які розширюють територію. Додаткові 192 клітини дозволять значно розширити площу міста, а значить – побудувати більше виробничих будівель, Великих будівель, прискорити розвиток міста. Попутне, відкриття джерел сировини, дасть можливість розрахувати оптимальні варіанти розміщення товарних будівель при переході в нову епоху. Це не всі фішки, і про інших обов’язково розповім.

Континентальну карту FoE рекомендується проходити на епоху, дві, три вище. Перебуваючи в Ранньому середньовіччі (РС), я пройшов провінції Колоніальної епохи переговорами, використовуючи можливості Великого Будівлі – «Обертається Вежа». Завів друзів з вищих епох, Бафана їх будови, отримував товар майбутнього, новітнього часу, міняв на ринку вниз, в результаті щодня багато товару безкоштовно. Дуже хороший бонус до виробництва товарних будівель міста. Для спрощення ігрового процесу я зібрав колекцію відкритих карт континентів Forge of Empires всіх епох – з Бронзового століття до океанічного Майбутнього, що і вам раджу зробити. У збірнику 15 епох, ви можете безкоштовно завантажити на ПК або уважно розглянути в відео файлі нижче.

В ігровій світ Forge of Empires входять: Бронзовий і Залізний вік, Раннє, Високе і Пізнє середньовіччя, карта Індустріальної епохи, епохи прогресивізму, карти епохи Модерну і постмодерну, епохи Новітній час, епохи Завтра, території епохи Майбутнє, все провінції Арктичного Майбутнього, карту океанічного Майбутнього довелося розділити на дві частини, додавалася в гру окремими фрагментами.

Території континентів FoE дають ще, як мінімум, три бонусу для розвитку – додатковий товар, військових юнітів і діаманти. Але тут впирається все в просте питання – чи правильно ви проходите гру і розвиваєте місто, знаєте всі секрети? Щоб це зрозуміти скористайтеся блоком – «зміст», на початку статті. На сторінках гайда, по проходженню гри, я вже радив вам почати будівництво міст в інших світах (доп. Світи на інших серверах), паралельно основному. На стику Залізного століття і Раннього середньовіччя ви відкриєте «Каньйон шибениць», по гірському пасмі доберетеся до провінції «Тармелман», нагородою буде 100 діамантів. Маючи міста в декількох світах, заробите кілька сотень брюликів для основного світу. На бонусної території, між Пізно і Колоніальним періодами знайдете провінцію «Великий каньйон», в казну додасться ще кілька 100-тен діамантів. Витратьте їх на розширення території основного міста.

Ще один важливий плюс карти континенту Forge of Empires – це можливість отримати війська більш високого рівня (сюжетні квести). Перебуваючи в середньовіччі можна отримати мушкетерів колоніального, з ними проходити експедицію гільдії буде значно легше і веселіше. Такі подарунки будуть і в наступних епохах, намагайтеся пройти якомога далі, завжди випереджаючи епоху міста.

Як пройти карти
Арктичного і Океанічного Майбутнього.

У битвах за провінції не діє правило Експедиції гільдії – ворожі юніти не атакує розбійників, намагаються атакувати основні війська. Виходячи з цього, звичайна комбінація 1 воїн + 7 розбійників не проходить, особливо коли попруть пачки з гармат, тут потрібен інший підхід. Перед боєм дивимося на війська 1-го і 2-го загону – є швидкі юніти «Розвідувальний рейдер» в Арктиці, «гідроелектричних вугор» в Океанії ставимо рівне їм кількість розбійників (за мінімальним значенням з двох загонів). Приклад – якщо в 1-м загоні 4 рейдера, а в 2-му тільки 2 – виставляємо 2-х розбійників + 6 ширяючого танків, немає швидких хоча б в одному загоні – ставимо 8 танків, це змінить поведінку «Плазмових гармат», вже повірте. Розбійники на картах епох Арктики і Океанії служать лише приманкою для бігали перед ним.

Захоплення провінцій Арктичного і Океанічного майбутнього досить простий, спасибі розробникам за це. Арктику і 3/4 Океанії пролетів за кілька днів, набомбіл діамантів в експедиції гільдії, про неї ми поговоримо в наступній частині, розвідував території за допомогою Брюль, по дві доби чекати – не моє.

Ссылка на основную публикацию