Китайський Huawei відзначає зростання прибутку в умовах жорсткої

Китайське телекомунікаційне обладнання та виробник смартфонів Huawei Technologies Co Ltd в п’ятницю заявили, що щорічне зростання прибутку був майже плоский, його найповільніший темп в п’ять років, оскільки він збільшив витрати на збільшення частки ринку в умовах жорсткої конкуренції.

Сильна конкуренція на ринку смартфонів в Китаї від раніше маловідомих вітчизняних конкурентів OPPO і Vivo коштувала Шеньчженьскому Huawei свого головного місця в якості найбільшого постачальника на внутрішньому ринку в минулому році.

«Тільки зростання доходів і відсутність зростання прибутку не допускатимуться», – сказав головний виконавчий директор Huawei Ерік Сюй.

Huawei, світовий виробник смартфонів у світі за Apple Inc. і Samsung Electronics Co Ltd заявив, що чистий прибуток в 2016 році зросла лише на 0,4 відсотка і склала 37,1 млрд. юанів (5,3 мільярда доларів).

Прибутокпішла на користь після того, як споживчий бізнес Huawei витратив додатково 4,9 млрд. Юанів, частково на брендинг, в той час як він продовжував розширювати свій бізнес в сфері смартфонів, який менш прибутковий, ніж його бізнес в сфері телекомунікаційного устаткування.

У лютому Reuters повідомила, що внутрішні записки підкреслили інтенсивний тиск для підвищення прибутку і ефективності, а глава підрозділу смартфонів сказав, що флагманська одиниця пропустила мети внутрішнього прибутку.

Глобальні доходи виросли на 32% і склали 521,6 млрд. Юанів, що трохи нижче, ніж зростання на 35% роком раніше.

Сюй відмовився уточнити цілі для свого споживчого бізнесу, але сказав, що чиста маржа чистого прибутку близько 7 відсотків для групи в цілому «є розумною метою зараз».

Чистий прибуток Huawei в цілому знизилася до 7,1 відсотка з 9,3 відсотка рік тому.

За словами фінансового директора Sabrina Meng, додаткові витрати, пов’язані зі споживчим бізнесом компанії, знизилися на 0,9 процентних пункту.

«Я розглядаю 2017 рік як рік консолідації Huawei, тримаючи його частку стабільною і зосередженої на повернення до прибутку, перш ніж він розгляне свій наступний крок», – сказав Річард Віндзор, незалежний технічний аналітик.

Виручка від споживчого бізнесу зросла на 44% і склала 179,8 млрд. Юанів ($ 26 млрд.).

У минулому році Huawei поставила 139 млн телефонів, що на 29% більше, ніж на світовому ринку смартфонів. Це просто втратило більш ранню мета в 140 мільйонів.

Очікується, що для компенсації зростаючих витрат виробництва Huawei та інші китайські фірми в цьому році збільшать ціни на свої смартфони, вважає аналітик компанії Trendforce Авріл Ву.

Виручка від бізнес-групи перевізників, яка конкурує зі шведською компанією Ericsson за перше місце в світі з телекомунікаційного обладнання, зросла на 24 відсотки до 290,6 млрд. Юанів завдяки попиту на обладнання зв’язку 4G.

Доходи від бізнес-групи підприємств зросли на 47% і склали 40,7 млрд. Юанів.

Ссылка на основную публикацию