Музичний супровід в оновленні 1.0

В останні кілька тижнів найбільш обговорюваними темами серед геймерів WoT була графіка, яка буде доступна з оновленням 1.0. Однак, як виявилося, не менше уваги розробники приділили музичному оформленню танкових баталій.

За словами фахівців, тільки при комплексному взаємодії графіки і звуку є можливість подарувати гравцеві чудове відчуття присутності. Розриви снарядів, сигнали СОС і потужне фонове звучання духового оркестру посилюватимуть напругу і концентрувати кожного танкіста на виконанні поставленого завдання.

Більш того, за допомогою звукових ефектів геймери зможуть почути наближення підмоги. Під час бою брязкання танкових гусениць і стукіт кроків будуть розливатися по всьому тілу, немов еліксир життя.

Для кожної карти передбачено власне музичне оформлення. Всього було підготовлено понад шістдесят нових треків, які були створені під чуйним керівництвом незмінних композиторів проекту, Андрія Климко і Андрія Кулика.

Була пророблена масштабна робота над створенням нової музики. Під час бою кожен гравець зможе почути п’єси в десятках частин, які будуть розвиватися і показувати свої кульмінації у всій красі, змушуючи мурашки бігти по шкірі.

Варто зазначити, що музичні треки були підготовлені не тільки виходячи з переваг композиторів. Звукоінженери витратили сотні годин на вивчення специфіки тієї чи іншої місцевості, на знайомство з її культурою і звичаями.

В ході розробки музики проходили зустрічі з вченими-істориками, які допомогли отримати детальну інформацію про кожну локації. Тому, музика на картах буде унікальною.

Для того, щоб втілити всі свої плани в життя, композитори ретельно працювали цілодобово безперервно. Для кожної мелодії потрібні були власні набори музичних інструментів.

Так, на карті Скеля буде звучати музика в грецькому стилі. Тут використовувалися знамениті етнічні мотиви, які виконуються на національних інструментах.

На таких картах, як Піщана ріка і Аеродром геймери почують мелодії з берберськими нотками. А ось на Перевалі гравців порадують добродушні кавказькі наспіви.

У записах музики до локаціях взяли участь безліч музикантів з різних куточків світу. Більш того, для того, щоб повною мірою передати народність тієї чи іншої місцевості, звукорежисери вирішили записати ще й колоритні наспіви.

Завдяки новому музичному оформленню, гра з перших секунд зможе перенести геймера в іншу країну або навіть на інший кінець земної кулі. Музика буде занурювати нас в саму гущу подій, надихаючи, загострюючи наші почуття і змушуючи взаємодіяти з історією і атмосферою танкових баталій.

На карті Руінберг будуть доступні звуки класичної музики, в якій чітко простежується ідеальна мелодія Токати легендарного композитора Йоганна Баха. Локація Перепілка супроводжується дуже спокійно музикою, яка розповідає про чудову природу Кавказу і про велич гір, що стали місцем для важких танкових битв.

Ближче до фіналу битви кожна команда буде чути різну музику. Ті, хто будуть найближче до перемоги, будуть чути надихаючі, бадьору мелодію, яка буде надихати на подальші дії.

А ті, хто будуть на грані поразки, почують тривожну і сумну музику, яка буде говорити про те, що переломна точка битви вже пройшла, і ситуація склалася не в кращу для гравців сторону. Такого в грі ще точно не було.

Кожен бій в WoT унікальний і розвивається за власним сценарієм. Відповідно до цього буде змінюватися і музика, вона ніколи не повториться і завжди буде відповідати тому, що відбувається.

Ссылка на основную публикацию