Коригування ставок в Яндекс Директі

Управління ставками в «Яндекс.Директі» може і повинно бути ефективним. У цьому нам допомагають такі інструменти, як коригування ставок. Вони дозволяють вибирати аудиторію за певними критеріями і показувати їй оголошення по підвищеної або зниженої вартості. Припустимо, ви з’ясували, що аудиторія з певними характеристиками більш конверсійна або її середній чек вище. Завдяки коректувань ставок в «Ю Я» ви зможете підвищити вартість кліка для даної категорії людей, задавши потрібні критерії і ставку, і збільшити тим самим число показів.

Всього буває чотири види коригувань:

  • цільова аудиторія. Ви можете вибрати умови ретаргетінга і пошуку аудиторії, а також задати певний коефіцієнт для них,
  • мобільні пристрої. Коригування дає можливість збільшити або зменшити ставку для користувачів мобільних девайсів (крім планшетів),
  • стать і вік. Дозволяє підвищити або знизити вартість кліка для аудиторії певної статі і віку,
  • відео. За допомогою коригування можна змінити вартість оголошень з відеодополненіямі,
  • смарт-оголошення. Дозволяє змінити ціну за клік для смарт-оголошень,
  • тимчасові коригування. Дає можливість підвищити, знизити вартість або зовсім припинити покази в певні дні та години.

Налаштувавши один або кілька параметрів, система попередньо буде оцінювати користувачів, і, якщо ті потраплять під задані критерії, до показу застосуються відповідні зміни. Для контекстної реклами «Яндекса» коригування ставок є одним з основних інструментів успішного управління рекламною кампанією і бюджетом.

Цільова аудиторія

Даний вид коригувань дозволяє працювати з цільовою аудиторією. Тут можна задати різні умови ретаргетінга (наприклад, користувач поклав товар в «Кошик», але не купив). Коефіцієнт може варіюватися від 0 до 1200%. У випадку з мінімальною ставкою покази припиняться. Щоб збільшити число показів, необхідно вказати значення від 100 до 1200%.

Даний вид ставок підходить тим рекламодавцям, які бажають (або не бажають) показувати свої оголошення користувачам, вже заходив на їх сайт і виконали певні дії на ньому, але не вчинили покупку. Для виставлення умов ретаргетінга у вас повинні бути налаштовані цілі в «Яндекс.Метрика».

Мобільні пристрої

Якщо ваша цільова аудиторія – це користувачі смартфонів, то даний вид коригувань ставок «Діректа» створений для вас. Тут можна підвищити ціну за клік для користувачів мобільних пристроїв до 1200%, збільшивши тим самим число показів. На жаль для деяких, зменшити ціну за клік для мобільних девайсів можна лише до 50%. Тому повністю відмовитися від таких показів не вдасться. Якщо ваш сайт не адаптований до смартфонів, тоді варто зменшити це значення до мінімуму на рівні кампанії. Пам’ятайте, що цей вид ставок не відноситься до планшетів.

Вік і стать

Якщо вам відомі стать і вік самого конверсійного сегмента вашої аудиторії, тоді варто задати ці параметри і збільшити для них ціну. З’ясувати ці дані можна дослідним шляхом, переглянувши статистику по існуючій рекламної кампанії. Аналогічним чином обчислюється ефективність кожного сегмента і задаються відповідні коефіцієнти. Знайти можна не тільки самі конверсійні, але і ті сегменти, які взагалі не приносять лидов, і відключити покази для них.

Діапазон ставки – від 0% (повністю відключаються покази) до 1200%.

Відео- і смарт-оголошення

Ці коригування ставок в «Яндекс.Директі» були введені відносно недавно. Їх використовують набагато рідше, так як сегментувати аудиторію тут не можна. Можна лише виділити деякі типи оголошень (відео- та смарт-оголошення). Припустимо, ви з’ясували, що оголошення з відео мають набагато більший CTR і відсоток конверсій. Тоді можна збільшити вартість кліка для таких показів. Або ж при низькій віддачі, навпаки, знизити коефіцієнт.

Ставки для відеодополненій варіюються від 50 до 1200%. Аналогічним чином можна порівняти і ефективність смарт-оголошень. Діапазон ставок для них – від 20 до 1200%.

тимчасові коригування

Даний вид коригувань ставок в «Ю Я» можна налаштовувати окремо в параметрах кампанії. Його ще називають часового таргетингу. Якщо ваша компанія може приймати заявки і дзвінки тільки в певний час, він буде дуже до речі. У прайм-тайм можна підвищити ставку, в менш активні години і дні, навпаки, знизити. Але не варто повністю відмовлятися від показів в певний час (наприклад, вночі). Можливо, потенційний клієнт збереже ваші контакти і зв’яжеться днем ​​або ж залишить заявку, яку ви зможете обробити в робочий час.

Діапазон ставки для часового таргетингу може варіюватися від 0% (повністю припинити покази) до 200% (збільшити ціну в 2 рази).

Як задати коефіцієнти

Задати коефіцієнти ставок для різних сегментів аудиторії можна на двох рівнях: кампанії та групи оголошень. У разі якщо задані обидва, то спрацює другий. Таким чином, ви зможете встановити загальні коефіцієнти для всієї рекламної кампанії, виключивши при цьому окремі оголошення. Для настройки коригувань ставок виконайте наступні дії:

  1. Перейдіть на сторінку редагування групи оголошень або параметрів кампанії (дивлячись на якому рівні ви хочете внести зміни).
  2. Знайдіть рядок «Коригування ставок».
  3. Натисніть кнопку «Змінити».
  4. У вікні виберіть потрібний тип ставок.
  5. Задайте умови, тип зміни (збільшення або зменшення) і сам коефіцієнт.
  6. Натисніть «Зберегти».

Після виконання всіх дій система застосує задані коефіцієнти до вашої кампанії або групі оголошень. І неважливо, будь то звичайна кампанія або РСЯ, коригування ставок будуть працювати коректно.

Одночасно можна задати кілька коригувань. Наприклад, вибрати жінок від 18 до 25 років, користуються мобільними пристроями. В такому випадку будуть застосовані обидва коефіцієнта. Припустимо, початкова ціна була 50 руб. Для категорії «Жінки від 18 до 25 років» встановили ставку в 200% (2), для мобільних пристроїв – 150% (1,5). Формула розрахунку буде наступною:

50 руб. × 2 (200%) × 1,5 (150%) = 150 руб.

Таким чином, якщо оголошення буде показано жінкам від 18 до 25, які користуються пошуком з мобільних пристроїв, то його вартість підніметься до 150 гривень.

Коригування ставок «Яндекс.Директа» – це спосіб управління ціновою політикою кампанії і бюджетом. Він дає хорошу можливість обійти своїх конкурентів по потенційно конверсійним запитам. Але пам’ятайте, що їм також доступний даний інструмент.

Ссылка на основную публикацию