Microsoft розповіла подробиці про Project xCloud

На цьому тижні дуже багато новин, пов’язаних з хмарним Геймінг. Спочатку Google показала свій ігровий сервіс Stadia, а потім і Microsoft трохи прочинила завісу таємниці, що закриває Project xCloud, анонсований минулого року. Оскільки GDC – це виставка для ігрових розробників, Microsoft не має транслювала свою презентацію в онлайн, але присутні на ній опублікували в мережі подробиці, які можуть бути цікавими нам з вами.

Дата запуску, вартість сервісу, а також країни, де можна буде використовувати Project xCloud, поки ще залишаються невідомими. Інформацію про це можна очікувати від Microsoft ближче до E3 в червні цього року. На GDC Microsoft розповіла про те, як сервіс буде адаптуватися під пристрої, на яких користувачі будуть грати в свої улюблені ігри.

Project xCloud буде адаптивним сервісом, здатним розпізнати девайс, на якому запущено додаток-клієнт. Він буде автоматично підлаштовувати елементи управління під розмір екрану і форм-фактор пристрою. Наприклад, якщо до смартфону підключений геймпад Xbox One, поверх екрану не будуть виводитися елементи для сенсорного управління. Без геймпада у вас будуть на екрані звичні стіки, хрестовина, ABXY і інші кнопки. Крім того, якщо екран підтримує сенсорне введення, у користувача буде можливість використовувати жести, начебто pinch-to-zoom для збільшення карти, наприклад.

Спочатку в Project xCloud буде пропонувати тільки Xbox-гри. Ігри від ПК теж входять в плани Microsoft, але на момент запуску ви зможете грати лише в консольні ігри. Це легко пояснюється тим, що ігри від консолі працюють на статичному залозі, тоді як на ринку ПК існують тисячі різних варіацій заліза.

Microsoft також зробила важливий акцент на тому, що розробникам не доведеться оптимізувати свої ігри для Project xCloud, щоб вони на ньому працювали в принципі. Всі існуючі іграшки для Xbox One будуть прекрасно працювати в хмарі, а софт самого xCloud уможливить керувати грою за допомогою сенсорного введення на смартфоні. Крім того, у гравців буде можливість кастомизировать управління, адаптуючи його під різні сценарії для максимально зручного геймплея.

Хоча ігри будуть працювати без необхідності впроваджувати якісь зміни, Microsoft все ж рекомендує розробникам подумати над певними Твіко геймплея. Оскільки Project xCloud створений для того, щоб у користувачів була можливість грати скрізь, розробникам треба буде подбати про те, щоб гравці могли зберегтися після нетривалих сесій в 15 хвилин, наприклад, а потім так само швидко повернутися назад.

Зараз Microsoft тестує SDK для Project xCloud і незабаром надасть до нього доступ розробникам.

Після анонса Stadia від Google Філ Спенсер, керівник ігрового підрозділу Microsoft, відправив співробітникам компанії внутрішнє лист, в якому пообіцяв, що компанія «завдасть удару у відповідь» і не збирається сидіти склавши руки.

Ссылка на основную публикацию