Ключові слова для Яндекс Директ: як підібрати фрази і їх оптимізація

На цей раз поговоримо про те, як підібрати ключові фрази для реклами на пошуку і в рекламних мережах.

Ключові слова для реклами на пошуку

Оголошення на пошуку повинно максимально відповідати запиту, тому важливо зібрати багато ключових слів. Раджу орієнтуватися на наступні моменти:

  • Збирати запити з різною частотністю. Не варто гнатися тільки за високочастотними (ВЧ), тому що по ним і конкуренція більше, і клік дорожче, і нецільові покази частіше. Низькочастотні (НЧ) часто дають більш високу конверсію і коштують дешевше. Але зовсім рідкісні просто захарастить аккаунт, потрапивши під статус «мало показів».
  • Підбирати ключі різних типів. Гарячі, навігаційні, невизначені і т. Д. Але інформаційні краще не використовувати при обмеженому бюджеті, тому що по ним велика ймовірність привести поганий трафік. Якщо терміново потрібні продажу, краще робити упор на гарячі (зі словами «купити», «замовити» та ін.).
  • Збирати не тільки вглиб, але і вшир. Для цього необхідно знайти синоніми: рідкісні назви того, що шукають, варіативні написання, жаргонні найменування і т. Д. Наприклад, вхідні двері можуть шукати як вуличні, зовнішні, зовнішні і т. Д.

Щоб зібрати гарний семантичне ядро, потрібна вічність потрібно обробити дуже багато інформації, тому краще скористатися програмами-помічниками.

Як зібрати ключові фрази

Маленьке семантичне ядро ​​можна зібрати вручну в сервісі Вордстат, використовуючи яке-небудь розширення-помічник, наприклад Yandex Wordstat Helper.

Заходимо в сервіс, обов’язково встановлюємо регіон. Пишемо очевидні запити, за якими можна рекламувати сайт: назви категорій, товарів, брендів, загальні поняття. Для швидкості використовуємо оператор «|» (це перерахування) та через «-» відсіюємо очевидно невідповідні слова. Все більш-менш цільове копіюємо в розширення, а звідти в Ексель на подальшу обробку.

Якщо ключових фраз багато, потрібно залучати програми для автоматичного збору.

Вічна класика – Key Collector. У програмі вкажіть дані від спеціально заведеній учеткі на Яндексі. Це дуже важливо, тому що аккаунт можуть забанити! В налаштуваннях Yandex.Wordstat досить виставити 0 у глибини парсинга, щоб не йти вглиб. Обов’язково вказуємо регіон. Йдемо в «Пакетний збір слів з лівої колонки Yandex.Wordstat» і пишемо маски – очевидні слова. Для зручності відразу розподіляємо по групам і запускаємо парсер. Обробити результат можна в цій же програмі.

Key Collector прекрасний і коштує недорого, але якщо ви зараз не бачите потреби в його купівлі, є безкоштовний аналог з достатньою функціональністю і звучним прикметною назвою – Словоёб.

Принцип збору такої ж.

Потрібно вказати окремий акаунт Яндекса, регіон, задати базові слова, розподілити і почати збір.

Ключові слова для РСЯ

Для реклами в пошукових мережах ключові фрази підбираються інакше, тому що йде порівняння не з запитом, а з вмістом сторінки. Тому фрази повинні бути максимально широкими.

Найбільше охоплення забезпечать ВЧ і середньочастотні (СЧ) запити. Оптимально, якщо вони з двох-трьох слів. Однослівні можуть викликати нецільові покази через багатозначності, а надто довгі звужують охоплення.

Оператори (+ для службових частин мови, «» для виключення інших слів, [] для фіксації порядку слів) використовувати не потрібно, крім дуже рідкісних випадків, коли від них залежить сенс.

Для РСЯ можна підбирати ключі з суміжної тематики або тематичним словами. Наприклад, окремі будматеріали можна рекламувати по фразам з ремонтом того-то, інструкціями «своїми руками» і т. Д.

Автотаргетінг

17 жовтня 2017 року Директ запустив відкрите тестування автотаргетінга. Тепер можна запускати рекламу, що не підбираючи ключові фрази. Система буде оцінювати зміст оголошень, сторінки, на яку вони ведуть, і запиту користувача. Чи буде це нова ера в налаштуванні Діректа або ефективність буде порівнянна з сумно відомими показами за додатковими релевантними фразами – поки неясно. Як протестують, опишу спостереження.

Ссылка на основную публикацию