Кращі системи технічної підтримки користувачів

Кращі системи технічної підтримки користувачів

З появою нових технологій і онлайн-сервісів сфера обслуговування клієнтів вийшла на якісно новий рівень. Зокрема, це стосується задоволення запитів споживачів. Тепер, якщо у користувача з’являється проблема, він може залишити запит з описом виниклого питання і проханням про допомогу в її вирішенні. Таким чином, провайдер сайту може розглянути даний запит і дати споживачеві свою відповідь. 

Проте, процес відправлення запитів до служби підтримки не такий простий, як може здатися на перший погляд. Він включає заповнення форми, відправку і-мейлів з доказами, закріплення скарги за певним співробітником служби підтримки, аналіз і вирішення проблеми, оновлення облікових записів і відправлення повідомних електронних листів та інше. Компаніям з великою клієнтською базою слід скористатися системою запитів, щоб швидко, організовано і ефективно вирішувати проблеми своїх споживачів.  

У нашій статті ви знайдете перелік кращих безкоштовних і розширених преміум систем для технічної підтримки користувачів. Ми розповімо про опції, які вони пропонують, плани та інші деталі. 

Безкоштовні системи технічної підтримки користувачів

Почнемо з п’ятірки систем технічної підтримки, які ви можете скачати безкоштовно. Визначтеся, що саме ви хочете від них отримати, і робіть свій вибір. 

OsTicket – одна з найпопулярніших і загальнодоступних систем технічної підтримки користувачів. У OsTicket є дві версії: викачувана і розміщується. Викачувана версія безкоштовна і розміщується на вашому власному сервісі. Що стосується другої версії, яка носить назву SupportSystem, то це платний сервіс з надійним і захищеним хмарним хостингом. 

HESK – це вільне ПЗ для технічної підтримки клієнтів. Воно пропонує такі опції, як подача заявки, захист від спаму, і-мейл повідомлення, додатки, база знань, обмеження доступу, шаблонні відповіді, звіти, ранжування і т.д. 

Spiceworks є безкоштовним комплектом ПО для професіоналів і компаній в області IT. Сервіс пропонує безліч інструментів, таких як мережевий менеджер, ПО служби підтримки, питання / відповіді та багато іншого. Їх програма технічної підтримки оснащена такими властивостями, як прийом заявок через веб-портал або по електронній пошті, організація і автоматизація заявок, база знань і т.д. 

Це безкоштовне загальнодоступне ПО служби підтримки, яке пропонує своїм користувачам управління запитами і базою даних, інтерфейс самообслуговування, оцінка часу, звіти, дослідження, управління доступом і багато іншого. функціонал OTRS може бути розширений за рахунок аддонів. 

Request Tracker – це безкоштовна система відстеження випусків ПО. Система пропонує широкий спектр опцій, серед яких панель інструментів, графіки функціональної залежності, оптимізований інтерфейс для мобільних пристроїв, відстеження часу, підтримка електронною поштою PGP, база знань і мн. ін.

Платні системи технічної підтримки користувачів

Ви готові заплатити за більш надійну систему технічної підтримки з розширеним набором опцій? Тоді у нас є, що вам запропонувати.

Один з кращих комплектів ПО, спеціально розроблений для задоволення потреб споживача, агента і менеджера. Простий у використанні інтерфейс дозволяє користувачам відправляти запити через різні канали (веб-сайт, електронна пошта, телефон, Facebook та ін.). Агенти можуть отримувати профілі користувачів і всю нитку розмов, а менеджерам дістаються відповідні звіти та аналітика.   

Zendesk доступний для різних мобільних пристроїв, в тому числі для Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry і т.д.

Freshdesk користується великою популярністю серед преміум-програм підтримки користувачам. В рамках плану Sprout троє ваших співробітників можуть отримати Freshdesk безкоштовно. Дана програма нічим не гірше Zendesk в плані функціоналу і простоти використання. Завдяки Freshdesk ваші користувачі зможуть без зайвих зусиль подавати заявки, а ваші співробітники зможуть легко з ними управлятися. 

Vision Helpdesk  – це багатоканальна веб-програма технічної підтримки користувачів. Від інших своїх соратників вона вигідно відрізняється відмінним набором властивостей, в число яких входять супутникова система підтримки клієнтів, облік запитів та інше. Крім того, Vision Helpdesk здатна об’єднувати кілька окремих служб підтримки в одну центральну. При бажанні ви можете додати Vision Helpdesk додаткових опцій, використавши модулі і зовнішні додатки. Крім того, програма доступна і для мобільних пристроїв. 

HelpSpot являє собою комплексне веб-додаток для технічної підтримки користувачів. Воно готове запропонувати вам безліч корисних опцій, таких як централізований портал служби підтримки, управління запитами, фільтри, автоматизація, оптимізований інтерфейс для мобільних пристроїв, управління споживчими ресурсами, відстеження часу, мульти-брендова підтримка, еталонне тестування, виконавча звітність і багато іншого. 

JitBit Help Desk має два варіанти: веб і SaaS (програмне забезпечення як послуга). Програму можна скачати (після покупки) і розмістити на своєму сервері. Ось які опції виявляться у вашому розпорядженні: база знань, інтеграція з електронною поштою, система звітів, зручний інтерфейс, необмежену кількість агентів і т.д.

Kayako – це об’єднання системи технічної підтримки користувачів і різних каналів для більш ніж 30 000 організацій. У список їх властивостей входять: відправлення запитів через службу підтримки або по електронній пошті, звітність, ранжування, розподіл і присвоювання пріоритетів запитам. 

BMC Track-It! – це повна інтеграція служби підтримки та управління активами. Сервіс доступний в плані ціни, простий у використанні, може забезпечити якісну підтримку користувачів за рахунок керування запитами, самообслуговування, управління знаннями, панелі моніторингу, аналітики та звітів.

Бонус: системи технічної підтримки користувачів для CMS (система управління контентом)

WordPress Advanced Ticket System. Ця система підтримки пропонує величезну кількість опцій і доступна в двох версіях. Володарі безкоштовного плану отримають базовий набір властивостей, в той час як власникам преміум-аккаунта буде запропоновано більше функцій для більш ефективного та простого взаємодії зі споживачами.

Support Ticketing System. Ця система технічної підтримки для Drupal. Тут ви не знайдете великої кількості опцій, тільки найнеобхідніші: створення запитів, їх розподіл, і-мейл інтеграція, повідомлення, огляди запитів. 

RSTickets! Pro. Це преміум система підтримки для Joomla, яка пропонує створення і управління запитами, автоматичний розподіл запитів, інтегровану базу знань, електронні повідомлення, панель моніторингу для швидкого доступу до всіх областей клієнтської підтримки.

Ссылка на основную публикацию